Тема уроку: Домашні тварини рідного краю
Мета уроку розширити знання дітей про домашні тварини, познайомити з умовами їх отримання, прослідкувати вплив людини на розвиток тваринництва у нашій місцевості, прищеплювати бажання спостерігати за тваринами, робити висновки, дбайливо ставитися до тварин.
Що роблять діти | Що робить учитель | Як почуваються діти | Що відчував той, хто проводив урок | ||
Діяльність | Час, хв | Діяльність | Час, хв | ||
Організація. Привітання з учителем | 1 хв | Вітається з учнями | 1 хв | Позитивний настрій. Задоволено | Позитивний настрій |
2. Актуалізація. Бесіда. Дидактична гра «Лото на дошці» | 4 хв | Ставить запитання, веде діалог, проводить гру, спонукає до дій. | 4 хв | Атмосфера співпраці, зацікавленість | Впевненість, бадьорість. |
3. Мотивація. Розгадують загадки. | 3 хв | Загадує загадки, веде бесіду | 3 хв | Активно, допитливо | Задоволено |
Мозковий штурм. Ведуть діалог | 2 хв | Веде діалог | 2 хв | Зацікавлено | Впевненість, уважність |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку | 1 хв | Проводить руханку | 1 хв | Радісно | Радість |
4. Вивчення нового матеріалу. Гра «Впізнай мене» вибирають картки з домашніми тваринами . | 3 хв | Контролює дітей, дає інструкції | 3 хв | Захоплено | Доброзичливість |
Робота в групах «Тварини -птахи» | 4 хв | Контролює дітей, дає інструкції | 4 хв | Дружелюбно, атмосфера співпраці. | Натхненно |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку | 1 хв | Проводить руханку | 1 хв | Радісно | Радість |
5. Закріплення матеріалу. Дидактична гра «Сім'я», «Магазин» | 5 хв | Контролює дітей, дає інструкції | 5 хв | Зацікавлено | Впевненість |
Відповідають на питання | 1 хв | Слухає відповіді | 1 хв | Впевнено | Зацікавленість |
Робота в парі «Здогадайтесь за описом» | 3 хв | Дає інструкції, проводить гру | 3 хв | Захоплено | Інтерес |
Рефлексія | 1 хв | Веде діалог | 1 хв | Задоволено | Позитивний настрій |
Підсумок уроку: діти розширили знання про домашні тварини, познайомилися з умовами їх отримання, прослідкували вплив людини на розвиток тваринництва у нашій місцевості.
Висновок : на уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність. Панувала доброзичлива атмосфера, співробітництва та партнерства.
Предмет: Природознавство
Тема уроку: Домашні тварини рідного краю
Мета уроку розширити знання дітей про домашні тварини, познайомити з умовами їх отримання, прослідкувати вплив людини на розвиток тваринництва у нашій місцевості, прищеплювати бажання спостерігати за тваринами, робити висновки, дбайливо ставитися до тварин.
Що роблять діти |
Що робить учитель |
Як почуваються діти |
Що відчував той, хто проводив урок |
||
Діяльність |
Час, хв |
Діяльність |
Час, хв |
|
|
Організація. Привітання з учителем |
1 хв |
Вітається з учнями |
1 хв |
Позитивний настрій. Задоволено |
Позитивний настрій |
2. Актуалізація. Бесіда. Дидактична гра «Лото на дошці» |
4 хв |
Ставить запитання, веде діалог, проводить гру, спонукає до дій. |
4 хв |
Атмосфера співпраці, зацікавленість |
Впевненість, бадьорість. |
3. Мотивація. Розгадують загадки. |
3 хв |
Загадує загадки, веде бесіду |
3 хв |
Активно, допитливо |
Задоволено |
Мозковий штурм. Ведуть діалог |
2 хв |
Веде діалог |
2 хв |
Зацікавлено |
Впевненість, уважність |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку |
1 хв |
Проводить руханку |
1 хв |
Радісно |
Радість |
4. Вивчення нового матеріалу. Гра «Впізнай мене» вибирають картки з домашніми тваринами . |
3 хв |
Контролює дітей, дає інструкції |
3 хв |
Захоплено |
Доброзичливість |
Робота в групах «Тварини -птахи» |
4 хв |
Контролює дітей, дає інструкції |
4 хв |
Дружелюбно, атмосфера співпраці. |
Натхненно |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку |
1 хв |
Проводить руханку |
1 хв |
Радісно |
Радість |
5. Закріплення матеріалу. Дидактична гра «Сім’я», «Магазин» |
5 хв |
Контролює дітей, дає інструкції |
5 хв |
Зацікавлено |
Впевненість |
Відповідають на питання |
1 хв |
Слухає відповіді |
1 хв |
Впевнено |
Зацікавленість |
Робота в парі «Здогадайтесь за описом» |
3 хв |
Дає інструкції, проводить гру |
3 хв |
Захоплено |
Інтерес |
Рефлексія |
1 хв |
Веде діалог |
1 хв |
Задоволено |
Позитивний настрій |
Підсумок уроку: діти розширили знання про домашні тварини, познайомилися з умовами їх отримання, прослідкували вплив людини на розвиток тваринництва у нашій місцевості.
Висновок : на уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність. Панувала доброзичлива атмосфера, співробітництва та партнерства.