урок "Домашні тварини рідного краю"

Про матеріал

Тема уроку: Домашні тварини рідного краю

Мета уроку розширити знання дітей про домашні тварини, познайомити з умовами їх отримання, прослідкувати вплив людини на розвиток тваринництва у нашій місцевості, прищеплювати бажання спостерігати за тваринами, робити висновки, дбайливо ставитися до тварин.

Що роблять діти

Що робить учитель

Як почуваються діти

Що відчував той, хто проводив урок

Діяльність

Час, хв

Діяльність

Час, хв

Організація. Привітання з учителем

1 хв

Вітається з учнями

1 хв

Позитивний настрій. Задоволено

Позитивний настрій

2. Актуалізація. Бесіда. Дидактична гра «Лото на дошці»

4 хв

Ставить запитання, веде діалог, проводить гру, спонукає до дій.

4 хв

Атмосфера співпраці, зацікавленість

Впевненість, бадьорість.

3. Мотивація. Розгадують загадки.

3 хв

Загадує загадки, веде бесіду

3 хв

Активно, допитливо

Задоволено

Мозковий штурм. Ведуть діалог

2 хв

Веде діалог

2 хв

Зацікавлено

Впевненість, уважність

Фізкультхвилинка. Виконують руханку

1 хв

Проводить руханку

1 хв

Радісно

Радість

4. Вивчення нового матеріалу. Гра «Впізнай мене» вибирають картки з домашніми тваринами .

3 хв

Контролює дітей, дає інструкції

3 хв

Захоплено

Доброзичливість

Робота в групах

«Тварини -птахи»

4 хв

Контролює дітей, дає інструкції

4 хв

Дружелюбно, атмосфера співпраці.

Натхненно

Фізкультхвилинка. Виконують руханку

1 хв

Проводить руханку

1 хв

Радісно

Радість

5. Закріплення матеріалу. Дидактична гра «Сім'я», «Магазин»

5 хв

Контролює дітей, дає інструкції

5 хв

Зацікавлено

Впевненість

Відповідають на питання

1 хв

Слухає відповіді

1 хв

Впевнено

Зацікавленість

Робота в парі «Здогадайтесь за описом»

3 хв

Дає інструкції, проводить гру

3 хв

Захоплено

Інтерес

Рефлексія

1 хв

Веде діалог

1 хв

Задоволено

Позитивний настрій

Підсумок уроку: діти розширили знання про домашні тварини, познайомилися з умовами їх отримання, прослідкували вплив людини на розвиток тваринництва у нашій місцевості.

Висновок : на уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність. Панувала доброзичлива атмосфера, співробітництва та партнерства.

Перегляд файлу

Предмет: Природознавство

Тема уроку: Домашні тварини рідного краю

Мета уроку розширити знання дітей про домашні тварини, познайомити з умовами їх отримання, прослідкувати вплив людини на розвиток тваринництва у нашій місцевості, прищеплювати бажання спостерігати за тваринами, робити висновки, дбайливо ставитися до тварин.

 

Що роблять діти

Що робить учитель

Як почуваються діти

Що відчував той, хто проводив урок

Діяльність

Час, хв

Діяльність

Час, хв

 

 

Організація. Привітання з учителем

1 хв

Вітається з учнями

1 хв

Позитивний настрій. Задоволено

Позитивний настрій

2. Актуалізація. Бесіда. Дидактична гра «Лото на дошці»

4 хв

Ставить запитання, веде діалог, проводить гру, спонукає до дій.

4 хв

Атмосфера співпраці, зацікавленість

Впевненість, бадьорість.

3. Мотивація. Розгадують загадки.

3 хв

Загадує загадки, веде бесіду

3 хв

Активно, допитливо

Задоволено

Мозковий штурм. Ведуть діалог

2 хв

Веде діалог

2 хв

Зацікавлено

Впевненість, уважність

Фізкультхвилинка. Виконують руханку

1 хв

Проводить руханку

1 хв

Радісно

Радість

4. Вивчення нового матеріалу.  Гра «Впізнай мене» вибирають картки з домашніми тваринами .

3 хв

Контролює дітей, дає інструкції

3 хв

Захоплено

Доброзичливість

Робота в групах

«Тварини -птахи»

4 хв

Контролює дітей, дає інструкції

4 хв

Дружелюбно, атмосфера співпраці.

Натхненно

Фізкультхвилинка. Виконують руханку

1 хв

Проводить руханку

1 хв

Радісно

Радість

5. Закріплення матеріалу. Дидактична гра «Сім’я», «Магазин»

5 хв

Контролює дітей, дає інструкції

5 хв

Зацікавлено

Впевненість

Відповідають на питання

1 хв

Слухає відповіді

1 хв

Впевнено

Зацікавленість

Робота в парі «Здогадайтесь за описом»

3 хв

Дає інструкції, проводить гру

3 хв

Захоплено

Інтерес

Рефлексія

1 хв

Веде діалог

1 хв

Задоволено

Позитивний настрій

 

Підсумок уроку: діти розширили знання про домашні тварини, познайомилися з умовами їх отримання, прослідкували вплив людини на розвиток тваринництва у нашій місцевості.

 

Висновок : на уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність. Панувала доброзичлива атмосфера, співробітництва та партнерства. 

 

docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку