Урок, "Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів"

Про матеріал
Розробка уроку для розвитку критичного мислення у 1 класі, за новою програмою НУШ. "Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів."
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з математики (1 клас)

З розвитку критичного мислення

«Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: «Досліджуємо  таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів».

Мета уроку: Формувати в учнів обчислювальні навички; розвивати критичне  мислення, логіку. Активізувати уявлення про суть додавання і віднімання. Ознайомити із таблицею на додавання і віднімання числа 5. Вчимося  правильно формулювати  і задавати запитання.

Обладнання: інтерактивна дошка(телевізор),  футбольні ворота, м’ячі, лялька Крош, зображення цукерки,тістечка, пластівців, банан, печиво, іграшкові гроші, шарики з написами.

Хід уроку

І. Розминка.

(створення сприятливого психологічного клімату на уроці).

 Вчитель одягає на руку ляльку Кроша і говорить від його імені: «Привіт, привіт, привіт (дає п’ять декільком учням. Я напевно заблукав, а де я?(відповіді дітей) ой аж у Лубнах, оце я гнався за м’ячем і аж до вас забіг, прикольно і класно, а ви мене візьмете до себе на урок?(відповідь дітей) А я  з вами за це зіграю у м’яча(роздає групам футбольні ворота) а у кого найбільшу буде голів та команда й виграла. А що ж ви вчите?»- вчитель: « Додавання і віднімання  числа 5.»

Вчитель: -« Так ну все всаджуйся зручніше і слухай і повторюй за нами»

Зарядка для язичка:

Де ж наш пустунчик язичок?

Ліг на  бочок і, мовчок

А ми зараз його розбудемо!

- Поплямкаємо губами

- Поклацаємо зубами

- Посичим гускою-с-с-с

- Подзижчим комариком  дз-дз-дз

- Пошуміли вітерцем

- Подирчали тракторцем (2 рази ).

ІІ. Обгрунтування навчання. 

(Метод проблемних ситуацій).

Вчитель: -« Зараз ми з вами пограємо у гру «Магазин» вас вже  Крош розділив на групи

Завдання 1.

У магазині продаються товари:

Картинки по запросу цукерка малюнокКартинки по запросу тістечко малюнокКартинки по запросу пластівці малюнок

          4грн                  5грн                    1грн

Похожее изображение          Похожее изображение

           3грн                                2грн

  • « У вас є 5грн  вам потрібно купити в магазині товар і обґрунтувати свій вибір.

Завдання 2.

У магазині продається той же товар але, у вас  вже 7 грн. Що ви купите на них , обґрунтуйте.

Завдання 3.

У магазині товари не змінились, але у  магазин прийшли зі своїм другом і у вас 5 гривень. Що ви купите собі, а що своєму другові? Обґрунтуйте.

ІІІ. Актуалізація.

Гра «Живі цифри»(На шариках написані дії, і треба виконати.).

6    -5    +4     -2     +5     -4     +5     +1     -1   

IV. Усвідомлення змісту.

Вчитель: - «Давайте звернемось до нашого підручника і опрацюємо вправу 3 ст. 89. По черзі читаємо таблицю і обговорюємо.

Каліграфічна хвилинка 2 рядки -1-2-3-4-5-.

V.  Рефлексія.

Крош: -« Ого скільки я нового дізнався не дарма я до вас заблукав, скажіть ми з вами зможемо зробити вправу 4 ст.89 зімною, давайте спробуємо.

Вчитель:-« Ми з вами молодці і Кроша навчили і самі повторили, розглянули таблиці додавання і віднімання числа  5.»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
3969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку