Урок з математики (1 клас)
З розвитку критичного мислення
«Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів.»
Тема уроку: «Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів».
Мета уроку: Формувати в учнів обчислювальні навички; розвивати критичне мислення, логіку. Активізувати уявлення про суть додавання і віднімання. Ознайомити із таблицею на додавання і віднімання числа 5. Вчимося правильно формулювати і задавати запитання.
Обладнання: інтерактивна дошка(телевізор), футбольні ворота, м’ячі, лялька Крош, зображення цукерки,тістечка, пластівців, банан, печиво, іграшкові гроші, шарики з написами.
Хід уроку
І. Розминка.
(створення сприятливого психологічного клімату на уроці).
Вчитель одягає на руку ляльку Кроша і говорить від його імені: «Привіт, привіт, привіт (дає п’ять декільком учням. Я напевно заблукав, а де я?(відповіді дітей) ой аж у Лубнах, оце я гнався за м’ячем і аж до вас забіг, прикольно і класно, а ви мене візьмете до себе на урок?(відповідь дітей) А я з вами за це зіграю у м’яча(роздає групам футбольні ворота) а у кого найбільшу буде голів та команда й виграла. А що ж ви вчите?»- вчитель: « Додавання і віднімання числа 5.»
Вчитель: -« Так ну все всаджуйся зручніше і слухай і повторюй за нами»
Зарядка для язичка:
Де ж наш пустунчик язичок?
Ліг на бочок і, мовчок
А ми зараз його розбудемо!
- Поплямкаємо губами
- Поклацаємо зубами
- Посичим гускою-с-с-с
- Подзижчим комариком дз-дз-дз
- Пошуміли вітерцем
- Подирчали тракторцем (2 рази ).
ІІ. Обгрунтування навчання.
(Метод проблемних ситуацій).
Вчитель: -« Зараз ми з вами пограємо у гру «Магазин» вас вже Крош розділив на групи
Завдання 1.
У магазині продаються товари:
4грн 5грн 1грн
3грн 2грн
Завдання 2.
У магазині продається той же товар але, у вас вже 7 грн. Що ви купите на них , обґрунтуйте.
Завдання 3.
У магазині товари не змінились, але у магазин прийшли зі своїм другом і у вас 5 гривень. Що ви купите собі, а що своєму другові? Обґрунтуйте.
ІІІ. Актуалізація.
Гра «Живі цифри»(На шариках написані дії, і треба виконати.).
6 -5 +4 -2 +5 -4 +5 +1 -1
IV. Усвідомлення змісту.
Вчитель: - «Давайте звернемось до нашого підручника і опрацюємо вправу 3 ст. 89. По черзі читаємо таблицю і обговорюємо.
Каліграфічна хвилинка 2 рядки -1-2-3-4-5-.
V. Рефлексія.
Крош: -« Ого скільки я нового дізнався не дарма я до вас заблукав, скажіть ми з вами зможемо зробити вправу 4 ст.89 зімною, давайте спробуємо.
Вчитель:-« Ми з вами молодці і Кроша навчили і самі повторили, розглянули таблиці додавання і віднімання числа 5.»