Тема: Досліджуємо таблиці додавання та віднімання числа 4. Обчислюємо вирази
Мета: скласти таблиці додавання і віднімання числа 4, вправляти в їх засвоєнні; закріпити вміння обчислювати вирази; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
Організаційний момент
Продзвенів уже дзвінок,
починається урок.
Приготуйте без мороки
Все, що треба до уроку.
Книжку, зошит, ручку, олівці.
Всі готові?
Молодці!
Діти, яка зараз погода за вікном? А пора року?
Сьогодні незвичайний урок математики, ми будемо дослідниками й учасниками цікавих подій. Завтра у матінки природи буде чарівне свято –Стрітення. Це єдиний день в році, коли її доньки зима та весна зустрінуться й будуть змагатися.
Ви вже з знаєте, що наука математика також має чарівну силу. Вона дарує цю силу тим хто поважає та любить її. Настав час перевірити свої математичні здібності та прийняти активну участь у боротьбі між зимою та весною.
Повідомлення теми уроку
Цифра 4 також незвичайна: 4 пори року, 4 тижні в одному місяці, 4 сторони світу, квадрат має 4 кути, навіть колес в автомобілі 4
Пишемо сьогоднішню дату
Каліграфічна хвилинка (прописуємо цифру 4)
Діти поки ми писали, зима дмухнула і сильний вітер наробив шкоди та розвіяв де-які цифри і вони погубилися. Нам потрібно відновити порядок
Встав пропущені цифри: 1…4…6, 7…5…2
Назвіть сусідів чисел: ..3.., .. 5.., ..7.., ..9..
Встав знаки рівностей 7 і 5, 1 і 6, 5 і 5, 3 і 9,
Пригадаємо склад числа 4
Як називаються елементи додаваня та віднімання?
Математичний диктант
Число 8 зменшити на 2
Число 4 збільшити на 3
Число 5 зменшити на 5
Число 3 збільшити на 0
Ми так гарно виконували завдання, що весна повіяла теплом, розтанули сніги і краплини повисли на гілочках дерев мов намистини.
Робота з підручником (ст.85)
Завдання №1 ( робота з картками)
Швидко порахуємо краплини, щоб почали прокидатися дерева від сну.
Завдання № 2
Та знову лютує зима, вона намела кучугури снігу. (вежа із цеглинок LEGO)
Давайте математичними розрахунками розтопимо крижану вежу
Проведемо дослідження: коли ми збільшуємо число на 1 одиницю що відбувається?
Завдання №3
Кучугури почали танути і з під снігу почали визирати чудові квіти.
Квіткам потрібно допомогти щоб вони могли прорости.
Скільки днів має тиждень? (7) Кожного дня буде прокидатися одна квітка, проведемо дослідження про послідовність зростання цих рослин.
Завдання №4 (таблиці)
Кожного разу збільшуючи один із доданків на 4 одиниці ми отримаємо суму збільшену на 4. А як зміниться значення різниці ?
Розглядаючи таблиці на додавання та віднімання робимо підрахунки
За нашу активну роботу на уроці та допомогу природа нам залишила послання «Скоро весна»
Підсумок уроку
Ми пригадали значення цифри 4, її склад. Розглянули таблиці на віднімання та додавання, закріпили вміння обчислювати вирази.