Урок "Дружба і товаришування"

Про матеріал

Тема: Дружба і товаришування.

Мета: Поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, показати необхідність дружити, виховувати бажання бути другом; навчити дітей правильно вибирати друзів, знайомитися, спілкуватися і товаришувати.

Обладнання: ілюстрації, записи на дошці.

Перегляд файлу

 

 

Тема: Дружба і товаришування.

Мета: Поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, показати необхідність дружити, виховувати бажання бути другом; навчити дітей правильно вибирати друзів, знайомитися, спілкуватися і товаришувати.

Обладнання: ілюстрації, записи на дошці.

 

Хід виховного заходу.

І. Організаційна частина.

ІІ. Вступна частина.

  • На цій виховній годині ми з вами поговоримо про дружбу та друзів.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Діти, послухайте вірш, який записаний на дошці:

Дружба, дружба над усе

Дружба радість нам несе

Дружба всім нам дорога

Дружба жити помога.

  • Я вам розповім одну історію, а ви уважно слухайте, а потім скажете мені чи є головні герої товаришами.

Два товариша

Одного літнього ранку двоє кращих друзів пішли на прогулянку до лісу, а там їм зустрівся великий ведмідь. Один з друзів відразу зник, а інший зостався. Хлопчик дуже злякався, ліг на землю і затаївши подих прикинувся мертвим. Серце страшенно

     калаталося, але ведмідь понюхав хлопчика і пішов геть.

 Потім до хлопчика підійшов товариш і запитав чи той дуже злякався, а хлопчик відповів:  «не може називатись другом той, хто утікаючи залишає друга у біді».

  • Отже, чи можна цих хлопчиків назвати товаришами?  (Чому?)
  • Дружба – це найбільший скарб, який має людина в своєму житті.
  • А як ви розумієте поняття «друг», «товариш», «дружба».

«Друг» - людина, якій довіряємо, яку поважаємо, заради якої можемо пожертвувати всім.

«Товариш» - людина з якою можна порадитися, з якою можемо займатися спільною працею.

«Дружба» - це такі відносини між людьми, коли вони поважають один одного.

Дружба – це правда і чесність кожного.

Послухайте і запам’ятайте кілька правил дружби:

  • поважайте тих, з ким дружите
  • не обманюй і не ображай
  • успіху можна досягти лише в колективі
  • Діти у кожного з вас є друзі?
  • Розкажіть про них і чому ви з ними дружите?
  • Який ваш найкращий друг?
  • А зараз я пропоную вам послухати прислів’я і пояснити їх:

 

 

 

1) Скажи мені хто твій друг і скажу хто ти.

2) З добрими людьми завжди можна злагоди дійти.

3) Вірний приятель – то найбільший скарб.

4) В лиху годину узнаєш вірну людину.

- Діти, я пропоную вам позмагатися. Я читаю вам прислів’я , а ви його продовжуєте:

1) Не май 100 рублів, а май 100 (друзів)

2) З ким поведешся, того й (наберешся)

3) Друга шукай, а знайдеш (тримай)

- Назвіть друзів Вінні Пуха

- З ким дружив крокодил Гена

- Добре, молодці: всі ви дуже кмітливі.

- А зараз послухайте вірш і скажіть, що це значить дружити:

Що це значить – не дружити

Жити так – одинаком

Не дружити – не ходити

Не дверима , а вікном,

Це без друга, без подружки

На перерві у кутку

 Розправлятись самотужки

З апельсином нашвидку

Це дивитись, наче в книжку

 

 

 

Набік з видом пом’ятим.

А насправді тишком-нишком.

Роздавати штурхани.

В школі жити не дружити

Це повірте все одно,

Що заплющивши сидіти

І дивившись у вікно.

- То чи можливо жити без друзів?

- А чому? Хто хоче розповісти про свого друга?

- Діти, уявіть собі, що ви потрапили на безлюдний острів разом зі своїм другом. Їжі вистачить вам тільки на одну людину, їсти хочете обоє. Як ви вчините в такій ситуації? З’їсте все самі, чи розділите все порівну? Чому?

- А ще пам’ятайте , діти! Є така книга в Україні «Декларація прав дитини». У ній написано : «Ніхто не має право ображати іншу людину, принижувати її і жартувати з нею. Всі народжуються вільними і рівними».

Отже, мир і злагода перш за все починається в колективі.

«Давайте жити дружно!»

VІ Підведення  підсумків.

  • Що таке дружба?
  • Кого можна вважати другом?
  •                   Які ви запам’ятали прислів’я?
doc
Додано
29 серпня 2018
Переглядів
4665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку