Урок "Джерела до вивчення історії"

Про матеріал
Даний матеріал включає авторський урок узагальнення з курсу "Вступ до історії України"(5 клас).Урок складений згідно формування ключових компетентностей за новою програмою 2017р. Вміщений матеріал можуть використовувати вчителі історії.
Перегляд файлу

Контрольна робота за темою: »Джерела до вивчення історії»

Мета уроку: систематизувати і узагальнити  вивчений матеріал; виявити і

                        оцінити рівень знань учнів; розвивати вміння учнів самостійно

                        працювати; формувати компетентність обізнаності та самови-

                        раження у сфері культури; виховувати інтерес до вивчення

                        історії України.

Тип уроку: урок контролю знань

Обладнання: картки з завданнями, ручки

                                            Хід уроку

І.Організаційна частина

ІІ.Повідомлення теми та мети уроку

ІІІ.Виконання різнорівневих завдань (за двома варіантами)

 

1 варіант

Початковий рівень

1.Наука, що вивчає способи обчислення часу:

а)історія               б)хронологія                в)сфрагістика

2.Вчені, що займаються вивченням речових пам’яток:

а)архівісти            б)історики          в)археологи

3.Установи, де зберігаються письмові історичні джерела:

а)музеї               б)архіви            в)виставки

Середній рівень

4.Випиши з даного переліку лише речові історичні джерела:

Глечик, грамота, загадка, прикраси, легенди, мемуари, монети, літопис,

напис на зошиті.

5.Вкажіть, до якого століття відноситься цей рік:

882, 1187, 1903, 1054, 100.

6.Розв’яжіть хронологічну задачу, позначивши відповідні дати на

лінії часу.

Скіфську пектораль знайдено у 1971р. Скільки часу пам’ятка відома світові?

Достатній рівень

7.Поясніть терміни: музей, літочислення, тисячоліття.

8.Що ти знаєш про краєзнавчий музей у Бориславі? Які експонати ти там

бачив? Що ти б хотів там побачити?

Високий рівень

Складіть невелику розповідь (5-6 реч.) на тему :»Про що я можу дізнатися

з свого сімейного фотоальбому». Можна скористатися такою схемою:

а)Чому фотографії для істориків є цінним історичним джерелом?

б)Про що ти можеш дізнатися з фотографій своєї сім’ї?

в)Чи можливо за сімейними фотографіями відобразити історію сім’ї?

 

 

Варіант 2

Початковий рівень

1.Наука, що вивчає минуле людства:

а)археологія     б)хронологія    в)історія

2.Установи, де зберігаються речові історичні пам’ятки:

а)музеї          б)архіви         в)виставки

3.Вчені, що займаються вивченням письмових пам’яток:

а)архівісти          б)студенти         в)археологи

Середній рівень

4.Випиши з даного переліку лише письмові історичні джерела:

Глечик, грамота, загадка, мемуари, прикраси, приказки,  монети, літопис,

напис на зошиті.

5.Вкажіть, до якого століття відноситься цей рік:

906, 200, 1648, 301, 1080.

6.Розв’яжіть хронологічну задачу, позначивши відповідні дати на лінії часу.

Нестор-літописець закінчив свій літопис у 1113р. Скільки часу пам’ятка відома

світові?

Достатній рівень

7.Поясніть терміни: архів, ера, століття

8.Що ти знаєш про краєзнавчий музей у Бориславі? Які експонати ти там

бачив? Що ти б хотів там побачити?

Високий рівень

Складіть невелику розповідь (5-6 реч.) на тему :»Про що я можу дізнатися

з свого сімейного фотоальбому». Можна скористатися такою схемою:

а)Чому фотографії для істориків є цінним історичним джерелом?

б)Про що ти можеш дізнатися з фотографій своєї сім’ї?

в)Чи можливо за сімейними фотографіями відобразити історію сім’ї?

ІV.Підведення підсумків уроку.

 

docx
Додав(-ла)
Кулиняк Галина
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
4 березня
Переглядів
454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку