Урок “ECOLOGY. IS IT A PRIORITY?” Each of Us can Rise Our Peaceful Earth”, B1

Про матеріал
Розробка уроку для учнів старшої школи “ECOLOGY. IS IT A PRIORITY?” Each of Us can Rise Our Peaceful Earth”. Під час уроку учні зможуть розвинути навички 21 століття (критичне мислення, креативність, робота в команді).
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НВК № 209 «Сузіря»

 

 

 

 

 

Урок - конференція

на тему:

ECOLOGY. IS IT A PRIORITY?

Each of Us can Rise Our Peaceful Earth”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viktoriia Ohakova

 

 

 

КИЇВ 2019

“Earth provides enough to satisfy every

man's needs, but not every man's greed.”

Mahatma Gandhi

Тема: “ECOLOGY. Is it a priority? Each of Us can Rise Our Peaceful Earth”.

Мета:

Практична: навчити учнів сприймати та розуміти монологічне мовлення англійською мовою; формування умінь і навичок практичного оволодіння мовою.

Освітня: залучити учнів до ознайомлення з культурною спадщиною європейських країн; розширити філологічний кругозір учнів та надати основні відомості про екологічні проблеми актуальні для суспільства та їх вирішення в рамках сучасного світогляду.

Розвиваюча: розвивати увагу, мовленнєві та спонтанні розумові навички; активізувати логічне мислення, увагу та пам’ять.

Виховна: виховувати здатність дотримуватись вимог дисципліни; виховувати повагу до іншомовних країн Європи, виховувати ввічливе ставлення до оточуючих та природи.

 

Хід уроку - конференції

І. Вступна частина:

1. Повідомлення теми та мети уроку-конференції (PoemLeisure”).

2. Ознайомлення з планом роботи та регламентом проведення виступів.

ІІ. Основна частина:

Перша секція: Europe

1.Загальні відомості про формування континенту Європа з географічної точки зору.

2.Загальні відомості про континент Європа.

3.Етимологія та міфологічне пояснення виникнення європейського континенту.

 

Друга секція: “European Countries. Will you present yourself?

1.Надання делегатами загальних відомостей про європейські країни:

- Великобританія

- Німеччина

- Італія

- Франція

Третя секція: “ Ecology and Environment

1.Визначення понятійного апарату. Дефініція тематичної термінології ‘ecology’ & ‘environment’.

2.Основні екологічні проблеми сучасності.

3.Визначення пріоритетних для суспільства напрямків стосовно покращення екологічної ситуації по всьому світу.

ІІІ. Заключна частина: “New world – New life – New opportunities”

1.Розробка та створеня лінії одягу “New world – New life – New opportunities”.

2.Представлення лінії одягу на екологічну тематику..

 

 

docx
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку