Дата проведення__________________
Клас 10
Тема: Ергономіка розміщення відомостей на вебсторінці
Мета уроку:
-
формувати поняття ергономіки, юзабіліті, навчити правил ергономічного розміщення контенту на вебсторінці;
-
розвивати інтелектуальні і пізнавальні здібності ліцеїстів;
-
виховати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати, професійно орієнтувати і підготувати до подальшого самонавчання майбутньої трудової діяльності.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Перелік засобів навчання: IBM PC, підручник «Інформатика», мультимедійний проектор, сенсорна дошка, презентація PowerPoint.
Програмне забезпечення: Microsoft Office PowerPoint, браузер.
План уроку:
І. Організаційний етап 1 хв
II. Актуалізація опорних знань 5 хв
IІІ. Мотивація навчальної діяльності 7 хв
ІV. Засвоєння нових знань 20 хв
V. Застосування знань, формування вмінь та навичок 10 хв
VI. Підбиття підсумків уроку, завдання на самостійну підготовку 2 хв
-
Метод – репродуктивний, проблемний.
-
Форма організації навчальної діяльності – фронтальна.
Вправа «Так — ні»
-
Вебсайт — сукупність вебсторінок, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. (так)
-
Статична вебсторінка — вебсторінка, вміст якої може змінюватись. залежно від певних умов та/або дій. (ні)
-
Відкриті, напіввідкриті, закриті веб-сайти - це класифікація за ознакою доступності сервісів. (так)
-
HTML - стандартна мова розмітки документів у Всесвітній павутині. (так)
-
Тег - команда (елемент) мови HTML, який записується у < >. (так)
-
Атрибутами називають документи, призначені для перегляду на екрані комп'ютера за допомогою браузера. (ні)
-
Атрибут тега BODY background — задає колір фону. (ні)
-
Теги <В>, <І>, <U> є контейнерами. (так)
-
За допомогою тега <picture> можна вставити малюнок. (ні)
-
Атрибутами тега FONT є size, face, color, width. (ні)
Для початку давайте спробуємо проаналізувати, що не так із цими сайтами?
Вправа «Що не так?» (слайди №1-9)
Дійсно, недостатньо створити сайт і наповнити його контентом. Основна мета створення сайта — його спрямованість на користувача, тому зручність використання, зрозумілість і простота є досить важливими аспектами розробки сайта.
ІV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
-
Метод – пояснювально-ілюстративний
-
Форма організації навчальної діяльності – фронтальна
ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ (слайди №10-42):
-
Що розуміють під ергономікою вебсайта?
-
Що таке юзабіліті сайта?
-
Які сучасні тенденції вебдизайну?
V. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
-
Метод – репродуктивний, проблемний.
-
Форма організації навчальної діяльності – індивідуальна.
-
Види завдань – репродуктивні завдання, які мають технологічний характер і орієнтовані на здобуття практичних навичок роботи з новим програмним продуктом.
Практична вправа (слайд №43)
(слайд №44)