Урок "Фантастичні пригоди в країні див"

Про матеріал
Розробка уроку з образотворчого мистецтва, освітня галузь "Мистецтво", 3 клас, за підручником "Мистецтво" авт. Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило
Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва

3 клас

( за підручником «Мистецтво» Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило)

 

Тема: ФАНТАСТИЧНІ ПРИГОДИ В КРАЇНІ ДИВ

Мета: сформувати в учнів поняття «декоративно – прикладне мистецтво», «дизайн»; розвивати інтерес до пізнання українського народного мистецтва, естетичний смак; виховувати повагу до культурної спадщини народу, традицій. розвивати творчі здібності, фантазію, уяву дітей, образне мислення, вміння бачити прекрасне; виховувати естетичні почуття, повагу до праці народних майстрів; формувати духовні і моральні загальнолюдські цінності.

 

Матеріали та інструменти: альбом, простий олівець, гумка, кольорові олівці (фломастери), матеріали для складання натюрморту.

 

Хід уроку

 

I. Організаційний момент

Доброго дня, учні! Прошу, сідайте.

Погляньте один на одного, посміхніться і побажайте один одному удачі. Тепер ми готові розпочати урок образотворчого мистецтва.

 

II. Актуалізація опорних знань

Мистецтво має велику силу: може заспокоювати, надихати, радувати.

- Діти давайте згадаємо за допомогою малюнків, що на них зображено?

 

Скачати - Українська вишивка Орнамент — стокова ілюстрація #4807136 |  Embroidery, Framed cross stitch, Embroidery patterns                 орнамент "Бігунець", Прудникова Г. * #petrykovka #petrykivka_painting #art  #folk_art #artwork #petrikivka #petrikov… | Folk art flowers, Flower art,  Ukrainian art

  • Так це орнамент. Орнамент – це візерунок, побудований на ритмічному повторенні елементів.

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО       Картини олівцем - малюнки олівцем на полотні | Art-holst

 

Картини на стінах: наймасштабніші мурали Києва (фото) | Столична Нерухомість     Вінницькі мурали 2018: як виглядають нові малюнки на будинках міста (Фото)  | Всі Новини Вінниці

 

  • Звичайно це архітектура – мистецтво створення споруд, вулиць, площ, парків. Хто проектує різні споруди? Як називають цю людину? (Архітектор).
  • Як називають малюнки зображені на будинках? (Мулари)

 

Казковий світ   Казковий світ  Казковий світ

  • Для створення нереальних декоративних зображень, що застосовували митці? (Стилізацію)

 

НАТЮРМОРТ У РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА     НАТЮРМОРТ У РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА

 

- Якщо бачиш на картині склянку чаю на столі

Чи компот в склянім графині, чи троянду в кришталі,

Може, й керамічну вазу, або грушу, або торт,

Навіть все оце відразу, знай, що це є… (натюрморт).

 

ІІІ. Робота над темою уроку.

- Хотіли б ви опинитися на чаюванні разом з Алісою і Білим Кроликом? Тоді нумо на гостини до них у чарівну країну неймовірних пригод.

Робота з підручником (ст. 88)

Перегляд м/ф «Аліса» ( фрагмент)

- Український народ здавна був одним із найталановитіших у світі. Жага до самостійності й незалежності сприяла до збагачення народної творчості, мистецтва та справжніх українських традицій. Прагнення виживати у важкі часи, стиль життя наших прадідів сприяло виникненню декоративно-ужиткового мистецтва. Речі створювались не лише для естетичного задоволення, адже прикрашаючи оселю, мали практичне застосування.

 Декоративно-ужитковим мистецтвом називають вид художньої діяльності, продукти яких є водночас і естетичними, і практичними у своєму використанні. Декоративне у перекладі – прикрашати. Наші прадіди полюбляли прикрашати хатні стіни та господарські приміщення, інтер’єр з деревини, меблі, посуд. 

 Декоративне зображення – зображення, призначене для оздоблення, стилізоване за формою і кольором.

Декоративно-ужиткове мистецтво | Національний Музей у Львові ім. Андрея  Шептицького    Декоративно-ужиткове мистецтво України - Українське мистецтво 

 

osvitaua.com | Петриківський розпис як відображення світогляду мешканців  півдня України   Рисование в средней группе на тему «Посуда»: конспект занятия,  технологическая карта, образец и прочее + фото и видео

 

Пояснення до творчого завдання

— Створіть декоративний натюрморт «Запрошення до чаю» (фломастери, олівці).

Фізкультхвилинка

ІV. Індивідуальна робота за творчим завданням

Учні самостійно працюють над творчим завданням. Вчитель за необхідності надає допомогу.

V. Актуалізація вивченого матеріалу

- Що таке декоративно-ужиткове мистецтво?

- Де його застосовують?

- Що таке декоративне малювання?

VІ. Підведення підсумків уроку.

- Чи сподобався вам урок?

- Що нового ви дізналися на цьому уроці?

- А тепер давайте ми з вами прикрасимо наш стіл вашими декоративними натюрмортами.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Овеченко Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 січня 2021
Переглядів
6661
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку