Урок фізичної культури №28 НУШ Тиждень №10 "Театр" для учнів 1-х класів

Про матеріал
Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича, громадянська та історична, мистецька Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». 1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (із високим підніманням стегна), бігу (із високим підніманням стегна), стрибків (на місці на одній, двох ногах з поворотами кругом). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи («Руки в боки, вгору, вниз…»). 5.Гра на формування уваги «Зайди своє місце». 6.Рухлива гра «До своїх прапорців».
Перегляд файлу

План-конспект уроку фізичної культури для учнів 1-х класів НУШ

 

Тиждень №10 «Театр»   Урок №28

Час: 30хв.     Дата:    Щільність уроку: 67,6%      

Інвентар: 1 кегля, наочність, 2 прапорці різних кольорів 

Місце проведення: спортивний зал

Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича, громадянська та історична, мистецька

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (із високим підніманням стегна), бігу (із високим підніманням стегна), стрибків (на місці на одній, двох ногах з поворотами кругом). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи («Руки в боки, вгору, вниз…»). 5.Гра на формування уваги «Зайди своє місце». 6.Рухлива гра «До своїх прапорців».

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; РОЗУЧИТИ: звіроаеробіка: різновиди ходьби (із високим підніманням стегна), бігу (із високим підніманням стегна), стрибків (на місці на одній, двох ногах з поворотами кругом); ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; звіроаеробіка: різновиди ходьби (на носках, на п’ятах), бігу (рівномірний), стрибків (на місці на одній, двох ногах); різновиди ходьби (на внутрішній та зовнішній частинах ступні; з різними положеннями рук), бігу (на носках; з виносом прямих ніг), стрибків (на місці на одній, двох ногах з поворотами праворуч, ліворуч); загальнорозвивальні вправи: у русі; логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи («Руки в боки, вгору, вниз…»); гру на формування уваги «Знайди своє місце»; рухливу гру «До своїх прапорців»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: спілкуватися з учителем та однокласниками; виконувати запропоновану роль у команді, погоджуватися із рішенням команди; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у команду для гри; дотримуватися встановлених в освоєному громадському просторі (спортивний зал) правил; намагатися дотримуватися домовленостей; активно вболівати за результати команди; надавати допомогу тим, хто її потребує, і висловлювати вдячність за підтримку; виконувати нескладні ролі, етюди-наслідування; вправлятися над виразністю жестів (міміки, чіткістю дикції), перевтілюючись у різних персонажів; бажання бути здоровим: пояснювати, як правила та їх дотримання впливають на безпеку; усвідомлювати важливість рухів та активної поведінки для себе та інших; намагатися дотримуватися правил моральної поведінки під час ігор; користь від рухливих ігор; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

11хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Учитель: Треба разом привітатись!

Учні: Добрий день!

Учитель: Дружно, голосно сказати…

Учні: Добрий день!

Учитель: Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться!

Учні: Добрий день!

Учитель: І зі мною привітайтесь!

Учні: Добрий день!

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють привітання, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв+30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Театр».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія:

– Що таке театр? Чому люди приходять до театру? Навіщо нам театр?

Теа́тр – це вид сценічного мистецтва, що відображає життя в сценічній дії, яку виконують актори перед глядачами, а також установа, що здійснює сценічні вистави певним колективом артистів і приміщення, будинок, у якому відбуваються вистави. Театр як мистецтво називають також й театральним мистецтвом. Окрім театрів, ролі в яких люди виконують безпосередньо, є ляльковий театр, де головні герої – іграшки, якими керують.                                                                         

5.3.Гра «Незакінчене речення»:

Завдання: учитель пропонує, передаючи один одному «мікрофон», говорити: «Люди приходять до театру, тому, що…», «Театр потрібен для того, щоб…».

5.4.Відгадування загадки:

А що то за віконце чарівне,

Яке мені показує мене? (дзеркало)

5.5.Гра-імітація «Придумай літери» (П,Т).

Завдання: учитель пропонує учням утворити літери П,Т : а)самостійно, б)«як у дзеркалі» (показ учителем), в)в парах, г)«як у дзеркалі» (показ декількох учнів).

5.6.Обговорити враження від імітації з позиції учасника і глядача.

2хв+2хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтерактивна технологія кооперативного навчання: метод «Мікрофон»

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна, громадянська та історична, мистецька галузі

6.Організовуючі вправи «Похід у театр» (шикування, стійки, команди, розподіл, перешикування):

- команди (праворуч, ліворуч, кругом);

- розподіл (І номер – «актор», ІІ номер – «глядач»);

- перешикування («актори»: 1 стрибок вперед, 2 стрибки назад, 2 кроки ліворуч, 3 кроки праворуч;  «глядачі»: 3 кроки вперед, 1 крок назад, 3 стрибки ліворуч, 2 стрибки праворуч).

1хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

7. Логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи: «Руки в боки, вгору, вниз...»:

Руки в боки, вгору, вниз (виконання вправ),

раз (голову нахилити вперед), два (голову нахилити назад), три (голову нахилити вперед),

не по-ми-лись (повороти голови вправо-вліво на кожний склад слів),

ручками – хлоп, хлоп, хлоп (плескання над головою),

ніжками – топ, топ, топ (руки на поясі, топання ногами),

як годинничок оттак – тік-так, тік-так (подивитись очима направо-наліво на кожний склад слів),

в різ-ні бо-ки на-хи-лись (нахили тулуба вправо-вліво на кожний склад),

і як дзиґа покрутись (оберти навколо своєї осі).

2хв

чітко виконувати вправи, вірш знати на пам’ять

психолого-педагогічна технологія мнемотехніка: метод «Перетворення», прийом «Стенографіст»

інтеграція: мовно-літературна галузь    

II.Основна частина уроку.

14хв

 

1.Розминка:

7хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- бесіда: – Хто такі тварини? – Хто такі звірі? – Чим вони різняться?

- звіроаеробіка: різновиди ходьби (на носках «як жирафи», на п’ятах «як хом’ячки»; на внутрішній «як пінгвіни»  та зовнішній «як ведмедики» частинах ступні; з різними положеннями рук; із високим підніманням стегна «як чаплі»), бігу (рівномірний «як собачки»; на носках «як лисички»; з виносом прямих ніг «як лошата»; із високим підніманням стегна «як коники»), стрибків (на місці на одній, двох ногах «як зайчики»; з поворотами праворуч, ліворуч, кругом);

2хв30с

виправляти помилки словесно, показом, хвалити

поточний метод організації діяльності учнів

інтеграція: природнича галузь

- загальнорозвивальні вправи: у русі;

3хв

виправляти помилки словесно, показом, хвалити

поточний метод організації діяльності учнів

- гра на формування уваги «Знайди своє місце» (дивись урок №3);

30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

 

 

 

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухлива гра «До своїх прапорців»:

7хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- об’єднання в команди;

1хв

І номер – «актор», ІІ номер – «глядач»

- правила гри «До своїх прапорців» (дивись урок №26);                                                                                              

30с

чітко дотримуватися правил ігор

- гра:

4хв

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок:

– Як відбувалася гра?

– Чи отримали задоволення від гри?

– Якщо ні, то що цьому перешкодило?

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Театр це – … .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м

 

Використана література: 

2.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали //авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017р.  

3.Рухливі ігри у 1-2 класах (за новим Держстандартом) Для школи ... dmitrivskazoch.at.ua/load/z_dosvidu_roboti...l_s/.../13-1-0-94

 

4.Театр — Вікіпедія https://uk.wikipedia.org/wiki/Театр

 

 

 

 

docx
Додано
5 жовтня 2021
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку