Санаторна школа –інтернат № 22 І-ІІ ступенів
М. КиЇв
Конспект уроку
з фізичної культури
для учнів 3 класу
Вчитель фізичної культури:
О.Л. Нескороджена
2021-2022 н.р.
Тема уроку: вправи з малим м’ячем (метання малого м’яча в ціль).
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м’ячики для великого тенісу, свисток, гарний настрій.
№ |
Зміст уроку |
Дозува-ння |
Організаційно – методичні вказівки |
І. |
Підготовча частина Організовуючі вправи. Шикування у коло, привітання, готовності учнів до уроку, візуальна перевірка. Контролю самопочуття учнів. Повідомлення завдань уроку. Девіз нашого уроку: З спортом будемо дружити Фізкультуру теж любити. Про здоров’я своє дбати, Організм свій захищати. . Ходьба: - звичайна: - на носках; - на зовнішній стороні стопи; - на п’ятках; - перекати з п’ятки на носок. Біг, спец- бігові вправи: - звичайний; -приставні кроки правим боком; - приставні кроки лівим боком; - з високим підніманням стегна; - із закиданням гомілок; - з підстрибом; - півприсід, руки на колінах; - стрибки (по два) на правій на лівій нозі; - перемінним кроком правим боком; - перемінним кроком лівим боком. Вправи на відновлення ритму дихання: 1-2 вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору: 3-4 – видих , опуститись на повну ступню, руки вниз. Контроль самопочуття. Комплекс загально розвиваючих вправ. 1) В.п -стійка ноги нарізно: 1,2 - нахил голови вправо; 3,4 -нахил голови вліво. 2) В.п.-стійка ноги нарізно: 1,6-нахил голови вперед, тянемось підборіддям до грудноЇ клітини; 1-6 підборіддям тянемось в гору. 3)В.п.-стійка ноги на рівні плечей: 1-8 колові рухи кістями рук всередину; 1-8 колові рухи кістями рук на зовню. 4) В.п.- стійка ноги на рівні плечей: 1,2- руки зігнуті в ліктях розвести перед грудьми в сторони; 3,4 -поворот тулуба вліво, руки в сторону; 1,2- руки розвести перед грудьми; 3,4 -поворот тулуба вправо, руки в сторонни. 5) В.п. ноги на рівні плечей: 1,2- нахил тулуба вперед; 3,4- нахил тулуба назад. 6) В.п. ноги на рівні плечей: 1,4- колові рухи тулубом праворуч; 1,4- колові рухи тулубом ліворуч. 7) В.п – стійка ноги нарізно: 1- дотягнутись коліном правої ноги до ліктя лівої руки; 2- В.п.; 3-дотягнутись коліном лівої ноги до ліктя правої руки; 4-В.п.. 8) В.п- стійка ноги нарізно: 1 -мах лівої ноги, сплеск під зігнутим коліном; 2- В.п. руки в сторону; 3 -мах правої ноги, сплеск під зігнутим коліном; 4 -В.п. руки в сторону. 9) В.п. ноги нарізно, руки витягнуті вперед, долонями до низу: 1- присід; 2- В.п. 10) В.п. ноги разом; 1-20 стрибки на носочках. Контроль самопочуття. |
10-12хв.
3-4хв.
7-8хв. 6-8 раз
2-4раз
2-рази
4-6 раз
4-6 раз
4-6 раз
6-8раз
6-8раз
10-раз
20-раз |
Запитати, чи всі добре себе почувають.
Вимір чсс.
Руки на пояс. Руки за спину. Руки за голову. Прямі руки в сторони.
Темп виконання – повільний, за сигналом учителя, тримати дистанцію.
В русі по колу.
Темп виконання середній.
Тулуб тримати прямо.
Руки витягнути перед собою.
Тримати лікті на рівні плечей.
При нахилі в перед прогнутись в спині.
Тягнемось коліном до плеча.
Стежити за чітким виконанням вправи, дотримуватись темпу.
Тулуб нахилений під кутом дев’яносто градусів, слідкуємо за диханням.
Руки схрещені на грудях. Темп виконання повільний. Вимір чсс. |
ІІ. |
Основна частина: Метання тенісного м’ячика в ціль-баскетбольний щит. 1-учень стоїть обличчям до напрямку метання, ліва нога спереду на всій ступні, права нога на крок позаду на носку, права рука з м'ячем спереду на рівні голови, ліва рука у довільному положенні. 2-опускаючи праву ногу на всю ступню і згинаючи її в коліні, учень відводить праву руку вниз — назад — в бік, а тулуб нахиляє праворуч і піднімає ліву руку вперед. 3- Потім швидко вирівнюється і повертає тулуб ліворуч до напрямку метання, права нога позаду на носку. Разом з тим рука швидко рухається над плечем уперед — угору. М'яч випускається під кутом близько 45°. Контроль самопочуття. Рухлива гра “Швидко по місцях”. Всі гравці шикуються в шеренгу (колону, коло ). За командою вчителя: "Розійдися!", діти розбігаються по залу. За словами вчителя: "У хлоп'ят , знають всі свої місця, 1-2-3 місце ти своє знайди!" гравці повинні знайти свої місця, зберігаючи правильну поставу. Виграє той, хто встане на місце швидше і збереже правильну поставу. Контроль самопочуття. |
20-21 хв.
13-15хв.
3 під-ходи по 3рази
4-6хв. |
Техніка безпеки під час метання.
Дотримуватись правил гри, уважно слухати сигнал вчителя.
Вимір чсс. |
ІІІ. |
Заключна частина Шикування в одну шеренгу.
Гра на увагу,заспокоєння “Світлофор”. Промовляючи колір світлофору, ставимо відповідно руки: зелений- руки на пояс; жовтий-руки до плечей; червоний-руки вгору. Контроль самопочуття. Підведення підсумків уроку. Організований вихід з спортивної зали. |
2-4 хв. |
Шикуємось, дотримуючись дистанція на витягнуту руку ліворуч. Вчитель згідно умові гри промовляє колір, але показує рухи інші. Діти мають бути уважними і виконувати рухи згідно кольору.
Вимір чсс.
|