Конспект уроку побудований за програмою "Спорт протидії булінгу" - Підтримка та допомога другові, коли він потребує. За навчальною програмою - біг за м'ячем, обручем, що котиться; прискорення до 10 м. Рухлива гра «Грай та не втрачай»
План –конспект уроку з фізичної культури 3 клас
Тема уроку:
ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ |
В контексті СПОРТ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ |
Біг за м’ячем, обручем, що котиться; прискорення до 10 м. Рухлива гра «Грай та не втрачай» |
Підтримка та допомога другові, коли він потребує |
Педагогічні завдання:
ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ |
В контексті СПОРТ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ |
ВПРАВА, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОЇ досягаються завдання спорт протидії булінгу |
- Вчити виконувати вправи для розвитку фiзичних якостей; - Розвивати швидкiсть, спритнiсть; - Дотримуватись правил рухливих iгор та правил безпеки пiд час гри; -Виховувати цiннiсне ставлення один до одного. |
- Сприяти розвитку почуття командності, взаємодопомоги. - Усвідомити ступінь відповідальності за свої дії та відчути внесок в успішне досягнення мети своєю командою. |
«Демонструй свою думку!» Комплексна естафета |
Критерії успіху: учні бачать переваги злагодженої командної роботи, вміють підтримати та допомогти один одному.
Інвентар та обладнання, кількість:
Місце проведення: Спортивний зал
№ |
НАЗВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ РУХОВОГО ЗАВДАННЯ |
ЧАС, МАКС. ЧСС ЗА 1 ХВ. |
|
I.
|
Брифінг. Діти! Сьогодні ми з вами на уроці фізичної культури будемо виконувати багато корисних вправ для фізичного розвитку, працювати у команді, щоб досягти успіху |
||
1.1.Обираємо |
Назва:«Демонструй свою думку!» Опис: Шикування у спортивному залi у колi. Пульсометрія Вчитель ставить питання (ПМ), учнi– вiдповiдають, ставить (ПБ) – учнi демонструють. |
5хв. /108-113 |
|
Проактивне мислення (ПМ): – Чи готові ви підтримати та допомогти другові, коли він потребує? - Об’єднання за сигнальними картками у 3 команди(червоні, жовті, сині) - Обираємо командира
|
Проти булiнгу (ПБ):
– Продемонструй, як це ти зробиш?
- Оберіть спосіб підтримки своєї команди рухами або звуками
-Твоя думка важлива |
||
II. |
Iгровi завдання на увагу |
||
2.1. Знайомимося |
Назва: руханка «Картковий оркестр». Опис: Учні довільно розташовані у спортзалі. Утворюють 3 групи за кольорами. Учитель має 3 картки жовтого, синього та червоного кольорiв. Дiти будуть оркестром, який працює так: коли вчитель пiдiймає жовту картку, дiти з команди «Жовтi» хлопають по колiнах, нахилившись корпусом вперед, червону – «Червонi» плескають руками, пiднявши над головою, а синю-«Синi» тупочуть ногами з коливанням корпуса праворуч, лiворуч. Учитель демонструє картки у довiльному порядку, також по 1, 2 та 3 картки одночасно. Зазначенi рухи учнi виконують до сигналу «Стоп». Лiдери змiнюються 2-3 рази за сигналом «Змiна лiдера». Лiдери змiнюють «музику», показуючи динамiчнi рухи за власним задумом (можна додати звуки) за сигналом «Музика».
|
5хв/ 114-125 |
|
ПМ: Щоб наш оркестр звучав ритмiчно та мелодiйно, як нам потрібно виконувати вправи? |
ПБ: Помилившись, у вас завжди є можливiсть виправитись, а також допомогти друзям |
||
III. |
Розминка з фантазією
|
|
|
3.1. Розминаємося |
Назва:«Змiя» Опис: Один учень(учениця) ходить по спортивному залу (голова змiї), проходить повз інших учнiв, вони поєднуються за руки. Коли вже всi учнi тримають одне одного за руки, дитина з одного кiнця ланки (хвiст)намагається спритно бiгати, щоб не спiймала голова змiї. |
10хв/125-135 |
|
ПМ: Чому хвiст не спiймала (або спiймала) голова змiї? Завдяки чому? Що їй допомогло( стало на завадi)? |
ПБ: Ми вчимося взаємодiяти iз тим, хто опинився поряд |
||
Назва: «Чарiвна палиця» Опис: Учні стають у коло, тримають у обох руках гімнастичну палицю та виконують вправи під керівництвом вчителя. 2- 3 вправи виконують за пропозицією учнів
|
|||
|
ПМ: Чи сподобалось вам показувати вправи, коли у вас опинилась «чарівна» палиця? Які саме були вдалі вправи? |
ПБ: Кожен з вас може бути активним учасником і вносити свої пропозиції по використанню «чарівної» палиці. |
|
ІV. |
Кардіо – тренування. Пульсометрія
|
||
4.1 Тренуємося |
Назва: Біг за м’ячем, обручем, що котиться; прискорення до 10 м. Опис: учні працюють у 3 групах, обравши колір та завдання. Кожен учень виконує вправи з тим інвентарем, який запропонований на даній станції. Після цього учні змінюють командну позицію, переходять до наступної станції, де знаходиться інший інвентар |
5хв/ 157- 165 |
|
ПМ: Чи комфортно вам було працювати командою? Що заважало? |
ПБ: Намагайтеся виконувати вправи на такій небезпечній відстані, щоб зручно було і тобі, і партнеру. |
||
Назва: Комплексна естафета Опис: Учні об’єднуються у 3 команди по 5 осіб. Кожна команда займає певний сектор активності за обраним кольором. Учитель пропонує обрати серед карток правила гри та продемонструвати учасникам. Учасники команд обирають фішку із видом фізичної активності, яку вони виконають під час естафети та обирають потрібний інвентар. Вчитель знайомить з етапами естафети: 1 - ведення м’яча ногою(елементи футболу); 2 – ведення м’яча руками (елементи баскетболу); 3 – стрибки на скакалці; 4 – 2 перекиди уперед ; 5 – удари по кульці тенісними ракетками. Основна задача – перенести фішки у зазначене місце. |
5 хв/165-172 |
||
|
ПМ: .Що ви відчували, коли виконували вправу? Чи змінювалися у вас емоції після закінчення естафети? |
ПБ: Ми більш впевнені в своїх силах і досягаємо успіху, якщо відчуваємо підтримку друзів. |
|
V. |
Корекційно – реабілітаційні вправи. Пульсометрія |
|
|
5.1Удосконалюємося |
Назва: Рухлива гра «Грай та не втрачай» Опис: Учні працюють парах, трійках, стоячи на місці та у русі ловлять та передають партнеру м’яч та намагаються не втратити м’яч |
5 хв/150-145 |
|
ПМ: Чому потрібно виконувати передачу зручно для партнерів? Як це допоможе під час гри? |
ПБ: Передачу потрібно виконувати зручно для свого партнера, тим самим ти йому допомагаєш і підтримуєш. Це і є взаємодія, яка так необхідна у грі. |
|
|
VІ. |
Дебрифінг. Що ми робили на занятті? Чи все нам вдалося? Кого б ви нагородили сьогодні «Медаллю особистого розвитку»? В якій ситуації вдалося краще впоратися із завданням? |
||
6.1 Аналізуємо |
Назва: «Склади слово» Опис: Учасники команд сидячи у колі складають із букв, що зазначені на оберті фішок слова: «дружба, допомога, повага». Вчитель підводить підсумок, що завдяки цим поняттям ми разом добре працювали. Пропонує покласти руки на плечі та промовити гасло: «Один за всіх і всі – за одного!»
|
5 хв/115-110 |
|
ПМ: Яке з цих слів тобі найбільше допомогло на занятті? |
ПБ: Покладіть руки на плечі та промовимо гасло: «Один за всіх і всі – за одного!» |