Урок фізичної культури для 5 класу
(теоретичний )
із використанням комп’ютерних технологій
з теми «Футбол»
Мета уроку:
Місце проведення: кабінет інформатики
№ |
Зміст уроку |
Час (дозування) |
Організаційні та методичні вказівки |
1 |
Підготовча частина. Мотивація. |
8 хв. |
|
|
Привітання .Повідомлення мети,завдань уроку. Сьогодні ми з вами говоритимемо про спорт у житті людини. Для чого він потрібен? Також прослухаєте теоретичний матеріал із теми «Техніка і тактика нападу у футболі». |
1 хв. |
Сидячи на робочих місцях. |
2 |
Бесіда на тему «Для чого потрібен спорт?» Чи потрібен він взагалі?
Учні займають позицію «так» чи «ні». 2 команди, спілкуючись 2хв, обговоривши, формулюють ,доводять і відстоюють свою точку зору. Підводять підсумки за допомогою слайдів. |
7хв. |
Використання слайдів (якщо є мультимедійна дошка). Виховання культури спілкування. |
2 |
Основна частина |
34 хв. |
|
|
1.Вправа «Дзеркало». Діти,стоячи на місцях, виконують вправи, які показує вчитель.
Зразок вправ: 1.Завмерти на місці. 2. Розворот вліво і вправо. 3.Постояти на пальчиках. 4. Походити на пальчиках. 5.По черзі стояти на лівій-правій ногах і т.д.
|
1хв.-пояснення. 6хв.-виконання. |
Мета гри –упіймати неуважного учня. Штраф-присідання. |
|
Перегляд мультимедійної програми, частина «напад».
|
7 хв. |
Використання мультимедійної програми з футболу. |
|
3. Обговорення, розбір матеріалу. Гра в інтелектуальний футбол.
Питання : |
10 хв.: 4хв.-пояснення та організа ція, 6хв. на обговорення. |
Рефлексія . Клас поділено на 2 команди |
|
а) Що таке ефект?(Дія,як результат чого-небудь, наслідок чогось);
б) Що таке напад? (Це коли частина команди ставить за мету забити гол, шайбу у ворота суперника);
в)Який напад вважається ефективним? (При якому прорвано оборону суперника);
г)Що треба для ефективності нападу? (Узгоджені дії і переміщення гравців). д)Які найбільш ефективні дії гравців? (пари і трійки).
|
По 1хв на обговорення кожного питання.
6 хв. |
Команда ,що,взявшись за руки,швидше їх підніме вгору, перша відповідає на питання. Якщо відповідь невір- на, хід перехо- дить супернику. За кожну правильну відповідь 1б. у ворота суперника. |
|
3. Слово вчителя: «Краща команда та, що діє злагоджено. Завдання командам: показати хвилю» Вправа-«Хвиля»:
2. Висловити ставлення до проведеного уроку:
|
5 хв.
3хв |
Діти стають в коло, тримаю -чись за руки. Учитель дає оцінку діям учнів. Похвала.
Відмітити кращих учасників. |
5. |
Домашнє завдання: придумати лозунги болільників для підтримки своєї команди. Підготувати комплекс ОРУ з 12 вправ. |
|
Дівчаткам: кричали не повинні ображати противників. Хлопцям:підготувати 12 вправ. |