Урок фізичної культури для 5 класу (теоретичний ) із використанням комп’ютерних технологій з теми «Футбол»

Про матеріал
  • На теоретичному уроці йтиме мова про значення спорту в житті школярів.
  • Урок сприяє розвитку координаційних здібностей учнів засобом гри «дзеркало».
  • Вивчатиметься теоретичний матеріал для гри «напад».
  • Теоретичні уроки в допомагають учителю у вихованні культури спілкування.
Перегляд файлу

Урок фізичної культури для 5 класу

 (теоретичний )

 із використанням комп’ютерних технологій

з теми «Футбол»

Мета уроку:

  1. Значення спорту в житті школярів.
  2. Розвиток координаційних здібностей  учнів засобом гри «дзеркало».
  3. Вивчення теоретичних даних в тактиці гри «напад».
  4. Виховання зацікавленості заняттями фізичної культури і спортом. Виховання культури спілкування.

Місце проведення: кабінет інформатики

 

Зміст уроку

Час (дозування)

Організаційні та методичні вказівки

1

Підготовча частина. Мотивація.

8 хв.

 

 

Привітання .Повідомлення мети,завдань уроку.

Сьогодні ми з вами говоритимемо про  спорт у житті людини. Для чого він потрібен? Також прослухаєте теоретичний матеріал із теми «Техніка і тактика нападу у футболі».

1 хв.

Сидячи на робочих місцях.

2

Бесіда на тему «Для чого потрібен спорт?»

Чи потрібен він взагалі?

 

Учні займають позицію «так» чи «ні».

2 команди, спілкуючись 2хв, обговоривши, формулюють ,доводять і відстоюють свою точку зору. Підводять підсумки за допомогою слайдів.

7хв.

Використання слайдів

(якщо є мультимедійна дошка).

Виховання культури спілкування.

2

Основна частина

34 хв.

 

 

1.Вправа «Дзеркало».

Діти,стоячи на місцях, виконують вправи, які показує вчитель.

 

Зразок вправ:

1.Завмерти на місці.

2. Розворот вліво і вправо.

3.Постояти на пальчиках.

4. Походити на пальчиках.

5.По черзі стояти на лівій-правій ногах і т.д.

 

 

1хв.-пояснення.

6хв.-виконання.

Мета гри –упіймати неуважного учня. Штраф-присідання.

 

Перегляд мультимедійної програми,

частина «напад».

 

7 хв.

Використання мультимедійної програми з футболу.

 

3. Обговорення, розбір матеріалу. Гра в інтелектуальний футбол.

 

 

Питання :

10 хв.: 4хв.-пояснення та організа ція, 6хв. на  обговорення.

Рефлексія . Клас поділено на 2 команди

 

а) Що таке ефект?(Дія,як результат чого-небудь, наслідок чогось);

 

 

б) Що таке напад? (Це коли частина команди ставить за мету забити гол, шайбу у ворота суперника);

 

в)Який напад вважається ефективним? (При якому прорвано оборону  суперника);

 

г)Що треба для ефективності нападу? (Узгоджені дії і переміщення гравців).

д)Які найбільш ефективні дії гравців? (пари і трійки).

 

По 1хв на обговорення кожного питання.

 

 

 

6 хв.

Команда ,що,взявшись за руки,швидше їх підніме вгору, перша відповідає на питання. Якщо відповідь невір- на, хід перехо- дить супернику.

За кожну правильну відповідь 1б.  у

ворота суперника.

 

3. Слово вчителя: «Краща команда та, що діє злагоджено. Завдання командам: показати хвилю»

Вправа-«Хвиля»:

  • Зобразити руками;
  • Присідаючи по одному;
  • Присідаючи по два;
  • Присідаючи по три.
    1. повторення пройденого  за урок матеріалу.

2. Висловити ставлення до проведеного уроку:

  • Посмішкою (якщо сподобався);
  • Байдужим виразом,
  • насупити брови,якщо не сподобалось.

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3хв

Діти стають в коло, тримаю -чись за руки.

Учитель дає оцінку діям учнів. Похвала.

 

 

Відмітити кращих учасників.

5.

Домашнє завдання: придумати лозунги болільників для підтримки своєї команди. Підготувати комплекс  ОРУ з 12 вправ.

 

Дівчаткам: кричали не повинні ображати противників.

Хлопцям:підготувати 12 вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 квітня 2018
Переглядів
1094
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку