Баскетбол для дітей унікальний тим, що розвиває їх не тільки фізично, а й розумово. Поряд з витривалістю, відмінною координацією і спритністю дитина покращує зір і логічне мислення, а також вчиться вирішувати нестандартні завдання.
Тема: «Баскетбол».
Мета і завдання:
1. Розширити знання учнів з правилами спортивної гри у баскетбол, з історії розвитку гри у баскетбол в Україні.
2. Вдосконалення техніки виконання стійки баскетболіста, пересуванню в ній, ведення м'яча на місці і в русі, кроком, бігом, з прискореннями, зі зміною напряму руху.
3. Повторення техніки виконання ловлі та передач м’яча від грудей, однією рукою від плеча на місці і у русі.
3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, реакції засобами спеціальних вправ для баскетболіста.
4. Виховання відповідальності за свою команду засобами навчальної гри у баскетбол.
Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Підготовча частина. 8-12 хвилин |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2. Слухання додаткового матеріалу з історії виникнення гри у баскетбол у давні часи, підготовлений дітьми, учителем. 4. Стройові вправи:
5. Різновиди ходьби:
6. Різновиди бігу:
7. Повільна ходьба з махами рук. 8. Комплекс загально розвивальних вправ в русі. 1. Ходьба з коловими обертами рук: 1-4 – колові оберти рук уперед; 1-4 колові оберти рук назад. 2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу) 1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок. 3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок: 1 – випад вправо, поворот тулуба вліво; 2 – випад вліво, поворот тулуба вправо. 4. Ходьба з махами ніг на кожен крок 1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги; 2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги. 5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок. 1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок. 6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.
9. Підрахунок ЧСС. |
1 хв. 30 сек. 30 сек. 30 сек. 1 хв-10 сек 3 хв.
2 хв.
2хв.
1-2 хв.
1хв.-10сек. |
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів за хвилину Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)
Слідкувати за правильністю виконання вправ
Поточний метод
150-180 уд. за хвилину |
2. Основна частина. 20-25 хвилин. |
|||
|
1. Клас поділити на групи за кількістю м’ячів у наявності. Ловля та передача м’яча двома руками від грудей Клас поділити на 4 групи. Вдосконалення техніки виконання ведення м’яча. Спортивна естафета з елементами баскетболу:
3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:
|
5 хв.
5 хв.
7 хв. – хлопці; 7 хв. - дівчата |
Через 5 хв. завдання
Слідкувати за вірним веденням м’яча: тулуб учня повинен бути злегка нахиленим уперед, голову під час ведення не опускати, м’яч вести по черзі обома руками, м’яч повинен відскакувати від підлоги до рівня поясу, контакт з м’ячем здійснюється кінчиками пальців, вести дальній рукою від суперника. Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол. Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лавці та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками. |
3. Заключна частина 5 хвилин. |
|||
|
1. Шикування. 2. Підрахунок ЧСС. 3.. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок. Вправа «O.K! – Клас!» Учні показують однією рукою «як їм сподобався урок» (клас), другою рукою показують «як вони себе почувають» ( ОК). змінюють положення, поступово пришвидшуючи темп. 4. Домашнє завдання. 5. Вихід із залу. |
30 сек.
1хв.-10 сек.
|
Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.
Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
|