Розробка уроку на тему "Баскетбол" для учнів 5 класу

Про матеріал

Баскетбол для дітей унікальний тим, що розвиває їх не тільки фізично, а й розумово. Поряд з витривалістю, відмінною координацією і спритністю дитина покращує зір і логічне мислення, а також вчиться вирішувати нестандартні завдання.

Перегляд файлу

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Розширити знання учнів з правилами спортивної гри у баскетбол, з історії розвитку гри у баскетбол в Україні.

2. Вдосконалення техніки виконання стійки баскетболіста, пересуванню в ній, ведення м'яча на місці і в русі, кроком, бігом, з прискореннями, зі зміною напряму руху.

3. Повторення техніки виконання ловлі та передач м’яча від грудей, однією рукою від плеча на місці і у русі.

3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, реакції засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання відповідальності за свою команду засобами навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

 

 

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування.
  • Перевірка правильної постави.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Підрахунок ЧСС.

2. Слухання додаткового матеріалу з історії виникнення гри у баскетбол у давні часи, підготовлений дітьми, учителем.

4. Стройові вправи:

  • стройові команди, повороти на місці

5. Різновиди ходьби:

  • на носках; на п’ятках:
  • у напівприсіді, в повному присіді;

6. Різновиди бігу:

  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

7. Повільна ходьба з махами рук.

8. Комплекс загально розвивальних вправ в русі.

1. Ходьба з коловими обертами рук:

1-4 – колові оберти рук уперед;

1-4 колові оберти рук назад.

2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу)

1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.

3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок:

1 – випад вправо, поворот тулуба вліво;

2 – випад вліво, поворот тулуба вправо.

4. Ходьба з махами ніг на кожен крок

1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги;

2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги.

5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок.

1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок.

6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.

 

9. Підрахунок ЧСС.

 

1 хв.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв-10 сек

3 хв.

 

2 хв.

 

 

2хв.

 

 

 

 

1-2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв.-10сек.

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

70-75 ударів за хвилину

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

Слідкувати за правильністю виконання вправ

 

Поточний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

1. Клас поділити на групи за кількістю м’ячів у наявності.

Ловля та  передача м’яча двома руками від грудей

Клас поділити на 4 групи. Вдосконалення техніки виконання ведення м’яча. Спортивна естафета з елементами баскетболу:

  • ведення м’яча лівою рукою на швидкість; якість.
  • ведення м’яча правою рукою на швидкість; якість.
  • ведення м’яча з послідуючим кидком по кільцю;
  • з лівою на праву руку;
  • з поворотами поміж фішок.

3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  • Використання у грі всі вивчені засоби ведення м’яча;
  • Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  • Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  • Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв. – хлопці;

7 хв. - дівчата

 

Через 5 хв. завдання

 

 

 

Слідкувати за вірним веденням м’яча: тулуб учня повинен бути злегка нахиленим уперед, голову під час ведення не опускати, м’яч вести по черзі обома руками, м’яч повинен відскакувати від підлоги до рівня поясу, контакт з м’ячем здійснюється кінчиками пальців, вести дальній рукою від суперника.

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лавці та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками.

3. Заключна частина 5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Підрахунок ЧСС.

3.. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок. Вправа «O.K! – Клас!»              Учні показують однією рукою «як їм сподобався урок» (клас), другою рукою показують «як вони себе почувають» ( ОК). змінюють положення, поступово пришвидшуючи темп.

4. Домашнє завдання.

5. Вихід із залу.

30 сек.

 

1хв.-10 сек.

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Остап'юк Діна
Додано
10 липня 2018
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку