Урок фізичної культури у 2 класі на тему " Вправи з великим м’ячем"

Про матеріал
Розробка уроку фізичної культури на тему "Вправи з великим м’ячем" у 2 класі нової української школи. На уроці навчити здобувачів освіти виконувати вправи з великим м’ячем, дотримуватися техніки безпеки під час їх виконання, сприяти правильному і свідомому зміцненню здоров'я дітей.
Перегляд файлу

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

з фізичної культури

Вчитель: Старжинський Максим Вікторович

 

 

Клас:  2

 

Тема: «Вправи з великим  м’ячем (футбольним)».

Очікувані результати:

Знаннєвий компонент: знає  вправи для розвитку фізичних якостей, елементарні правила гри у футбол

Діяльнісний компонент: виконує вправи з великим м’ячем, бере участь в іграх, естафетах

Ціннісний компонент: оцінює результати своїх навчальних досягнень                                                         

Задачі: -навчити техніці ударам по м’ячу, що котиться;

             -повторити техніку зупинки м’яча, що котиться, підошвою;                                                                          

             -виховання працелюбності, морально-вольових якостей, любові до занять

              фізичними вправами з м’ячем, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я;

             -розвиток спритності, швидкісно-силових якостей.

Місце проведення: спортивний майданчик

Інвентар: м’ячі, фішки.

Частина

уроку

 

Зміст уроку

Дозування

 

 

ОМВ

      І Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

      ІІ

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     ІІІ

Заключна частина

1.Шикування,привітання, повідомлення завдань уроку

 

 

 

 

2. Інструктаж з техніки безпеки.

Пульсометрія.

 

 

 

 

 

 

І Загально-розвивальні вправи у русі.

    Ходьба:

-на носках руки уверх;

-на п’ятах руки за голову;

-на зовнішній стороні ступні руки на поясі;

-у напівприсіді;

-присіді руки за головою.

    Біг у повільному  рівномірному темпі.

    Спеціально-бігові та стрибкові вправи:

 

-біг правим (лівим) боком приставними кроками;

 

-стрибки на одній (лівій, правій) нозі.

   

 

ІІ Загально-розвивальні вправи на місці.

1.Вихідне положення - руки на поясі,

   ноги на ширині плечей. На кожний

   рахунок нахили головою уперед, назад,

   вліво, вправо.

 

 

2. В.п.- руки на поясі, ноги на ширині

       плечей. Піднімання плечей уверх,

       вниз на кожний рахунок.

 

3. В.п. - права рука уверх, ліва унизу. На кожний рахунок зміна положення рук.

 

4. В.п. - руки унизу. На рахунок

1-4 – 4 круги рук уперед;

5-8 – 4 круги рук назад;

 

5. В.п.- руки на поясі, ноги на ширині плечей. Нахили тулуба:

на рахунок 1 – нахил тулуба уперед;

                    2 -                         назад;

                    3 -                         вліво;

                    4 -                         вправо.

 

6. В.п.- руки уперед-вбік, ноги на ширині плечей. На рахунок

                    1 –права нога дістає до лівої

                         руки;

                    2 – в.п.;

                    3 - ліва нога дістає до правої

                         руки;

                    4 -  в.п.

 

7. В.п. – руки униз, носки, п’ятки разом.

 На рахунок 1-10 –зробити 10

                     нахилів уперед, руками

                     дістати до підлоги.

 

8. В.п. – руки за голову, носки, п’ятки

                разом.

 На рахунок 1-10 –зробити 10

                     присідань.

 

9. В.п. – руки на поясі, носки, п’ятки

                разом.

 На рахунок 1-10 –зробити 10

            стрибків на місці на двох ногах.

 

Пульсометрія.

 

                     

  1. Зупинки м’яча, що котиться,

підошвою:

-на місці;

-в русі.

 

C:\Users\User\Pictures\2017-08-02\024.jpg

 

 

  1. Удари  по м’ячу, що котиться. 

 

    

           

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра у квадраті.

Розмічають кілька квадратів зі стороною 10-15 метрів. У одному квадраті грають 2 команди по три гравці у кожній. Перед початком гри визначають протилежні (лицьові) лінії, які захищатиме команда, і хто буде вводити м’яч у гру. Гра триває 5 хвилин, після чого команди міняються місцями.

Завдання кожної команди – провести м’яч через лінію суперника і здобути очко. Виграє та команда, яка набрала найбільшу кількість очок.

 

1. Шикування у одну шеренгу. Ходьба – вправи на відновлення дихання.

Пульсометрія.

2. Підведення підсумків заняття.

Самооцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

      5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   5 хв.

2*8 разів

 

 

 

 

 

3*8 разів

 

 

 

3*8 разів

 

 

3*8 разів

 

 

 

2*8 разів

 

 

 

 

 

 

3*8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7 хв.

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

     10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування класу у одну шеренгу, перевірка готовності класу до уроку (наявність спортивного одягу і взуття).

Добре самопочуття учнів, суворо дотримуватися правил уроку

 

Поточний метод:

 

руки прямі, дивитись уперед

 

 

спина пряма

 

дистанція 1 метр

по діагоналі майданчика

на носках, ноги прямі.

 

 

 

 

Чітке виконання команд

2 шеренги

 

 

 

 

 

 

 

 

руки прямі, зажаті у кулаки

 

 

 

 

 

ноги прямі

 

 

 

 

 

 

ноги у колінах не згибати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

спина пряма

 

 

 

 

 

 

стрибати на носках.

 

 

 

 

 

Робота в парах.

 

Робота ніг:  винести назустріч м’ячу розслаблену ногу з піднятим догори носком. Коли м’яч торкнеться ноги, треба сповільнити його рух, згинаючи ногу, притиснути підошвою.

 

Робота ніг: роблячи удар, треба опорну ногу трохи зігнути в коліні, поставити збоку за 10-15 сантиметрів від м’яча на одному рівні з ним, ударною ногою пробити у бік цілі.

 

 

Початок і закінчення гри одночасно для всіх команд визначає учитель.

Рахунок гри ведуть гравці кожної команди.

Не порушувати правила гри

 

 

 

 

Самопочуття учнів, аналіз уроку (помилки та досягнення учнів під час уроку, які досягнення на тренуваннях у спортсменів класу), побажання гарного дня.

 

 

 

 

docx
Додано
1 червня 2023
Переглядів
691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку