Урок фізичного виховання

Про матеріал
Розробка уроку фізичного виховання у 4класі за темою " Т/б. Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу .Біг з подоланням перешкод. Рухлива гра « Шишки, жолуді, горіхи».
Перегляд файлу

19.10.2023 р.                            Фізична культура                           4-Б клас

Тема: Т/б. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу .Біг з подоланням перешкод.  Рухлива  гра « Шишки, жолуді, горіхи».

Завдання:

  1. Закріпити  вміння виконувати  спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  2. Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів засобами рухливих ігор та бігу з подоланням перешкод.
  3. розвивати гнучкість, спритність, уважність; виховувати зацікавленість до занять спортом.
  4. Вести пропаганду фізичної культури і спорту, здорового способу життя через гру.

Інвентар:  м’ячі, обручі, фішки (кеглі).

Місце проведення: спортивна зала.

 

Частини

уроку

Зміст

Організаційно-

методичні

вказівки

І. Під-готовча частина

15 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Основна

частина

18 хв

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина

2 хв

  1.    1. Організований перехід до зали учнів.

 

  1.    2. Шикування. Привітання. 
  • Що нам дає спорт?
  •  Чи є якась користь від нього?
  1. Виступи учнів з віршами

1)Спорт – це здоров’я!,

Спорт – це краса!,

Спорт – це крок до здорового

способу життя!

2) Всюди друзів ми знаходим,

З ними як одна сім’я.

Але нам без друга - спорту

Не прожити ані дня.

3) В здоровому тілі – здоровий

дух! Ух!

  1.  
  2.    3. Постановка завдань уроку

 

   4.Техніка безпеки на уроці.

- самопочуття учнів

- спортивна форма

- чітке виконання вказівок вчителя

- правила бігу (дистанція, дихання)

- використання спортивного обладнання тільки з дозволу вчителя

- при поганому самопочутті терміново звертатися до вчителя

- після уроку обов’язково помити руки милом.

 

  5. Стройові вправи:

  1.  

- Праворуч! Ліворуч! Кругом! Ліворуч!

   6. Різновиди ходьби з виконанням вправ на формування постави:

А) на носках, руки на пояс;

Б) на п’ятках, руки на голову;

В) на зовнішньому боці ступні, руки на пояс;

Г) на внутрішньому боці ступні, руки на пояс;

Є) напівприсівши, руки на пояс;

Ж) у положенні присівши;

Д) прискорена ходьба.

   7. Біг:

- повільний, рівномірний;

- приставними кроками правим боком;

- приставними кроками лівим боком;

- вперед спиною;

  • - з високим підніманням стегна (руки перед собою),

- повільний біг.

    8. Ходьба. Вправи на відновлення дихання.

1-2 – руки вверх, глибокий вдих.

3-4- руки вниз , видих.

 

    Перешикування з колони по одному в 2 шеренги, розмикання.

    1. Загальнорозвивальні вправи

1.В. п.-о.с., руки на пояс.

Нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

2. В.п.- руки до плечей, колові оберти зігнутими в ліктях руками вперед, назад.

 4. В.п. – стійка ноги нарізно. Руки зігнуті  вертикально в ліктях.   На 1 – поворот вліво, на 2 – лікті звести разом, на 3 -4 – те ж вправо.              

  1. 5. В.п. – стійка ноги нарізно. Руки за спину. 1-2 – повороти тулуба вліво, 3-4- повороти тулуба вправо.
  2. 6. В.п. – стійка ноги нарізно. 1-2 –  прямі руки вгору, ліва нога назад на носок, прогнутися в тулубі,  3-4- прямі руки вгору, права нога назад на носок, прогнутися в тулубі.
  1. 7.  В.п. –о.с. 1-2 – присід, руки вперед,

3-4 –о.с.

  1. 8. Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання. В.п. – руки через сторони вгору – вдих. Опустити руки вниз – видих.

 

  1.  
  2. Сьогодні на уроці ми з вами будемо подолати перешкоди бігу та  пограємо в гру «Шишки, жолуді, горіхи»

Техніка безпеки під час ігор.

 

Біг з подоланням перешкод. 

 

Рухлива гра «Шишки, жолуді горіхи»

Діти стають в колі в колонах по 3 чоловіки. Перші номери – це шишки, другі – жолуді, треті – горіхи. По середині стоїть вільний учень. По сигналу вчителя «Шишки» (або «Жолуді», або «Горіхи») номери міняються між собою, а вільний гравець повинен зайняти місце перших номерів. Виграє той хто жодного разу не був вільним гравцем

                                  Шикування.

  1. Вправи на відновлення дихання

«Журавель п’є водичку»

В.п.: Встати прямо, ноги на ширині плечей, ступні паралельно, тіло розслаблене. Уявляємо себе журавлем, який стоїть

1) Треба злегка нахилити голову вперед, повернути її вліво якомога далі (так роблять птахи), трохи при підняти голову уверх і по верхній дузі, яку описує підборіддя, повернутись у В.п.

«Дракон»

Уявляємо себе драконом. В Китаї цю тварину вважають самою сильною та чарівною. Навколо немає нічого, крім води, і ви знаходитесь в її глибині.

В.п. – руки на талію, великими пальцями вперед, а інші на область нирок.

1-8 – Обертаємо тулуб спочатку вліво, проти годинникової стрілки та навпаки праворуч

 

 Підведення підсумків уроку;

  1. Вправи на рефлексію.

А зараз встаньте, покладіть руки один одному на плечі, зробіть маленький нахил праворуч, а потім – ліворуч, міцно тримаючи один одного, у вас  утворилося коло дружби. Не дивлячись на перешкоди чи змагання залишайтеся друзями, товаришами. Підтримка це важливо.

  • Організований перехід до класу
  • Відпочили і пограли
  • А тепер тихенько в клас,

       Щоб усі вас шанували,

  1.       Щоб усі любили вас.

 

 

Діти заходять в колоні по одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У шеренгу. Звернути увагу на зовнішній вигляд.

Діти стоять у колоні по одному.

Фронтальний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина пряма, вперед не нахилятися. Чітко фіксувати положення, інтервал один крок.

Фронтальний метод

Виправляти помилки вказівкою

 

 

Фронтальний метод

 

 

 

 

 

 

Шикування  в 2 шеренги,  стежити за рівнянням в шеренгах.

 

 

Темп виконання середній.

 

 

 

 

 

Темп виконання середній.

 

 

Фронтальний метод

 

 

 

 

 

 

 Дотримуватися дистанції, уважності, спритності.

 

Дотримання правил гри.

 Слідкувати за самопочуттям учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Груповий метод організації роботи учнів на уроці.

 

 

 

 В  колоні по одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку