Тема: Ознайомити з технікою ведення м'яча зовнішньою частиною
підйому.
Мета: Навчити техніки зупинки м'яча внутрішньою стороною стопи, в
русі.
Сприяти розвитку координації рухів. Виховувати любов до футболу.
Місце проведення: спортзал.
Інвентар: футбольні м'ячі, м'які (слабо надуті) м'ячі,фішки.
Урок з футболу 6 клас
Тема: Ознайомити з технікою ведення м'яча зовнішньою частиною підйому.
Мета: Навчити техніки зупинки м'яча внутрішньою стороною стопи, в русі.
Сприяти розвитку координації рухів. Виховувати любов до футболу.
Місце проведення: спортзал.
Інвентар: футбольні м'ячі, м'які (слабо надуті) м'ячі,фішки.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування, хв |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча (15хв) |
1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку,перевірка чсс.ТБ роботи з мячами 2. Різновиди ходьби: -на носках -на п’ятах -перекати з п'яти на носок -на зовнішній стороні ступні 3.біг по колу спец вправи футболіста: - біг з високим підніманням колін - біг із закиданням гомілки - підстрибування - піднімання коліна 1 відведення коліна в сторону - імітація удару по мячу - прискорення 5. Комплекс 2 (загальнорозвивальні вправи з м'ячами)
4.Шикування по колу 6.перевірка чсс |
1
3
20 сек
5
5 |
Фронтальний метод
Коліна піднімаємо до рівня пояса,робота рук Якомога вище вгору
В кінці дистанції уповільнитись |
Основна (27 хв) |
1. Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому: а) ведення м'якого (слабо надутого) м'яча під час повільного бігу; б) ведення футбольного м'яча під час повільного бігу; в) ведення зі зміною ніг під час повільного бігу по дузі 2. Зупинка м'яча внутрішньою стороною стопи в русі: а) зупинка м'яча після пробігання короткого відрізка: б) те саме, але після повороту на 360°; в) те саме, що й у вправі а), але зупинка з пропусканням м'яча між ногами за спину та відходом на вихідну позицію 3. Зустрічна естафета з веденням м'яча зовнішньою частиною підйому та зупинкою внутрішньою стороною стопи: а) пояснення правил: б) проведення; в) підведення підсумків Опис: учні поділяються на однакові за кількістю команди та шикуються у колони. Кожна колона (команда) поділяється навпіл та відступає на встановлену відстань. За сигналом перший гравець кожної команди веде м'яч до протилежної половини та передає його партнеру, той веде м'яч у протилежному напрямку і т.д., поки всі гравці не поміняються місцями 4. перевірка чсс. |
8
9
|
Груповий метод У парах чи групах. Відстань між партнерами 15-20 м Змагальний метод. Кількість команд визначається кількістю учнів у класі. Відстань між партнерами 15—20 м |
|
|||
10 |
|||
Заключна (3 хв) |
Шикування в колону по 1; вправи на відновлення; повідомлення підсумків уроку; домашнє завдання; вихід зі спортзалу 5. перевірка чсс. |
3 |
Темп повільний, правильне дихання |