Урок фізичного виховання тема: футбол 6 клас

Про матеріал

Тема: Ознайомити з технікою ведення м'яча зовнішньою частиною

підйому.

Мета: Навчити техніки зупинки м'яча внутрішньою стороною стопи, в

русі.

Сприяти розвитку координації рухів. Виховувати любов до футболу.

Місце проведення: спортзал.

Інвентар: футбольні м'ячі, м'які (слабо надуті) м'ячі,фішки.

Перегляд файлу

Урок з футболу 6 клас

 

Тема: Ознайомити з технікою ведення м'яча зовнішньою частиною підйому.

Мета: Навчити техніки зупинки м'яча внутрішньою стороною стопи, в русі.

Сприяти розвитку координації рухів. Виховувати любов до футболу.

Місце проведення: спортзал.

Інвентар: футбольні м'ячі, м'які (слабо надуті) м'ячі,фішки.

 

Частина уроку

Зміст

Дозу­вання, хв

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (15хв)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку,перевірка чсс.ТБ роботи з мячами

2. Різновиди ходьби:

-на носках

-на п’ятах

-перекати з п'яти на носок

-на зовнішній стороні ступні

3.біг по колу

спец вправи футболіста:

- біг з високим підніманням колін

- біг із закиданням гомілки

- підстрибування

- піднімання коліна 1 відведення коліна в сторону

- імітація удару по мячу

- прискорення

5. Комплекс 2 (загальнорозвивальні вправи з м'ячами)

 

4.Шикування по колу

6.перевірка чсс

1

 

 

 

3

 

 

 

 

20 сек

 

 

5

 

 

 

 

 

 

5

Фронтальний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

Коліна піднімаємо до рівня пояса,робота рук

Якомога вище вгору

 

 

 

В кінці дистанції уповільнитись

Основна (27 хв)

1. Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому:

а) ведення м'якого (слабо надутого) м'яча під час повільного бігу;

б) ведення футбольного м'яча під час повільного бігу;

в) ведення зі зміною ніг під час повільного бігу по дузі

2. Зупинка м'яча внутрішньою стороною стопи в русі:

а) зупинка м'яча після пробігання короткого відрізка:

б) те саме, але після повороту на 360°;

в) те саме, що й у вправі а), але зупинка з пропусканням м'яча між ногами за спину та відходом на вихідну позицію

3. Зустрічна естафета з веденням м'яча зовнішньою частиною підйому та зупинкою внутрішньою стороною стопи:

а) пояснення правил:

б) проведення;

в) підведення підсумків

Опис: учні поділяються на однакові за кількістю команди та шикуються у колони. Кожна колона (команда) поділяється навпіл та відступає на встановлену відстань. За сигналом перший гравець кожної команди веде м'яч до протилежної половини та передає його партнеру, той веде м'яч у протилежному напрямку і т.д., поки всі гравці не поміняються місцями

4. перевірка чсс.

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

Груповий метод

У парах чи групах. Відстань між партнерами 15-20 м

Змагальний метод. Кількість команд визна­чається кількістю учнів у класі. Відстань між партнерами 15—20 м

 

10

Заключна (3 хв)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення; повідомлення підсумків уроку; домашнє завдання; вихід зі спортзалу

5. перевірка чсс.

3

Темп повільний, правильне дихання

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку