ТЕМА УРОКУ. Форматування символів тексту. Форматування абзаців. Робота зi сторінками.
МЕТА УРОКУ:
Навчальна. Дати загальне поняття про форматування документів, символів, абзаців та роботу зі сторінками. Навчити учнів відновлювати фор матований текст до попереднього стану.
Розвиваюча. Розвивати естетичні смаки та орфографічні навички учнів. Логічне мислення, різні види пам’яті.
Виховна. Виховувати повагу до літератури та рідної мови.
ОБЛАДНАННЯ: Комп’ютери класу. Тестуюча система Test2006.
НАГЛЯДНІСТЬ: Тест №10-4-1.
ХІД УРОКУ.
І. Вступна частина.
1. Оголошення теми та мети уроку, його ролі в даній темі та курсі інформатики в цілому.
2. Постановка перед дітьми цілі та розкриття методів її досягнення на уроці
ІІ. Актуалізація теми уроку.
1. Для чого використовують прикрашання тексту різними кольорами та різні шрифти?
2. Які основні принципи оформлення документів ви знаєте?
3. Чому потрібно нумерувати сторінки документів?
ІІІ. Перевірка знань.
Перевірка знань учнів за допомогою тестуючої системи Test2006.
• Використовується Тест№10-4-1.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1. Форматування символів тексту.
• Виділення символу.
• Зміна виду символу.
• Зміна кольору та фону символу.
2. Форматування абзаців.
3. Робота з панеллю форматування.
(Докладний розгляд кнопок панелі.)
4. Робота зі сторінками.
• Вставляння нумерації сторінок.
• Прибирання нумерації сторінок.
V. Закріплення вивченого.
1. Повторення з учнями основних відомостей нового матеріалу.
2. Практичне опрацювання вивченого на ПК в середовищі Т.Р.
VІ. Аналіз та підсумки уроку.
Підводяться підсумки та робиться аналіз вивченого матеріалу
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Конспект.
Підготуватися до практичної роботи № 8 "Форматування тексту"
ТЕМА УРОКУ. Практична робота № 8
"Форматування тексту".
МЕТА УРОКУ:
Навчальна. Закріпити навички роботи учнів по форматуванню тексту. Перевірити та оцінити практичні уміння учнів змінювати параметри документів та їх формат.
Розвиваюча. Розвивати творчі здібності учнів, практичні навички роботи з ЕОМ, клавіатурою та мишею. Логічне мислення, пам’ять.
Виховна. Виховувати творчі здібності учнів. Профорієнтаційне виховання.
ОБЛАДНАННЯ: Комп’ютери класу. Необхідне програмне забезпечення.
НАГЛЯДНІСТЬ: Папки із практичними завданнями для 10 кл.
ХІД УРОКУ.
І. Вступна частина.
1. Оголошення теми та мети уроку, його ролі в даній темі та курсі інформатики в цілому.
2. Постановка перед дітьми цілі та розкриття методів її досягнення на уроці.
ІІ. Актуалізація теми уроку.
1. Інструктаж з Т.Б.
2. Пояснення принципів проведення практичної роботи та оцінювання результатів.
3. Актуалізація ролі даного уроку в темі та курсі інформатики 10 кл.
ІІІ. Проведення практичної роботи.
Практична робота №8 із збірника практичних робіт по інформатиці для 10 кл. (автор Бройченко А.Г.)
ІV. Підведення підсумків уроку.
Підводяться підсумки практичної роботи, оголошуються та ставляться в журнал оцінки.
V. Аналіз та підсумки уроку.
Аналізуємо, чи досягнуто поставлену на початку уроку мету. Чи навчилися того, що планували.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Повторити матеріал з конспекту.
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 10–8
ТЕМА. Форматування тексту
МЕТА. Навчитися форматувати абзаци тексту та весь текст. Навчитися задавати параметри форматування, лiву i праву границi тексту, абзацний вiдступ, змінювати вид шрифта та його колір. Навчитися вмикати та вимикати режим переносу та вирiвнювання, вставляти нумерацію сторінок та колонтитули.
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
ЗАВДАННЯ 1: запустити текстовий редактор. Завантажити свій документ.
ЗАВДАННЯ 2: встановити ліву границю текста 1, а абзацний відступ 3, праву границю 1,8. Вiдформатувати весь текст по новим границям.
ЗАВДАННЯ 3: Виділити заголовок тексту жирним шрифтом розміром 18, а кожний абзац тексту зробити різними шрифтами та розміром 16.
ЗАВДАННЯ 4: добавити верхній колонтитул такого виду
*************************** (ваше прізвище) **********************
та вставити в текст нумерацію сторінок внизу сторінки по центру.
ЗАВДАННЯ 5: вирівняти перший абзац по правому краю сторінки, другий абзац – по центру, третій абзац – по лівому краю.
ЗАВДАННЯ 6: зробити текст абзаців різними кольорами.
ЗБЕРЕГТИ ЗМІНЕНИЙ ДОКУМЕНТ ПІД НАЗВОЮ PR-8.DOC
У ПАПКУ ПІД СВОЇМ ІМЕНЕМ НА ДИСКІ D:.