Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках української мови
2 клас
ТЕМА: Узагальнення і систематизація знань з теми «Іменник»
(фрагменти деяких етапів уроку)
МЕТА:
ТИП УРОКУ: комбінований
ХІД УРОКУ
ІІІ. Основна частина.
Вправа «Метод «ПРЕС» (Робота у парах)
(На дошці слово СИНЬ)
1-ша пара – «Я вважаю, що …(слово «синь» - іменник)»
2 - га пара - «… тому, що…(він називає опредмечену якість)»
3 – тя пара - «…наприклад…(прикметник (який?) – синій, іменник (що?) – синь)»
4 – та пара – «таким чином… (слово «синь» - іменник)»
Запропонувати слова: радість, ніжність.
(Учні розглядають ці слова за аналогією слова «синь»)
Вправа «КЛАСТЕР»
ІМЕННИКИ
назви предметів (хто? що?)
істоти (хто?) неістоти (що?) власні назви загальні назви
сова кит ліс океан Київ Мурчик місто кіт
ІV. Узагальнення і систематизація знань
Вправа «КОЛА ЕЙЛЕРА – ВЕНА» ( Змагання в групах «Хто швидше?»)
ПРИКМЕТНИКИ ІМЕННИКИ ДІЄСЛОВА
(якість) (опредмечені ( дія)
якість і дія)
ДРУЖНІ ДРУЖБА ДРУЖИТИ
СИНІ СИНЬ СИНІТИ
ЗЕЛЕНИЙ … ….
….. ….. РОЗУМІТИ
….. ЗНАННЯ ….