Урок математики 1 клас "Годинник. Визначення часу за годинником."

Про матеріал

Тема. Годинник. Визначення часу за годинником.

Мета: ознайомити дітей з годинником; вчити визначати час за годинником, розв'язувати задачі,розвивати пам'ять; вчити берегти час.

Обладнання. Годинник, картки, телевізор,ноутбук.

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

Гра «Знайди сусіда»

На картках написані числа і пропущені порожні клітинки. У порожні клітинки потрібно записати «сусідів» числа.

Перегляд файлу

Тема. Годинник. Визначення часу за годинником.

Мета: ознайомити дітей з годинником; вчити визначати час за годинником, розв’язувати задачі,розвивати пам’ять; вчити берегти час.

Обладнання. Годинник, картки, телевізор,ноутбук.

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

Гра «Знайди сусіда»

На картках написані числа і пропущені порожні клітинки. У порожні клітинки потрібно записати «сусідів» числа.

Гра «Ланцюжок»

На дошці написані приклади, діти виходять ланцюжком і обчислюють

ІІІ. Оголошення теми, мети. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Щоб дізнатись нашу сьогоднішню тему уроку, я пропоную вам розгадати загадку.

Робота над загадкою.

Не їсть і не п’є, а ходить і б’є .

Що це таке?

    Так як ви уже здогадалися, тема нашого сьогоднішнього відкритого уроку. Годинник. Будемо вчитись визначати час за годинником, розв’язувати задачі на час і будемо вчитись берегти наш дорогоцінний час.

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом

Робота за підручником (с. 94)

Завдання 1

Розгляньте малюнок. Годинник має три стрілки, але на малюнку ми бачимо дві стрілки коротка показує на години, а довга на хвилини. Третя стрілка показує на секунди.

Перегляд відео «Вчимося визначати час» https://www.youtube.com/watch?v=pJW62mAw_ys

Завдання 3

Не будемо гаяти час, переходимо до наступного завдання. З кожної трійки чисел склади 2 рівності на додавання і 2 рівності на віднімання.

Наприклад: 3+2=5,  2+3 = 5, 5-2=3, 5-3=2.

Діти працюють біля дошки.

Фізкультхвилинка (Черепаха Аха)

https://www.youtube.com/watch?v=7tdvrQiQroM

Завдання 4.

Повторення назв чисел при дії додавання та віднімання.

Виписати і розв'язати  спочатку різниці, а подім суми.

Завдання 5

Розв'яжи і порівняй задачі.

Зорова гімнастика для очей

https://www.youtube.com/watch?v=Y4ACKy08GI0

V. Закріплення вивченого матеріалу

Котру годину показує годинник?

(Вчитель змінює положення стрілок на годиннику, діти називають котра година.)

Робота в парах

Діти самостійно малюють стрілки на годинниках і пояснюють одне одному, скільки часу показує їх годинник і чому.

VІ. Підсумок уроку

«Торбинка запитань»

1.Діти, як ви думаєте, чи потрібно берегти час?

2.Навіщо його берегти?

3.Як потрібно берегти час?

4.Маленька стрілка вказує на … (години)

5.Велика стрілка вказує на … (хвилини)

6.Котра година буде, якщо велика стрілка буде на числі 12, а маленька на – 3?

7.Котра година буде, якщо маленька та велика стрілки будуть на числі 12?

 

 

 

 

doc
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
8641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку