Дистанційний урок з математики в 1 класі. "Дії з числами в межах 100. Задачі. Істинні та хибні твердження."

Про матеріал
Конспект уроку з математики створенний для дистанційного навчання в 1 класі за програмою Савченко О.Я.Конспект уроку містить пояснення, алгоритми, визначення понять,схеми,посилання на відеопояснення та матеріали для самоперевірки. Конспект стане у нагоді вчителям і батькам під час організації навчального процесу в період дистанційного навчання.
Перегляд файлу

 

Математика

Тема: Дії з числами в межах 100. Задачі. Істинні та хибні твердження.

-Доброго дня, мої юні друзі. Продовжуємо наші уроки на відстані.

-Сьогодні ми підводимо підсумок тому, чому навчилися впродовж кількох уроків. Отже, при виконанні завдань кожний з вас має бути дуже уважним до себе, щоб відстежити, що виходить добре, а над чим ще слід попрацювати. Наприкінці уроку ви розкажете про результати своєї роботи.

-Підготуємо свої пальчики.

 

1.Графічний диктант

          «Сова»

                           Вниз 1 кл., вправо 6 кл., вгору 1 кл., вліво 1 кл.,

                            вниз 7 кл.,      вліво 1 кл., вниз 1 кл., вліво 2 кл.,

                         вгору 1 кл., вліво 1 кл., вгору 7 кл., вліво 1 кл.

                  ( Домальовують сову самостійно)

-«Пройдіть» пальчиками спочатку лівої руки, а потім пальчиками правої руки по контурам нашої мудрої сови.

2.Дайте відповіді на питання

-Порахуйте ,скільки клітинок  ми використали для нашого графічного диктанту? 

-Назвіть сусідів числа 28.

-Назвіть із яких розрядів складається число 28?

- Запишіть число 28 у вигляді суми розрядних доданків.

-Які приклади можна скласти, щоб у сумі отрималося число 28.

-Як називаються числа при додаванні? відніманні?

-Як називається вираз, якщо між числами стоїть знак «плюс»?

- Якщо між числами стоїть знак «мінус»?

-Що треба зробити, щоб записати суму даних чисел? різницю даних чисел?

-Як знайти невідомий доданок? невідоме зменшуване? невідомий від’ємник?

-Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?

-Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?

3.Робота в зошиті 

ст.41, № 1

-На які дві групи можна розбити вирази?

 [1 — суми, 2 — різниці];                   або:

[1 — випадки додавання і віднімання одноцифрового числа, 2 — випадки додавання і віднімання

круглого числа.]

-Як можна міркувати при додаванні чи відніманні одноцифрового

числа?

 [Треба подати двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків. Одиниці

додаємо (віднімаємо) до (від) одиниць. До десятків додаємо одержане число одиниць.]

-Як можна міркувати при додаванні або відніманні круглого числа?

 [Треба двоцифрове число подати у вигляді суми розрядних доданків. Десятки додаємо (віднімаємо) до(від) десятків. До одержаного результату додаємо одиниці. ]

https://www.youtube.com/watch?v=7wUteZr_vdg

Математика.1клас: Додавання виду 35+4 та 4+35

https://www.youtube.com/watch?v=fXU2BTEXb4I

Математика.1клас: Віднімання виду 35-4

https://www.youtube.com/watch?v=gnkOjh5rhow

Додавання двоцифрових чисел (31+20) 1 клас

https://www.youtube.com/watch?v=OxqGMero9vE

Математика.1клас: Додавання та віднімання чисел виду 35+40 та 45-20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Робота за підручником

         ст. 116, № 1

 -Про що йдеться в задачі? Що мав Поспішайко?

- Які ключові слова можна виділити?

-Чи відомо, скільки всього кубиків мав Поспішайко?

-Яке запитання задачі?

-Давайте зробимо малюнок до цієї задачі.

-За допомогою якої арифметичної дії відповімо на запитання задачі?

- Ця задача на знаходження суми двох чисел.

- Розгляньте короткий запис цієї задачі у підручнику ,складемо схему розв’язання та запишемо відповідь .

               

  Відповідь:   35 кубиків було у Поспішайка.

Фізкульхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU

5.Виконання задачі №2

-Прочитайте задачу.

-Чи є текст задачею?

 Що в тексті слід додати, щоб одержати задачу? [ Додати числові дані.] Вставте числові дані й усно розв’яжіть одержану задачу за опорною схемою.

                                                   

 

6. Веселий тренажер. Логіка

- Прочитай віршик і скажи, де правда в міркуваннях автора, а де - неправда.

Я знаю, друзі, серед вас

є хоч один руденький,

І що дитину в перший клас

приводить вранці ненька.

Іще, гадаю, що трамвай

по коліях літає,

що в липні – квіти, трав розмай

на нас завжди чекає.

Це правда. чи неправда?

Хто вгадає?

Спитайте в пані Логіки,

 нехай відповідає.

                                                                       Олена Гриценко

-Згадайте, якими бувають твердження?

-А що таке судження?

Судження – це думка, що передається розповідним реченням. Судження може відповідати або не відповідати дійсності: може бути істинним або хибним.

-Розгляньте табличку і згадайте:

 

 

 

7.Розгляньте малюнок

  • Полічіть    , , ▥.
  • Уважно прочитайте судження і скажіть, істинне воно чи хибне.

а)Трикутників стільки, скільки прямокутників.

б)Квадратів більше, ніж прямокутників.

в)Квадратів більше, ніж трикутників.

 

8. Закресліть хибні рівності та нерівності      ст.116, №3

9. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

-Що ви повторили сьогодні на уроці?

-Що закріпили?

-Які вміння вдосконалили?

- Що дається вам легко?

-Що поки виконувати складно?

-Оцініть свою діяльність на драбинці знань.

 

Матеріали для самоперевірки

 

 Тести : твердження хибне чи істинне :https://naurok.com.ua/test/testing/d366ca9b-8c63-489c-ac3e-8fe1f82a208f

Числа 1-100 https://naurok.com.ua/test/start/229021

Задачі в малюнках https://naurok.com.ua/test/zadachi-v-malyunkah-228864.html

 

 

 

 

 

 

 

  

                                                                                                                 

 

                                                                                                                     

                                                                                                                

                                                                                              

 

                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              

 

 

        

 

 

   

                                     

                                                                

                                         

  

 

 

 

                          

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
1685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку