Математика
Тема: Дії з числами в межах 100. Задачі. Істинні та хибні твердження.
-Доброго дня, мої юні друзі. Продовжуємо наші уроки на відстані.
-Сьогодні ми підводимо підсумок тому, чому навчилися впродовж кількох уроків. Отже, при виконанні завдань кожний з вас має бути дуже уважним до себе, щоб відстежити, що виходить добре, а над чим ще слід попрацювати. Наприкінці уроку ви розкажете про результати своєї роботи.
-Підготуємо свої пальчики.
1.Графічний диктант
«Сова»
Вниз 1 кл., вправо 6 кл., вгору 1 кл., вліво 1 кл.,
вниз 7 кл., вліво 1 кл., вниз 1 кл., вліво 2 кл.,
вгору 1 кл., вліво 1 кл., вгору 7 кл., вліво 1 кл.
( Домальовують сову самостійно)
-«Пройдіть» пальчиками спочатку лівої руки, а потім пальчиками правої руки по контурам нашої мудрої сови.
2.Дайте відповіді на питання
-Порахуйте ,скільки клітинок ми використали для нашого графічного диктанту?
-Назвіть сусідів числа 28.
-Назвіть із яких розрядів складається число 28?
- Запишіть число 28 у вигляді суми розрядних доданків.
-Які приклади можна скласти, щоб у сумі отрималося число 28.
-Як називаються числа при додаванні? відніманні?
-Як називається вираз, якщо між числами стоїть знак «плюс»?
- Якщо між числами стоїть знак «мінус»?
-Що треба зробити, щоб записати суму даних чисел? різницю даних чисел?
-Як знайти невідомий доданок? невідоме зменшуване? невідомий від’ємник?
-Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?
-Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
3.Робота в зошиті
ст.41, № 1
-На які дві групи можна розбити вирази?
[1 — суми, 2 — різниці]; або:
[1 — випадки додавання і віднімання одноцифрового числа, 2 — випадки додавання і віднімання
круглого числа.]
-Як можна міркувати при додаванні чи відніманні одноцифрового
числа?
[Треба подати двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків. Одиниці
додаємо (віднімаємо) до (від) одиниць. До десятків додаємо одержане число одиниць.]
-Як можна міркувати при додаванні або відніманні круглого числа?
[Треба двоцифрове число подати у вигляді суми розрядних доданків. Десятки додаємо (віднімаємо) до(від) десятків. До одержаного результату додаємо одиниці. ]
https://www.youtube.com/watch?v=7wUteZr_vdg
Математика.1клас: Додавання виду 35+4 та 4+35
https://www.youtube.com/watch?v=fXU2BTEXb4I
Математика.1клас: Віднімання виду 35-4
https://www.youtube.com/watch?v=gnkOjh5rhow
Додавання двоцифрових чисел (31+20) 1 клас
https://www.youtube.com/watch?v=OxqGMero9vE
Математика.1клас: Додавання та віднімання чисел виду 35+40 та 45-20
4.Робота за підручником
ст. 116, № 1
-Про що йдеться в задачі? Що мав Поспішайко?
- Які ключові слова можна виділити?
-Чи відомо, скільки всього кубиків мав Поспішайко?
-Яке запитання задачі?
-Давайте зробимо малюнок до цієї задачі.
-За допомогою якої арифметичної дії відповімо на запитання задачі?
- Ця задача на знаходження суми двох чисел.
- Розгляньте короткий запис цієї задачі у підручнику ,складемо схему розв’язання та запишемо відповідь .
Відповідь: 35 кубиків було у Поспішайка.
Фізкульхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU
5.Виконання задачі №2
-Прочитайте задачу.
-Чи є текст задачею?
Що в тексті слід додати, щоб одержати задачу? [ Додати числові дані.] Вставте числові дані й усно розв’яжіть одержану задачу за опорною схемою.
6. Веселий тренажер. Логіка
- Прочитай віршик і скажи, де правда в міркуваннях автора, а де - неправда.
Я знаю, друзі, серед вас
є хоч один руденький,
І що дитину в перший клас
приводить вранці ненька.
Іще, гадаю, що трамвай
по коліях літає,
що в липні – квіти, трав розмай
на нас завжди чекає.
Це правда. чи неправда?
Хто вгадає?
Спитайте в пані Логіки,
нехай відповідає.
Олена Гриценко
-Згадайте, якими бувають твердження?
-А що таке судження?
Судження – це думка, що передається розповідним реченням. Судження може відповідати або не відповідати дійсності: може бути істинним або хибним.
-Розгляньте табличку і згадайте:
7.Розгляньте малюнок
а)Трикутників стільки, скільки прямокутників.
б)Квадратів більше, ніж прямокутників.
в)Квадратів більше, ніж трикутників.
8. Закресліть хибні рівності та нерівності ст.116, №3
9. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів
-Що ви повторили сьогодні на уроці?
-Що закріпили?
-Які вміння вдосконалили?
- Що дається вам легко?
-Що поки виконувати складно?
-Оцініть свою діяльність на драбинці знань.
Матеріали для самоперевірки
Тести : твердження хибне чи істинне :https://naurok.com.ua/test/testing/d366ca9b-8c63-489c-ac3e-8fe1f82a208f
Числа 1-100 https://naurok.com.ua/test/start/229021
Задачі в малюнках https://naurok.com.ua/test/zadachi-v-malyunkah-228864.html