Урок. " Годівничка - для птахів"

Про матеріал
Розробка уроку "Годівничка", для дітей з особливими освітніми потребами. Виготовлення поробки з паперу.
Перегляд файлу

                  Спеціальна загальноосвітня школа «Надія»

                                             м. Києва

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з трудового навчання:

«Годівничка для птахів»

 

 

 

 

 

Вчитель-дефектолог Дудник Л. П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 2021н.р.

 

Тема: «Годівничка для птахів ».

Мета: Продовжувати закріплювати і розширювати знання дітей про птахів. Розвивати словниковий запас учнів. Удосконалювати вміння наносити зображення на папір за допомогою шаблону, лінійки.  Вчити учнів прикрашати вироби з паперу. Закріпити правилами безпечної роботи з  ножицями.  Розвивати уяву,  художній смак, фантазію учня. Виховувати акуратність, точність у виконанні роботи. Привчати  піклуватися про птахів, відчувати радість від своєї праці.

Обладнання: ілюстрації, картон, ножиці, нитки.

Тип уроку: Застосування практичної спрямованості.

 

                                                 ХІД УРОКУ

 

I. Самовизначення до діяльності:

  1.  Привітання.

 

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ти часу не гай –

Працювати починай.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

II. Актулізація знань.

- Яка зараз пора року?

-Тепло чи холодно надворі?

- Чи були сьогодні  опади?

 

III. Постановка навчальної проблеми:

 

– Сьогодні  на уроці ми будемо продовжувати  знайомитися з новими відомостями про птахів, навчимося виконувати аплікацію «Годівничка», а саме головне допоможемо нашим вірним друзям пережити люті морози і дочекатися весни.

IV. «Відкриття»  нового знання:

 На дошці розвішені малюнки  пташок.

- Кого ти бачиш на малюнках?

- Який зовнішній вигляд має птах?

 

- А де живуть пташки?

- Чим вони живляться?

- Чим живляться птахи взимку?

Для того, щоб ми змогли погодувати пташок, ми з тобою зробимо годівничку.

V. Первинне закріплення:  

Діти як ми можемо допомогти птахам взимку?

- Для цього люди роблять годівниці. Словникове слово

Годівниця – це спеціальний пристрій , куди кладуть корм птахам.

- З чого можна зробити годівниці? ( із пластикових пляшок , із паперу) показ ілюстрацій.

Справжні годівниці виготовляюбть із дерева. А ми будемо виготовляти годівницю із паперу.

Відгадування загадок про птахів: ( показ малюнків із зображенням птахів)

Із сонечком разом встає пташеня!

 Цвірінька, стрибає, шука черв’ячка.

Хто відгадає — той молодець.

Сіренька пташка — це… (Горобець)

 

Вірно людям я служу,

Їм дерева стережу.

 Дзьоб міцний і гострий маю,

Шкідників ним добуваю. (Дятел)

 

Першим я приніс весну,

Пробудив усе від сну.

Заспіваю під вікном,

Бо зовуть мене… (Шпаком)

 

Пташка невеличка,

в неї білі щічки,

Сірі лапки, чорна шапка,

Фартушок жовтенький,

 Голосок тоненький.

 Ця пташка невеличка називається… (Синичка)

 

 

 

Фізхвилинка

( імітація пташки)

Вже стомилися ми трішки, ходьба на місці

Вийдем, разом, на доріжку.

Наші ручки: раз, два, три. поплескали

Наші ніжки: раз, два, три. потупотіли

Ось голівонька стомилась, нахиляння головою в сторони

Вліво-вправо нахилилась:

Раз, два, три.

Будем пальчики стискати, стискання пальців рук

Будем знову працювати.

 

VI. Практична робота учня:

 

1. На столі лежать шаблон та лінійка. Візьми їх до рук, роздивися і скажи, що таке «шаблон». (Шаблон – зразок, який допомагає розмічати деталі).

Шаблон обводять по зовнішньому краю, а потім вирізають ножицями.

  1.               Інструктаж. Правила безпеки роботи з ножицями.
  • Працювати ножицями з тупими кінцями.
  • Передавати ножиці закритими і кільцями вперед.
  • Не класти пальці лівої руки на лінію різання.

 

  1.               Демонстрація послідовності роботи з шаблоном

Інструктаж На парті  лежать шаблони.

  • Обери папір певного кольору.
  • Приклади шаблон на папір (на некольоровий бік).
  • Обережно підтримуючи рукою шаблон, обведи його простим олівцем.
  • Розріж папір по контуру та.
  • Скріпи розрізані частини.
  • Прикріпи мотузочки до годівнички.

 

VII. Рефлексія діяльності на уроці.

 

Давай разом пригадаємо все, що ми дізналися на уроці.

       Що ми з тобю робили на уроці?

        Що трапиться, якщо зникнуть усі птахи?

       Що ми можемо на прощанння пообіцяти птахам?

      1. Ніколи не зробимо шкоди

      Ми пташці у ріднім краю.

      2. Нехай звеселяють природу - Співають для нас у гаю.

      3. Ми будемо вірними друзями для вас.

    4. Будемо підгодовувати птахів узимку.

 

- Що дізнався нового на уроці?

-Чи сподобався урок?

-Що найбільше сподобалося?

-Чи важко було виконувати завдання?

- Чи подобається тобі твоя робота?

- Позитивне стимулююче оцінювання учня.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Petrivna Petrivna
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
4 вересня 2023
Переглядів
833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку