Урок "Горобчик на гілці".

Про матеріал
Урок трудового навчання для дітей з особливими освітніми потребами"Горобчик на гілці" для 3 класу.
Перегляд файлу

                      Урок трудового навчання

Тема уроку. Аплікація з кольорового паперу «Горобчик на гілці»

Мета уроку. Формувати вміння аналізувати зразок виробу,виконувати його з плануванням наступного етапу,продовжувати знайомити учнів зі способом нанесення зображень на папір за допомогою шаблона,вчити створювати аплікацію з вирізаних форм,вчити поєднувати різні матеріали при створенні аплікації,розвивати просторову  уяву,окомір,виховувати акуратність,  працелюбність,бажання допомагати птахам взимку.

Обладнання. Зразок виробу,зображення зимуючих   птахів,шаблони, кольоровий папір,простий олівець,ножиці,клей,серветки,пензлик для клею,

коробочки для сміття,підставки на парту,відео фізхвилинки, запис співу горобчика.

                                            Хід уроку

1.Організація класу

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Ми гостей вітаємо,

Працювати починаємо.

І здобудемо знання ті,

Що згодяться у житті.

2.Повідомлення теми уроку.

а)- Який у нас зараз урок?

Діти,сьогодні на уроці ми будемо виготовляти аплікацію з кольорового паперу.

А що чи кого ми будемо виготовляти ,ви дізнаєтесь,коли відгадаєте загадку.

б)загадка

По дворах стрибає,

Крихти збирає.

Ростом він маленький,

Сірий,чепурненький.

Справжній молодець,хто він…(горобець)

Показую зображення горобця.

Ми з вами будемо сьогодні на уроці робити аплікацію горобця.

3.Актуалізація знань учнів.

а)-Скажіть,будь ласка,горобець зимує у нас чи відлітає у теплі краї?

Давайте пригадаємо назви зимуючих птахів. Показую зображення ,а діти називають птахів. (Синичка,горобець,ворона,снігур,голуб,сова.)

-А як люди взимку допомагають птахам?

- Що можна давати птахам їсти?

(Зернята соняшника,  не солоне сало,пшеницю,овес ,просо,рис,м’ясо.

б) Діти,а ви любите птахів?

Так ,ми  любимо птахів. Птахи  дуже красиві,вони  радують нас співом.

Пташок потрібно оберігати і взимку підгодовувати. Кожна пташка-велика чи маленька-поєднує в собі красиве та корисне. І ще пташки вміють радіти життю. Тож учімося у маленьких пташок приносити радість іншим. А нагадуванням про це стануть ваші саморобні пташки-горобчики.

4.Орієнтація в завданні.

Демонстрація та аналіз зразка виробу.

-З яких геометричних фігур виготовлена пташка?

З кругів і півкругів(кругів складених на половину)

Давайте назвемо частини тіла горобця(грудка,спинка,голова,дзьоб,очі,крила, хвіст ,ноги)

- Якого  кольору  голова,дзьоб,крила,ноги та хвіст у горобчика?

(Коричневого кольору)

А якого кольору грудка?(Сірого)

5.Фізкультхвилинка для рук «Пташка»

Щоб наші руки гарно працювали,зробимо вправи для рук.

6.Організація робочого місця.

Зверніть увагу на своє робоче місце. Що знаходиться з правої сторони на партах?Що знаходиться зліва?

Підставка ,на якій буде виконуватись робота, знаходиться перед вами. Коробочка для сміття –посередині стола. Під час уроку слідкуйте за порядком на своїх партах.

7.Послідовність виконання виробу за допомогою технологічної карти.

Давайте розглянемо у якій послідовності будемо виготовляти аплікацію горобчика.

Розгляд  технологічних карт з поясненням.

8.Інструктаж з техніки безпеки.

Бути обережним з ножицями та олівцями ,не направляти їх до обличчя,та один на одного. Не доторкатися до обличчя руками з клеєм.

9.Демонстрація виконання аплікації(я показую спочатку кожен етап виконання,а потім виконують те саме діти).

Обводимо за шаблоном,вирізаємо всі деталі.

Розміщуємо деталі на аркуші паперу,потім  наклеюємо.

- Що ти наклеїв ,якого кольору?

10.Звіт  про пророблену роботу.

- Що ви виготовляли на уроці?(аплікацію)

Як називається пташка,аплікацію якої ви робили?

З якого матеріалу?(з кольорового паперу та гілочки дерева)

11.Оцінка якості виконаного готового виробу.

- Подобаються вам ваші роботи?

Подивіться на зразок і на свої роботи,чи схожі вони?

12.Підведення підсумків уроку.

Відмічаю роботу всього класу,дітей які гарно працювали.

13.Виставка робіт учнів.

14.Прибирання робочих місць.

15.Релаксація.Прослуховування співу горобчика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             

doc
Додав(-ла)
Луців Тетяна
Додано
14 грудня 2021
Переглядів
1563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку