28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект бінарного уроку з трудового навчання та музичного мистецтва на тему "Робота з пластиліном. . Ліплення барельєфного зображення .Українська народна пісня "Кукуріку, півнику"

Про матеріал

Розробку рекомендовано студентам коледжу, педагогічних вузів та вчителям початкових класів. Мета розробки зацікавити дітей до навчання, викликати пізнавальний інтерес.

Перегляд файлу

Тема. Робота з пластиліном. Вироби рельєфних форм: рельєф, горельєф і барельєф. Ліплення барельєфного зображення півника (пластилін). Українська народна пісня «Кукуріку, півнику»

Мета: дати учням поняття про рельєф, горельєф і барельєф; удосконалювати вміння роботи з пластиліном, навчити виготовляти вироби заданої форми; розвивати уяву, творчу фантазію; формувати вміння порівнювати, виокремлювати головне, узагальнювати та діяти за інструкцією; збагачувати словниковий запас; розвивати окомір, вміння розрізняти колір, форму, звуки; формувати уміння працювати за зразком; вчити спостерігати, самостійно контролювати проміжні й кінцеві результати роботи, вміння організовувати робоче місце, берегти час; здійснювати міжпредметні зв’язки; виховувати шанобливе ставлення до народних традицій та народної творчості, розуміння краси, викликати пізнавальний інтерес.

Обладнання: демонстраційний матеріал: інструкція, зразок виробу, що виготовляється на уроці; для індивідуального користування: набори пластиліну, стеки, дошки, серветки; відео та музичний супровід; виставка книг для дітей.

Тип уроку. Бінарний урок

                                                                                   Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Тож і ми часу не гаймо,

Наш урок розпочинаймо.

2. Розспівка-вітання

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

                     Підготовка до сприймання нового матеріалу

  • Діти, на минулих уроках ми працювали з папером. Згадаймо, з якими техніками виготовлення виробів ми познайомились?

Гра «Мікрофон»

ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку

Учитель. Сьогодні ми розпочинаємо працювати з іншим матеріалом. Він вам добре відомий з минулого року, дитячого садка та уроків образотворчого мистецтва. Прошу відгадати загадку:

Матеріал я не простий,

Жовтий, синій, голубий.

З мене ти ліпи та грай,

Руки мить не забувай. (Пластилін)

Учитель. На уроці ми розширимо уявлення про пластилін та вироби, які можна з нього виготовити. Ознайомимося з обємними формами: рельєфом, барельєфом та горельєфом.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Учитель. Зараз хвилинка-цікавинка:

Пластилін – значить пластичний, тобто матеріал, що має чудові пластичні властивості: гарно гнеться, набуває будь-якої форми, піддається ліпленню. Це мяка маса із суміші глини, воску і жирів, що запобігають висиханню, та барвників.

Учитель. На уроці образотворчого мистецтва ми познайомилися з виробом обємної форми – скульптурою.

(Демонстрація дитячих робіт)

 

Учитель. Скульптури з пластичних матеріалів виготовляють і такі обємні форми, як рельєф, горельєф та барельєф.

                             (Перегляд відео «Скульптурні форми у сучасному інтер’єрі»)

Рельєф – незначне випукле або заглиблене скульптурне зображення на площині.

Горельєф – зображення, що виступає більш ніж на половину свого об’єму.

Барельєф – зображення ледве виступає над поверхнею основи, менше ніж на половину.

(Перегляд зразків)

Учитель. Що ми будемо сьогодні виготовляти? Послухайте загадку.

Вранці тато з магазину

Приніс дітям пластиліну…

Пластилін помяв Павлусь,

До сестрички посміхнувсь,-

І в руках у нього виник,

Мов живий, червоний … (півник).

(Перегляд виставки дитячих книжок)

Учитель музики. Півник є героєм багатьох  українських казок, віршів та пісень. А хтось із вас мав змогу спостерігати півника в себе на подвірї? А можливо, комусь доводилося навіть тікати від півня-забіяки. У казках півень постає перед нами як працьовитий,   розсудливий, справедливий – як у казці  «Колосок», або легковажний, неслухняний – як у казці «Котик і півник». Пропоную вам заспівати українську дитячу пісню «Кукуріку, півнику…»

(Діти співають пісню)


 

Учитель музики. Яким є півник у цій пісеньці?

V. Аналіз зразка виробу

(Демонстрація виробів)

Запитання до учнів

  • З якого матеріалу зроблено зразок?
  • Які мініатюрні барельєфні зображення використано?

VІ. Інструктаж та правила безпеки (аркуші на партах)

VІІ. Практична робота

Виготовлення барельєфу півника.

( В перерві руханка)

VІІІ. Підсумок уроку, рефлексія

  • Виставка дитячих робіт
  • Інтерактивна гра «Сенкан»

  • Заключна бесіда

 

docx
Додано
18 січня 2018
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку