Урок-гра для учнів 7 класу "Ой які дівчата"

Про матеріал
урок-гра розрахован на перевірку знань та навичок учнів 7 класу за темами кулінарія, виготовлення поясного виробу, вязання спицями, елементи вишивки і т.п.
Перегляд файлу

Урок-гра « Ой які дівчатка»

для учнів 7 класу

Тема: Урок-гра по розділах «Кулінарія», «Пошиття швейних виробів», «Обробка виробів вишивкою» і «В'язання на спицях».

Мета: Закріпити отримані знання на попередніх уроках по розділах «Кулінарія», «Пошиття швейних виробів», «Обробка виробів вишивкою» і «В'язання на спицях».

Розвивати:

  • Мислення (учити порівнювати, узагальнювати, виділяти головне, оперувати поняттями);
  • Пам'ять;
  • Багатство творчої уяви.

Виховувати: акуратність, сумлінність, чесність, доброзичливість.

Матеріали і інструменти: заготовки, клей, голки, нитки, ножиці.

Наочна допомога: плакати, малюнки.

Хід уроку:

1. Організаційний момент

     Вітання вчителя.

Клас ділиться на три команди. У кожній команді є назва і відмінність (емблема, девіз). Кожна команда сидить за окремим столом. Команду очолює капітан. Запрошені гості і жюрі для оцінювання конкурсу.

2. Мотивація учбової діяльності

     Оголошення теми і мети уроку

     Ознайомлення команд з правилами гри

Гра складається з конкурсів. Кожен конкурс містить певні умови і завдання, які оцінюються жюрі карткою червоного кольору. За кожен конкурс видається картка тій команді, яка є першою і кращою у виконанні завдання. В кінці гри підраховується загальна кількість червоних карток. Перше місце отримує та команда, у якої максимальна кількість червоних карток.

3. Застосування отриманих знань, умінь, навиків

 

Перший конкурс «Будемо знайомі»

Команда називає себе, пояснює емблему, оповістив девіз.

Оцінюється творчість, оригінальність ідеї, художнього виконання малюнка на емблемі.

 

Другий конкурс «Разміночка»

Вчитель ставить питання, відповідає та команда, капітан якої першим підняв руку. Якщо відповідь невірна, то право переходить до іншої команди. Відповідати необхідно лаконічно.

 

«Обробка виробів вишивкою»:

  • До якої техніки вишивання відносяться мережки?
  • Які види мережки ви знаєте?
  • У якому направлениии підрізають або высмыкивают нитки при виконанні мережки?

 

«В'яже на спицях»:

  • Як визначають номер спиці, і якого розміру вони бувають?
  • Як правильно вибрати номер спиці і товщину пряжі?
  • З чого починають в'язати виріб?
  • Які основні петлі ви знаєте?
  • Якщо зв'язати всі петлі в рядок тільки виворітними, то отримаємо.....в'язку
  • За формою спиці бувають.....
  • Перша петля кожного ряду завжди....., а останню пров'язують.....петлею
  • З чого починають в'язаний виріб?
  • До якої в'язки належать в'язка хустки, гумка?

 

«Пошиття швейних виробів»:

  • Який одяг відноситься до поясного? (Привести 5 прикладів).
  • Які спідниці по силуету ви знаєте?
  • З чого починають виготовлення швейного виробу?
  • Які мірки необхідні для побудови креслення спідниці?
  • Які горизонтальні лінії фігури ви знаєте?
  • Хто створює ескізи моделей одягу?

Оцінюється кількість правильних відповідей.

 

Третій  конкурс «Майстриня»

Виконує одна учениця з кожної команди. Команда отримує завдання пришити гудзик.

Оцінюється швидкість і якість виконання.

Поки проходить конкурс, вчитель проводить гру з іншими членами команд і глядачами.

Продовжите прислів'я про працю:

  • Яка праця .........такі і плоди.
  • Уміння і праця .........все перетруть.
  • Любиш кататися -.......люби і саночки возити.
  • Без зусиль жити........тільки небо коптити.
  • Справа майстра ........боїться.
  • Готуй санчата влітку ......а віз - взимку
  • Під лежачий камінь ......і вода не тече.
  • На чужий коровай рот не роззявляй, ..а раніше вставай та свій затівай!
  • Праця людину годує, а .......лінь псує.
  • Не одяг фарбує людину, а ....добрі справи.
  • Зрубав дерево- ...........посади два.
  • Закінчив справу...............гуляй сміливо.
  • Не відкладай на завтра....... те, що можна зробити сьогодні.
  • Дерева дивися в плодах .........а людей дивися в справах
  • За всяку справу .............берись уміло.
  • Не говори, що робив ..........а говори, що зробив

 

 

 

 

Четвертий  конкурс «Справжня господиня»

Кожній команді видається набір відварених овочів, які необхідно почистити. Яка команда виконає це завдання найкраще та найшвидше, отримає на кожного учасника червону картку

 

4. Підсумки уроку

Аналізується практична робота учнів.

Підраховується кількість червоних карток в кожній команді.

Оповістилися результати гри. Визначається переможець.

 

doc
Додано
29 січня
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку