Урок-гра « Ой які дівчатка»
для учнів 7 класу
Тема: Урок-гра по розділах «Кулінарія», «Пошиття швейних виробів», «Обробка виробів вишивкою» і «В'язання на спицях».
Мета: Закріпити отримані знання на попередніх уроках по розділах «Кулінарія», «Пошиття швейних виробів», «Обробка виробів вишивкою» і «В'язання на спицях».
Розвивати:
Виховувати: акуратність, сумлінність, чесність, доброзичливість.
Матеріали і інструменти: заготовки, клей, голки, нитки, ножиці.
Наочна допомога: плакати, малюнки.
Хід уроку:
1. Організаційний момент
Вітання вчителя.
Клас ділиться на три команди. У кожній команді є назва і відмінність (емблема, девіз). Кожна команда сидить за окремим столом. Команду очолює капітан. Запрошені гості і жюрі для оцінювання конкурсу.
2. Мотивація учбової діяльності
Оголошення теми і мети уроку
Ознайомлення команд з правилами гри
Гра складається з конкурсів. Кожен конкурс містить певні умови і завдання, які оцінюються жюрі карткою червоного кольору. За кожен конкурс видається картка тій команді, яка є першою і кращою у виконанні завдання. В кінці гри підраховується загальна кількість червоних карток. Перше місце отримує та команда, у якої максимальна кількість червоних карток.
3. Застосування отриманих знань, умінь, навиків
Перший конкурс «Будемо знайомі»
Команда називає себе, пояснює емблему, оповістив девіз.
Оцінюється творчість, оригінальність ідеї, художнього виконання малюнка на емблемі.
Другий конкурс «Разміночка»
Вчитель ставить питання, відповідає та команда, капітан якої першим підняв руку. Якщо відповідь невірна, то право переходить до іншої команди. Відповідати необхідно лаконічно.
«Обробка виробів вишивкою»:
«В'яже на спицях»:
«Пошиття швейних виробів»:
Оцінюється кількість правильних відповідей.
Третій конкурс «Майстриня»
Виконує одна учениця з кожної команди. Команда отримує завдання пришити гудзик.
Оцінюється швидкість і якість виконання.
Поки проходить конкурс, вчитель проводить гру з іншими членами команд і глядачами.
Продовжите прислів'я про працю:
Четвертий конкурс «Справжня господиня»
Кожній команді видається набір відварених овочів, які необхідно почистити. Яка команда виконає це завдання найкраще та найшвидше, отримає на кожного учасника червону картку
4. Підсумки уроку
Аналізується практична робота учнів.
Підраховується кількість червоних карток в кожній команді.
Оповістилися результати гри. Визначається переможець.