23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок на тему: Тема. Швейна машина . Правила роботи.

Про матеріал
Сучасне життя не можна уявити без різного роду машин. Існують машини, які перевозять людей та вантажі (транспортні), виконують домашню роботу (побутові), працюють на виробництві, у сільському господарстві.
Перегляд файлу

Тема.  Швейна машина . Правила роботи.

Цілі уроку:

Навчальна. сформувати в учениць знання про механізми і машини та їх призначення; ознайомити з механізмами для передавання і перетворення руху; ознайомити з будовою побутової швейної машини; сформувати поняття про види з’єднань деталей;

Розвивальна.  розвивати технологічну компетентність; виховувати свідоме дотримання правил безпеки праці та санітарно-гігієнічних вимог;

Виховна. виховувати культуру праці.

Основні поняття: енергетичні,  механізм; швейна машина.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Хід уроку

Організація учнів

  • Перевірка наявності  учениць;
  • Перевірка готовності до уроку;

 

 

Сучасне життя не можна уявити без різного роду машин. Існують машини, які перевозять людей та вантажі (транспортні), виконують домашню роботу (побутові), працюють на виробництві, у сільському господарстві.

Повідомлення теми й мети уроку

Вивчення нового матеріалу

1. ПЕРЕД РОБОТОЮ:

 1.1. Правильно одягай спецодяг (підбирай волосся під косинку; заправляй кінці косин­ки; застібай манжети рукавів).

 1.2. Перевіряй перед шиттям, чи не залишились шпильки у виробі.

 2. ПІД ЧАС РОБОТИ: 2.1. Будь уважним: забороняється вести відволікаючі від роботи розмови.

 2.2. Остерігайся рухомих частин машини (слідкуй за положенням рук, не підкладай їх близько до рухомої голки; не нахиляйся близько до ниткопрнгягача)

 2.3. Слідкуй, щоб на платформі машини не було металевих предметів (ножиць, різців, наперстів).

3. ПО ЗАКІНЧЕННІ РОБОТИ:  

 3.1. Відриваючи нитки машинної строчки, користуйся ниткообрізувачем на голководі.

 4. ПІД ЧАС ЧИСТКИ ТА ЗМАЩУВАННЯ МАШИН:

4.1. Обережно знімай пластинки за допомогою викрутки.

 4.2. Обережно відхиляй машину для оголення деталей, розташованих під платформою машини.

 4.3. Відкривай верхню кришку машини при відключеному електроосвітленні тількидля змащування деталей.

 5. ПРИ УСУНЕННІ НЕПОЛАДОК:

 5.1. Обережно замінюй затуплені або поламані голки.

5.2. Обережно працюй з викруткою.

Джерело: osvitacv.com

 

 

Основне призначення машин – це повна або часткова заміна ручної праці з метою підвищення її продуктивності.

Машини поділяють на ручні, напівавтоматичні та автоматичні.

Залежно від виконуваної роботи машини поділяють на енергетичні, робочі, інформаційні

Кожна машина складається з деталей і механізмів, з’єднаних між собою. Види з’єднань: рухомі й нерухомі, рознімні й не рознімні

Механізм – пристрій для передачі руху від одних деталей до інших

Швейні машини бувають виробничі та побутові, універсальні та спеціальні.

Види побутових швейних машин: з ручним приводом, з ножним приводом, з електричним приводом.

Всі швейні машини мають подібну будову.

 

 

Практична робота

Ознайомлення з будовою швейної машини

 Послідовність виконання (Робота з презентацією):

  1. Ознайомитися з назвами деталей швейної машини.
  2. Знайти на швейній машині деталі уважно розглянути їх.
  3. Записати назви деталей швейної машини в робочий зошит.

 

Підбиття підсумків уроку

Домашнє завдання

 

 

 

docx
Додано
10 лютого
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку