STEM-гра для учнів 5-6 класу
Підготувала та провела:
Вчитель основ здоров`я: Ірина БАРАННІК
Тема: «Кольори безпеки»
Формуємо компетентності:
Предметні: узагальнити та систематизувати знання, вміння і навички учнів з теми «Безпека в побуті»; сприяти активізації розумової діяльності учнів; розвивати вміння застосовувати набуті знання для досягнення поставленої мети; комунікативні навички.
Ключові: володіння державною мовою, здоров`язбережувальну
Обладнання: дошка, ігрове поле, завдання на картках, набір «хрестики та нулики», клейкі папірці, аркуші А, фломастери
Прийоми та методи: Робота в групах, мозковий штурм, рольова гра,розв `язання ситуативних задач, робота в групах.
ХІД ГРИ:
Ось пролунав дзвінок,
І починається урок.
Працювати слід старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім 5(6) класі
Діти – просто молодці.
Дві команди “Х” та “0”
Завдання для кожного сектора;
Задача - заповнити сектори по горизонталі, вертикалі, діагоналі:
1 сектор «Пінг-понг»
команди по черзі відповідають називають:
активний і пасивний відпочинок….
2 сектор «Ля-ля-ля-жу-жу-жу»
Проспівати уривок пісні про природу та навколишнє середовище.
3 сектор «104»
Алгоритм дій: «запах газу»
4 сектор «ДТП»
Марка машини, правило для пішохода…..(по черзі)
5 сектор «101» (додаток 1)
Учні заповнюють кросворд «пожежна безпека»
6 сектор «103»
Чим вимірюють температуру?
Як порахувати пульс?
Ураження електричним струмом, алгоритм дій.
Як обробити рану?
Домашня аптечка?.......
7 сектор «Гіркі уроки Чорнобиля»
Скласти вірш з запропонованих слів
8 сектор «В гостях у казки»
Назвіть казки або твори де є прояви дискримінації та боулінгу по відношенню до героїв.
9 сектор «Увага всім!»(Вірю-не вірю)
Лист балів
№ |
Назва завдання (кількість балів за завдання) |
Назва команди |
||
|
|
|||
|
Пінг-понг |
|
|
|
|
Ля-ля-ля-жу-жу-жу |
|
|
|
|
104 |
|
|
|
|
ДТП |
|
|
|
|
101 |
|
|
|
|
103 |
|
|
|
|
Гіркі уроки Чорнобиля |
|
|
|
|
В гостях у казки |
|
|
|
|
Увага всім! |
|
|
|
Підведення підсумків гри, нагородження переможців!!!!!