М а т е м а т и ч н и й К В К.
Мета: повторити, закріпити вміння та навички учнів, набуті на уроках математики.
Виховувати в дітях працьовитість, взаємопідтримку, вміння товаришувати.
Розвивати пізнавальний інтерес учнів, поширювати їх кругозір, пам’ять, мислення.
Корегувати осанку учнів, їх мову.
Наочність: саморобні таблиці, плакати.
Журі: директор школи, зам. директора з навчально-виховної роботи, зам. директора з виховної роботи, вчителі школи.
Х і д К В К.
І. Організаційний момент:
- налаштувати дітей на змагання,
- ознайомити зі складом журі,
- ознайомити з етапами КВК,
- роздати матеріал для праці.
ІІ. Конкурс: “Привітання”.
- команди вигадують привітання один одному ( 3 хв.)
ІІІ. Конкурс: “Висловлювання про математику”
- командам потрібно згадати висловлювання про математику великих людей ( 3 хв.)
ІУ. Конкурс: “Математичні терміни”
- по черзі по одному терміну від кожної команди до тих пір, поки одна з команд не зможе придумати на протязі 5 сек. математичний термін.
У. Конкурс: “Хто швидше порахує до 24”.
- від кожної команди виходить представник до дошки і по таблиці повинен порахувати по порядку до 24. Числа в таблиці написані не підряд і різним шрифтом.
УІ. Конкурс: “Хто більше придумає слів зі слова ПРЯМОКУТНИК”.
- командам роздаються картки зі словом “прямокутник”, необхідно за 1 хв. придумати якнайбільше слів.
Журі підбиває підсумки І туру. В цей час з командами проводиться гра
( задачі-смекалки).
УІІ. Конкурс: “Таблиця множення”.
- команди строяться в дві шеренги, обличчям один до одного. Кожному учаснику видається карточка з числом ( від 0 до 9 ). Коли ведучий називає приклад на множення, учасник з цифрами відповідними даній відповіді, повинен зробити крок уперед (6 прикладів).
УІІІ. Конкурс: “Чудовий квадрат”.
- командам пропонуються карточки з чудовим квадратом. Їм необхідно їх заповнити (2 хв.)
ІХ. Конкурс: “Хто більше нарахує квадратів та трикутників”.
- викликаються капітани команд і їм пропонується біля дошки по плакату порахувати всі квадрати та трикутники, які вони знайдуть.
Х. Конкурс : ” Математичних художників”
- викликаються по одному учаснику від кожної команди до дошки, на якій висять чисті аркуші паперу. Учасникам закривають очі хустинками і пропонують намалювати чоловічка з геометричних фігур ( 1 хв.)
ХІ. Конкурс : “ Математичні загадки”
- читається загадка, хто швидше відгадає з команд, тому 1 бал. (10 загадок).
ХІІ. Конкурс: “ Логічні кінцівки”.
- ведучій читає речення, а учасникам пропонується логічно їх закінчити (10 речень).
ХІІІ. Конкурс: “ Скласти з паличок фігуру”
- на столі розклали 7 паличок, треба з них викласти 3 трикутника, хто швидше.
ХІУ. Конкурс : “ Геометрів”.
- хто швидше придумає 10 прикладів з життя (геометричних фігур).
Підведення підсумків КВК.
ХУ. Нагородження переможців.