Урок-гра "Математичний КВК"

Про матеріал
повторити, закріпити вміння та навички учнів, набуті на уроках математики. Виховувати в дітях працьовитість, взаємопідтримку, вміння товаришувати. Розвивати пізнавальний інтерес учнів, поширювати їх кругозір, пам’ять, мислення.
Перегляд файлу

М а т е м а т и ч н и й    К В К.

 

Мета: повторити, закріпити вміння та навички учнів, набуті на     уроках математики.

Виховувати в дітях працьовитість, взаємопідтримку, вміння товаришувати.

Розвивати пізнавальний інтерес учнів, поширювати їх кругозір, пам’ять, мислення.

 Корегувати осанку учнів, їх мову.

Наочність: саморобні таблиці, плакати.

Журі: директор школи, зам. директора з навчально-виховної роботи, зам. директора з виховної роботи, вчителі школи.

 

Х і д    К В К.

 

І. Організаційний момент:

-         налаштувати дітей на змагання,

-         ознайомити зі складом журі,

-         ознайомити з етапами КВК,

-         роздати матеріал для праці.

 

ІІ. Конкурс: “Привітання”.

-         команди вигадують привітання один одному ( 3 хв.)

 

ІІІ. Конкурс: “Висловлювання про математику”

-         командам потрібно згадати висловлювання про математику великих              людей ( 3 хв.)

 

ІУ. Конкурс: “Математичні терміни”

-         по черзі по одному терміну від кожної команди до тих пір, поки    одна з команд не зможе придумати на протязі 5 сек. математичний термін.

 

У. Конкурс: “Хто швидше порахує до 24”.

-         від кожної команди виходить представник до дошки і по таблиці повинен порахувати по порядку до 24. Числа в таблиці написані не підряд і різним шрифтом.

 

УІ. Конкурс: “Хто більше придумає слів зі слова  ПРЯМОКУТНИК”.

-         командам роздаються картки зі словом “прямокутник”, необхідно за 1 хв. придумати якнайбільше слів.

Журі підбиває підсумки І туру. В цей час з командами проводиться гра

( задачі-смекалки).

 

 

УІІ. Конкурс: “Таблиця множення”.

-         команди строяться в дві шеренги, обличчям один до одного.    Кожному учаснику видається карточка з числом ( від 0 до 9 ). Коли ведучий називає приклад на множення, учасник з цифрами відповідними даній відповіді, повинен зробити крок уперед (6 прикладів).

 

УІІІ. Конкурс: “Чудовий квадрат”.

-         командам пропонуються карточки з чудовим квадратом. Їм необхідно їх заповнити (2 хв.)

 

ІХ. Конкурс: “Хто більше нарахує квадратів та трикутників”.

-         викликаються капітани команд і їм пропонується біля дошки по плакату порахувати всі квадрати та трикутники, які вони знайдуть.

 

Х. Конкурс : ” Математичних художників”

-         викликаються по одному учаснику від кожної команди до дошки, на якій висять чисті аркуші паперу. Учасникам закривають очі хустинками і пропонують намалювати чоловічка з геометричних фігур ( 1 хв.)

 

ХІ. Конкурс : “ Математичні загадки”

-         читається загадка, хто швидше відгадає з команд, тому 1 бал. (10 загадок).

 

ХІІ. Конкурс: “ Логічні кінцівки”.

-    ведучій читає речення, а учасникам пропонується логічно їх закінчити   (10 речень).

 

ХІІІ. Конкурс: “ Скласти з паличок фігуру”

-         на столі розклали  7 паличок, треба з них викласти 3 трикутника, хто швидше.

 

ХІУ. Конкурс : “ Геометрів”.

-         хто швидше придумає 10 прикладів з життя (геометричних фігур).

 

Підведення підсумків КВК.

 

ХУ. Нагородження переможців.

 

 

doc
Додав(-ла)
Шаповал Олена
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку