Матеріал можна використати для закріплення знань з теми "Мова розмітки HTML". У даній презентації зібрані різні вправи, які допоможуть вчителю побачити на скільки учні засвоїли даний розділ. Даний матеріал відповідає чинній програмі.
… Розум полягає не тільки у знанні,але й в умінні застосувати знання на практиці. Арістотель
Номер слайду 3
Завдання уроку: Закріпити свої навички та уміння в роботі з мовою розмітки гіпертексту -HTML
Номер слайду 4
Турнір-розминка «Обганялки»(учні класу діляться на дві команди)1. Що таке HTML-документ?2. Тег – це…3. Теги поділяються на …4. Назвіть відомі вам елементи форматування символів.5. Рядок в таблиці створюється тегом …6. За допомогою яких тегів задається вирівнювання тексту?7. Web-сайт це…8. Назвіть елемент, за допомогою якого створюється таблиці?9. Як вставити зображення на Web-сторінку?10. . За допомогою яких тегів задається заголовок документа?
Номер слайду 5
Встановити правильну послідовність кодів для створення веб-сторінки:
… 2 .3. …4.Встановити відповідність між тегами та групами до яких вони відносятся:1.2. 3.
…
4.
5.
Номер слайду 6
«Збери слово»гіпертексттег
Номер слайду 7
«Збери слово»таблицітеги
Номер слайду 8
Конкурс «Хто це зробив»“Дуже мудро”, - сказал собі під ніс іинспектор Блер 1<роблячи сніговика>1. Він 2<уважно подивився>2 в кабінет і 3<зайшов >3 на туфлі кожного. “Як вміло злочинець скрився!” - пробубонів 4<Місіс Пімпл, її племінниця Феліція і >4 майор Хог. Видаліть 1, переставте 2 і 3, видаліть 4.
Номер слайду 9
Конкурс «Хто це зробив»“Мої 1<шоколадна паста>1 алмази! – викрикнула вона. – Вони вкрали мої 2<шоколадна паста>2 алмази”. “Всім залишатись на місцях !” -крикнув 3<балконні двері>3, вибігаючи 5< інспектор Блер>5 4<через>4. Видаліть 1 і 2, переставте 5 і 3, помістіте 3 після позиції 4.
Номер слайду 10
“Дуже мудро”, - сказал собі под ніс інспектор Блер. Він зайшов в кабінет і уважно подивився на туфлі кожного. “Як вміло злочинець скрився!” - пробобунів майор Хог. “Мої алмази! – викрикнула вона. – Вони вкрали мої алмази”. “Всім залишатись на місцях !” -крикнув інспектор Блер, вибігаючи через балконні двері
Номер слайду 11
Створити таблицю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ Прізвище, ім’я, по батьковіАдреса Телефон 123
Номер слайду 12
Кросворд123456
Номер слайду 13
Метод «Коло ідей»На сьогоднішньому уроці мені запам‘яталося…Чи досягли ми мети, яку поставили на початку уроку?Що було легким, а що складним?
Номер слайду 14
рефлексія. Який настрій переповнює вас наприкінці уроку.
Номер слайду 15
Домашнє завдання. Скласти ребуси до теми «Мова розмітки гіпертексту HTML»