Урок-гра " The Smartest" ( за ред. Пелих-Матвіюк Оксана Василівна та Грицуняк Наталія Богданівна)

Про матеріал
Expected results: - Increasing student activity; - Motivation to study informatics and English; - Formation of "team game" skills in the process of joint activity; - Improving the general culture of students. Очікувані результати: - Збільшення активності учнів; - Мотивація до вивчення інформатики й англійської мови; - Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності; - Підвищення загальної культури учнів.
Перегляд файлу

ІНОЗЕМНА МОВА, ІНФОРМАТИКА

Брейн-ринг «Хочу все знати» — Донецький Палац молоді «Юність» у м.  КостянтинівкаLesson “Brain Ring”

” The Smartest”

Пелих-Матвіюк Оксана Василівна, викладач

іноземної мови Олеського професійного ліцею

                      Грицуняк Наталія Богданівна, викладач

                           Інформатики  Олеського професійного ліцею

 

 

Aims:

Мета :

Developmental: to develop students' communication, memory, observation, attentiveness and speed of reaction in extraordinary situations, to expand students' worldview;

     Розвиваюча :  розвивати в учнів навички комунікації, пам’яті, спостережливості, уважності й швидкості реакції в неординарних ситуаціях, розширювати світогляд учнів;

     Educational objectives: to systematize students' knowledge, abilities and skills on the topic, to encourage students to learn a foreign language, in particular English;

     Навчальна:  систематизувати знання, уміння і навички учнів з теми, заохотити учнів до вивчення іноземної мови, зокрема англійської;

     Educational goal: to form teamwork skills, a sense of mutual respect and cooperation, to cultivate a respectful attitude towards the language and culture of the country whose language is being studied;

     Виховна: формувати навички роботи в команді, почуття взаємоповаги та співпраці, виховувати шанобливе ставлення до мови та культури країни, мова  якої вивчається;

Expected results:

- Increasing student activity;

- Motivation to study informatics and English;

- Formation of "team game" skills in the process of joint activity;

- Improving the general culture of students.

Очікувані результати:

-   Збільшення активності учнів;

-   Мотивація до вивчення інформатики й англійської мови;

-   Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності;

-   Підвищення загальної культури учнів.

Обладнання: картки із завданнями, малюнки, інтерактивна дошка,

Type of the lesson: game

 

 

 

The course of the lesson

Ведучий 1: Hello, boys and girls! We gathered here to find the most cheerful and quick–witted team. Look, we have three teams. Now let me introduce our jury…..

Please, listen attentively to the rules and conditions of each round, be active, attentive and quick.

Ведучий 2: Добрий день всім! Ми зібралися, щоб визначити найбільш ерудовану групу. Перед вами 3 команди учнів спеціальності «Адміністратор, секретар керівника, агент з організації туризму». А зараз дозвольте представити наше журі……. Будь ласка, уважно слухайте правила та умови кожного раунду, будьте активними, швидкими. Бажаємо успіхів.

Ведучий 1:

I love learning English,

I can read,

I can write,

I can speak English, too,

I love learning English,

And what about you?

 

Ведучий 2: Для того, щоб розпочати наше змагання, ми повинні визначити порядок участі команд у конкурсах. Ми пропонуємо вам дати відповіді на питання і команда, яка першою відповість правильно, розпочинатиме конкурси

Ведучий 2: Answer the following questions:

                Symbol which resembles our faces and is used to show our emotions on the Internet.

Ведучий 1: This dish is considered traditional on the Christmas table in England

 

ROUND 1. Greeting

Ведучий 1: So, let’s start our competition. 

Ведучий 2: Отже, розпочинаймо наше змагання.

Ведучий1: Our first competition is Greeting. 

Ведучий Наш перший конкурс „Представлення”. І так, слухаємо уважно правила раунду.Кожна з команд повинна творчо вказати свою назву та гасло.

(Максимальна кількість балів – 5 балів.)

 

ROUND 2. Warming-up

Ведучий 1: Our next competition is a warm-up.

Ведучий 2: Наш наступний конкурс – розминка

Ведучий 1: Let’s play such a game: make up as many words as possible out of the given words “screenshot, keyboard, broadcast” which you can see on the blackboard You may use the letters twice within a word. Every word will bring you one point. You have 3 minutes.

 Ведучий 2:  Давайте пограємо у таку гру: складіть якомога більше  простих слів із запропонованих на слайді. Для кожної команди слово з номером згідно попереднього розіграшу. Подані букви можуть бути використані в одному слові декілька разів. Кожна правильна відповідь– це 1 бал. У вас є 3 хвилин.

 

ROUND 3. "Digital Rainbow".

Ведучий 1:    And now we offer you to play an interesting and at the same time useful game " Digital Rainbow". There is a colorful rainbow with numbers, behind each of them a question is hidden. The team names the number and color, and the rival teams answer the questions. If none of them answer correctly, the team that chooses has a chance to get a point. For each correct answer - 1 point.

 Ведучий 2: А зараз ми пропонуємо вам зіграти цікаву й водночас корисну гру. Перед вами кольорова веселка з цифрами, за кожною з яких заховане визначення з інформатики. Команда називає цифру і колір, а відповідь дають команди-суперниці англійською мовою. Якщо жодна з них не відповідає правильно, шанс отримати бал має команда, яка обирає. Наступну кульку з цифрою називає той, хто вірно дасть відповідь на питання. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

 

3 RED - перенесення (отримання) файлів або інформації іншого

вигляду ( веб-сайту , пошти тощо ) на комп’ютер користувача. Download

 5 ORANGE — загальна назва операційних систем для планшетів, ноутбуків

 та персональних комп’ютерів, розроблених американською корпорацією  Microsoft. На сьогодні їх існує кілька версій, які постійно оновлюються. Windows

1 YELLOW – псевдонім, що використовується під час користування

комунікаційними службами Інтернету. Синонім до нього АВАТАР. Nickname

9 GREEN  «мережевий журнал чи щоденник подій» — це веб-сайт, головний

зміст якого — регулярно додаванні записи, зображення чи мультимедіа.

Для цього журналу  характерні короткі записи тимчасової значущості. Blog

5 PURPLE— особа, що намагається отримати несанкціонований доступ

до чужих комп’ютерних систем, як правило з метою отримання секретної  інформації. Також часто  вживається у значенні — досвідчений комп’ютерний  програміст або користувач. Hacker 

3 GREY — пристрій — як правило, цікава технічна новинка у вигляді  електрон-ного пристрою, або іншого засобу, що поєднує в собі високі технології і цілком реальне застосування. Без нього сучасна молодь не може обійтися жодного дня Gadget

2 BLUE— невелике зображення, що репрезентує застосунок, файл, теку, вікно, пристрій тощо. Відгукуючись на клацання мишкою чи іншим указівним пристроєм введення зазвичай виконує відповідні дії (стартує застосунок, відкриває файл тощо). Icon

9 WHITE - пристрій зв’язку для перетворення сигналу, що дозволяє  комп’ю-теру передавати дані по телефонній лінії; Застосовуються в комп’ютерній техніці, бувають внутрішні (що встановлюються всередині системного блока) та зовнішні (що встановлюються ззовні). Модем (Modem — скорочення від «модулятор-демодулятор») 

4 BLACK— корпус комп’ютера, функціональний елемент, який захищає внут-рішні компоненти комп’ютера від зовнішнього впливу та механічних пошкод-жень, підтримує необхідний температурний режим, є основою для подальшого розширення системи. Вони зазвичай виробляються з деталей на основі  сталі,  алюмінію та пластмаси, також інколи використовують такі матеріали, як  деревина та органічне скло. Tower case

 

ROUND 4. “Captains’ competition”

Ведучий 1: Let’s continue our competition. The next round is very easy and very difficult at the same time, because your captains  must find definitions between Ukrainian computer terms and English ones, respectively! Your team has 1 point for every correct proverb.

 Ведучий 2: Наступний раунд є дуже важким та дуже легким одночасно, тому що ваші капітани повинні знайти відповідності між українськими комп’ютерними термінами та англійськими відповідно!  Один бал за кожну правильну відповідь. ( Додаток 1)

The 1st Team

1. Реальність... (віртуальна). virtual reality

2. Материнська... (плата). motherboard

3. Компакт-... (диск). compact disc

4. WЕВ-... (сторінка). web page

5. Властивості... (алгоритму). flattery of the algorithm

6. Текстовий... (редактор). Text Editor

7. Робочий... (стіл). desktop

8. Операційна... (система). Operating System

9. Прикладна... (програма). application program

10. Права... (доступу). access rights

The 2nd Team

1. Системна... (шина). system bus

2. Системний... (блок). system unit

3. Графічний ... (редактор). graphic editor

4. База... (даних). Database

5. Електронна... (пошта). Email

6. Панель... (управління). control panel

7. Пошуковий... (сервер). search server

8. Оперативна... (пам'ять). RAM

9. Всесвітнє павутиння... (Інтернет).internet

10. Жорсткий... (диск). hard drive

 

The 3d Team

 1. a suite — номер люкс

2. Recovery program — відновлювальна програма

3. Demo version — демонстраційна версія

4. прапор Об’єднаного Корoлівства ….Union Jack

5. вид транспорту …….double decker

6/ вид транспорту …….subway

7/ страва……course

8/ подорож…..journey

9/ bellboy — посильний

10. бронювати – to book smth.

 

ROUND 5 “Who is left”

Ведучий 1: The next round also depends on your attentiveness and intelligence. Look carefully at the words in front of you. Each subsequent line has an extra word that is unrelated to the others. Underline it. For each correct answer - 1 point.

Ведучий 2: Наступний раунд також на вашу уважність й кмітливість. Подивіться уважно на слова перед вами. У кожному наступному рядку є зайве слово, яке не пов’язане з іншими і не відповідає спільній тематиці. Підкресліть його. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

 

  1. Windows, Linux, Unix, Ms Excel
  2. Photo shop, Paint, Word Pad, Adobe Illustrator
  3. Big Ben, London Eye, Buckingam Palace, St. Sophia Cathedral
  4. Pascal, Esc, Enter, Back space
  5. Keyboard, printer, mouse, scanner
  6. Canada, India, The USA, New Zeland
  7. Copy, insert, delete, cell
  8. Folder, colon, coma, bracket
  9. Internet, join, balance, user

 

ROUND 6. “Verb chain”

Ведучий 1:  Now you have the opportunity to test your attentiveness and knowledge of vocabulary material.  There is the text in front of you. You must find and underline the words in it which describe our actions when working with files and directories. For each correct word you will get 1 point.

   Ведучий 2: Зараз ви маєте можливість перевірити свою уважність і знання лексичного матеріалу. Перед вами текст. Ви повинні знайти й підкреслити в ньому слова, які описують дії при роботі з файлами й каталогами. За кожне правильне слово ви отримаєте 1 бал.

  

      Files can be organized into folders or directories. It is possible to create and to open some documents, to compress them, to save, to copy them or to move from one area to another. It is possible to close or to delete files, so they don`t use much space. This can be useful, for example, when we want to send files via email. Sometimes we want to change files which we have send or receive via email. We download them on our computers, open them and  perform all the functions mentioned above in working with files.

  

ROUND 7 “IT digest”

Ведучий1 : We invite you to compete in speed and cleverness. To do this, you need to solve a crossword, in which the words-scared are hidden, and the topic remains the same - IT. You only have 2 minutes. Time has passed. For every correct answer you’ll get l point.

Ведучий 2: Пропонуємо вам позмагатися у швидкості та кмітливості. Для цього  потрібно розгадати кросворд, у якому заховалися слова-бешкетники, а тематика залишається та сама – ІТ. У вас є лише 2 хвилини. Одне правильне слово – 1 бал.

( Додаток 2)

ROUND 8 “Photo quest”

Ведучий 1: Your next task  to identify what is on the slide as quickly as possible. For every correct answer you’ll get l point.

Ведучий 2:  Ваше наступне завдання: визначити, що зображено на слайді якнайшвидше. , продовживши речення «I can see…..». (1 бал за одну правильну відповідь)

 

ROUND 9 “Check yourself”

Ведучий 1: And now there is round 9 named “Check yourself”.  We suggest you test your knowledge of your specialties.

Ведучий 2: Протягом навчання в нашому закладі ви отримуєте знання з трьох спеціальностей. Ваше завдання пригадати та назвати якомога більше слів стосовно ваших професій:

1 курс – адміністратор,

2 курс- секретар керівника,

3 курс – агент з організації туризму.

 

ROUND 10 “Hot Seat”

Ведучий 1: And now there is our last game named “Hot Seat”. We invite one student from the first team to stand in the middle of the class with his back to the board. On the slides are pictures that the teams need to describe as accurately as possible in Ukrainian, without naming them.

Ведучий 2: Можна описувати малюнки і пропонувати їх синоніми.  А представ-ник повинен вгадати й сказати відповідь  англійською мовою. Виграє та команда, яка першою вгадає всі малюнки.

 

 

Додаток 1

КОМАНДА 1

 

 

 

https://forms.gle/T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОМАНДА 2

 

 

 

https://forms.gle/T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


КОМАНДА 3

 

 

 

https://forms.gle/T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
5 лютого
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку