Урок – гра з математики «Збери колосок» Додавання і віднімання круглих десятків. Розв`язування задач.

Про матеріал

ознайомити учнів з додаванням і відніманням круглих десятків; вправляти у розв`язуванні задач; удосконалювати обчислюванні навички; вміння порівнювати і перетворювати величин; розвивати спостережливість, здогадливість, виховувати звичку уважно сприймати навчальний матеріал.

Перегляд файлу

Урок – гра  з математики «Збери колосок»

 Слайд 1

Слайд 2

Тема. Додавання і віднімання круглих десятків. Розв`язування задач.

Мета: ознайомити учнів з додаванням і відніманням круглих десятків; вправляти у розв`язуванні задач; удосконалювати обчислюванні навички; вміння порівнювати і перетворювати величин; розвивати спостережливість, здогадливість, виховувати звичку уважно сприймати навчальний матеріал.  

Тип уроку. Урок-гра

Обладнання: малюнки героїв казки «Колосок».

Слайд 3

I  Організація класу

Сіли діти всі рівненько, посміхнулися гарненько

Настрій на урок взяли й працювати почали!

II  Мотивація навчальної діяльності  Слайд 4

  • Урок сьогодні у нас незвичайний.

На уроці щоб добре все знати,

Ми будемо міркувати,

А також рахувати,

Задачі розв’язувати,

Свій розум розвивати.

Будьте уважні, активні та дружні, бо дружба – то велика сила.

  1. Логічна хвилинка. Слайд 5
  • Діти, ви любите казки? Я – також. А чи хочете дізнатися, яка казка завітала сьогодні до нас на урок? Для цього вам необхідно розташувати цисла у порядку зростання.

 

70 

 

50

 

40

 

30

 

10

 

60

 

20

 

К

 

С

 

О

 

Л

 

К

 

О

 

О

-А тепер прочитайте слово, яке вийшло.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Як же називається ця казка? Здогадалися?
  • На цьому уроці ми зустрінемося з героями цієї казки.

Слайд 6

Діти, мишенята Круть і Верть звертаються до нас по допомогу. Вони просять зібрати колосок. Півник Голосисте Горлечко доручив мишенятам віднести ко лосок до млина, але вони так крутились та вертілись, що колосок розсипався. Виконавши завдання нашого уроку, ми з вами зберемо колосок. Слайд 7

 III Актуалізація опорних знань

Математичний диктант

 Слайд 8

  •             Записати числа, в яких  4 дес. і 1 од.;  1 дес. і 7 од.; 8 дес. і 3 од.,

7 дес., 9 дес.

  •             Яке число передує числу  35, 40,51.
  •             Яке число є наступним за числом 49, 88,36.
  •             Обчисліть суму чисел 20 і 7, 40 і 4.
  •             Обчисліть різницю чисел 13 і 5, 12 і 2.

Слайд 9

Розвиток математичних умінь

  1.          Каліграфічна хвилинка з логічним завданням Слайд 10

Запишіть ряди чисел. Що зайве? Чому?

27,43,98,30,9.

72,40,30,50,60.

Слайд 11

  1.          Гра «Третій - зайвий» Слайд 12

70+6

30+4

20+70

- Який приклад зайвий. Чому?

Слайд 13

Офтальмологічна пауза.

Раз, два –

Рівно голова!

Три, чотири, п’ять –

Нумо очі закривать!

Шість, сім –

Розплющують очки всі!

На вісім знов позакривали,

Міцненько так їх потримали

П’ять разів отак зробили,

Наші очки відпочили.

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо додавати і віднімати круглі десятки. Розв`язувати прості задачі.

V. Вивчення нового матеріалу. Слайд 14

1. Підготовча робота.

Данилко зірвав з одного куща два десятки ягід малини, а з другого три десятки ягід малини. Скільки десятків ягід зірвав Данилко?

2. Пояснення нового матеріалу. Слайд 15

Усі дії з круглими десятками зводяться до перетворення одиниць на десятки і до наступного перетворення отриманого результату в одиниці, тобто в решті-решт до виконання дій над числами першого десятку.

30+20=3 дес. +2. дес.=5 дес. = 50

90-50=9 дес. – 5 дес. = 4 дес. =40

3. Первинне закріплення. Слайд 16

2+5=7           8-2        4+6           9-3

20+50=70     80-20     40+60      90-30

Слайд 17

Слайд 18

  1.          Фізкультхвилинка  Слайд 19

Мишенята все крутились, мишенята все вертілись.  (повороти вліво – вправо)

Півник, півник – трудівник колосок знайшов. (нахили вперед)

І вмить  Змолотив його, змолов, тісто з борошна вмісив         (ходьба на місці)

Напік смачних пиріжків.                                              (плескання в долоні)

 

Скільки ромашок ви бачите на екрані, стільки разів плесніть в долоні. Слайд 20

Скільки їжачків у нас, стільки ви присядьте раз. Слайд 21

Скільки бачите грибів, стільки ви зробіть стрибків. Слайд 22

 Хто був уважним серед вас? Скільки ми зібрали зерняток, стільки разів заплющте оченята. Слайд 23

VI. Розвиток математичних знань.

1. Порівняння виразу і числа. Слайд 24

40+10*60         100*90-10

70-30*90           50-20*30

80+20*10          60-10*70

Слайд 25

2. Розв`язування задач. Слайд 26

Мама купила три десятки яєць. Десять яєць вона використала для приготування салату. Скільки яєць залишилось?  Скільки мама купила яєць? Скільки це штук? Скільки вона використала для приготування салату? Якою дією ми розв`яжемо задачу?

Слайд 27

Слайд 28

Із 50 кг яблук отримали 40 кг яблучного джему. Скільки кг рідини випарувалося під час варки джему? Що відомо в задачі? Якою дією дізнатися відповідь на запитання задачі?

 

Пальчикова гімнастика. “Місимо тісто”.(Руками імітуємо вимішування тіста.)

Тісто узяли у мами,
Його жужмили і м’яли,
Пирогів напечемо
Із сметаною з’їмо!

 

 

Слайд 29

Ось ми і знайшли останнє зернятко колоска -  мишенята вдячні вам за допомогу.

Дякую, що на уроці ви

Гарно працювали,

Усім класом дружно ми,

Колосок зібрали.

А тепер пропоную вам виконати останнє завдання:

Слайд 30

Самостійна робота

40-20        40+20

80+20       80-20

60-20        60+20

50+20       50-20

90-20        10+20

Слайд 31

Слайд 32

VII. Підсумок уроку. Рефлексія.

  •              Чи сподобався вам урок?
  •              Що більше сподобалося?  Що більше запам’яталося?
  •              Хто з вас вважає, що працював на уроці дуже гарно?
  •              А хто думає, що працював не дуже гарно, але міг би краще?
  •              Півник дуже вдячний вам за допомогу. А я вдячна вам за роботу.
doc
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
1647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку