Урок "Графічні можливості текстового процесора MS WORD"

Про матеріал
Урок з інформатики на тему: "Графічні можливості текстового процесора MS WORD".
Перегляд файлу

План уроку

 

Предмет: «Інформатика»

Тема за програмою: ««Графічні можливості текстового процесора MS WORD»»

Тема уроку: Урок ділова гра «Графічні можливості текстового процесора MS WORD»

Мета уроку:

Навчальна: навчити застосовувати та узагальнювати знання учнів за даною темою; 

 Розвивальна: : розвинути практичні навички опрацювання графічної інформації під час роботи з текстовими документами, творчі здібності і естетичний смак, сприяти профорієнтації;

Виховна: виховувати сучасну творчу людину, яка здатна навчатися впродовж життя, відповідальність за свої дії.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь, і навичок на практиці.

Вид уроку: ділова гра.

Методи навчання:  монологічний, пошуковий, діалогічний, ілюстративний, практичний.

Обладнання, матеріали: персональні комп’ютери, програмне забезпечення MS WORD.

Дидактичне забезпечення: комп'ютерна презентація, картки з завданнями.

План уроку:

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів

ІІІ .Мотивація навчальної діяльності учнів

ІV. Підготовчий етап гри

V. Перший тур теоретичний

VІ. Другий тур практичний. Творча робота.

VІІ. Підведення підсумків уроку

VІІІ. Домашнє завдання

 

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент 

Привітання, перевірка учнів та їх готовність до уроку.

Оголошення теми та мети уроку.

 Мета сьогоднішнього уроку узагальнити одержані знання за текстовим процесором MS WORD. Протягом ряду уроків створюючи різні текстові документи, ви переконалися, що текстовий процесор має широкі можливості для введення, форматування і редагування тексту. Сьогодні на уроці ми з вами удосконалимо навички опрацювання графічних можливостей цієї програми.

Зробив –це звершення

Не буду – це відступ

Не можу – це поразка

Повинний – це твій борг

Спроба – це слово кожної людини

Зроблю – це слово радості

Можу – це твоя сила

Так будьте ж сильними!

 

ІІ.  Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.

Усне фронтальне опитування

  •             Що таке текстовий редактор?
  •             Що таке текстовий процесор?
  •             Що таке текстовий документ?
  •             Яке розширення може мати  текстовий документ MS Word?
  •             Напишіть команди головного меню середовища текстового процесора MS Word.
  •             Який параметр сторінки можна встановити за допомогою горизонтальної лінійки?
  •             Які типи списків можна використовувати в текстовому документі MS Word?
  •             Яке ім’я має звичайний шаблон документа MS Word, який завантажується за змовчуванням?
  •             Яка панель інструментів текстового процесора MS Word призначена для створення графічного зображення?
  •             Яка команда дозволяє налаштувати панелі інструментів?
  •             Яка команда дозволяє налаштувати параметри збереження документа?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Скажіть, чи часто вам доводиться набирати текстову інформацію, оформляти реферати? Дійсно, не тільки ви, але і безліч людей самих різних професій практично щодня стикаються з необхідністю публікації своїх матеріалів. Це письменники, поети, журналісти, дизайнери, учителі.
    Пройде небагато часу, і ви обов'язково опинитеся в такій ситуації, коли вам доведеться влаштовуватися на роботу. Тому на цьому уроці я пропоную вам пережити, що випробовує людина, коли влаштовується на престижну роботу, на яку дуже великий конкурс, і провести заняття у формі ділової гри. 

Підготовка друкарського видання – комплексний процес, який включає наступні етапи: набір, редагування і коректування тексту, підготовка ілюстрацій, розробка дизайну всього видання та багато іншого.

Допомагати мені будуть 2 учні експерти, які підраховуватимуть бали.

ІV. Підготовчий етап

Уявіть, що наш кабінет сьогодні – це салон оперативної поліграфії відомого друкарського видання. Ви дизайнери, я – головний редактор. Нашому виданню потрібно зробити додатковий набір співробітників. Ми отримали замовлення від туристичної фірми «Тур Світ» на виготовлення логотипу цієї фірми та візиток для співробітників.

 Ви виконуватимете роль тих, хто бажає влаштуватися на престижну роботу в нашу фірму. Ви повинні продемонструвати свої теоретичні знання, творчі здібності і естетичний смак при виконанні пропонованих завдань, цілеспрямованість, зосередженість на здійсненності завдань.

 Ваша мета - поступити на роботу в нашу фірму. Ви можете бути прийняті за однією з наступних спеціальностей:

  • менеджер за рекламою;
  • дизайнер;
  • помічник дизайнера.

 

 

Спеціальність

Теоретичні знання

Розробка візитки

Створення логотипу

Оцінка

Оклад за кваліфікацією

Менеджер за рекламою

3

4

4

9,10,11 балів

$1500,00

Дизайнер

2

3

3

6,7,8 балів

$1000,00

Помічник дизайнера

1

2

2

3,4,5 балів

$500,00


     Доплата 100$ та оцінка 12 буде поставлена за оригінальність, додавання складних додаткових елементів, які будуть внесенні за ініціативою учнів.

Для того щоб визначити, за якою спеціальністю ви будете прийняті і який оклад вам буде запропоновано, вам необхідно пройти три відбірних тури.

Ті з вас, які впораються зі всіма завданнями і наберуть потрібну кількість балів, зможуть працювати в нашій фірмі. Бажаю вам всім успіху!

 

 V. Перший тур (теоретичний)

Перше завдання відбіркового туру ви одержали на картках. Вам необхідно заповнити їх. На столах у вас 2 сигнальні прапорці: синій ви використовуєте, коли закінчите виконання завдання, а червоний – якщо вам необхідна методична допомого в ході його виконання.

Заповніть таблицю:

Питання

Опишіть алгоритм дій

Бали

Як увімкнути і вимкнути панель «Рисование»?

 

1

Як згрупувати фігури?

 

1

Яке призначення контекстного меню будь-якого об’єкта?

 

1


    VІ. Другий тур (практичний).

 У другому турі, вам необхідно розробити логотип для туристичної фірми «Тур Світ» візитку для співробітників.

Перше завдання виконуєте 10 хвилин, після закінчення роботи також використовуйте прапорці.

Використовуєте загальновідомі вимоги до логотипів.

Доки учні виконують перше завдання, на екрані з’являються слайди з прикладами різних логотипів.

А зараз пропоную вам ознайомитись з другою частиною нашого завдання. Вам необхідно виконати візитку для фірми - замовника. Ознайомтесь з додатковою інформацією.

Логотип, який ви зробили вставте в візитку фірми - замовника «Тур Світ». Ознайомтесь з вимогами створення візиток. (на екрані приклади візиток)

 Підбиття підсумків  практичного завдання. Аргументація результатів.

 VІІ. Підведення підсумків уроку

Підбиття підсумків уроку. Демонстрація і аналіз виконаних робіт. Виставлення оцінок. Всі учасники показали хороші знання текстового редактора, хороші навички роботи з використанням сучасних комп'ютерних технологій.

Особливо хочеться відзначити роботу… Сьогодні ми беремо вас на роботу. Хочу побажати, щоб таке працевлаштування було завжди.

Безумовно, ви зрозуміли, що текстовий редактор Microsoft Word — це настільна видавнича система, що допомагає нам підготувати документ до публікації. Цей унікальний редактор володіє широкими можливостями для введення, форматування і редагування тексту, дозволяє вставляти в нього таблиці і ілюстрації, передбачає нумерацію сторінок, вставку колонтитулів, формування списків і багато що іншого, що дозволяє нам удосконалювати інформаційну культуру. А поняття інформаційної культури надто багатозначне і включає безліч видів роботи з найрізноманітнішою інформацією.

Сьогодні актуальна фраза: «Хто володіє інформацією, той володіє світом».

Успіхів вам в постійному оволодінні новою інформацією і коректному розташуванні її при підготовці та оформлювані документів!

(Оголошення оцінок і отриманих спеціальностей)
     VІІІ. Домашнє завдання

Придумати і оформити рекламний проспект (постер).

 

1

 

doc
Додано
7 січня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку