Прізвища учнів ____________________________Клас_____
Група 1.
Завдання 1. Підпишіть зазначені цифрами органи травної системи.
Завдання 2. Яке значення має травна система?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 3. Які речовини є основним джерелом енергії для людини? В яких продуктах вони містяться?
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 4. Як називаються речовини, які пришвидшують перетравлення їжі?
____________________________________________________
Завдання 5. Напишіть пропущений тип зубів:
різці → __________ → малі кутні → великі кутні
Завдання 6. Знайдіть на рисунку печінку та розфарбуйте її. Яка її функція?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Прізвища учнів ____________________________Клас_____
Група 2.
Завдання 1. Підпишіть зазначені цифрами органи травної системи.
Завдання 2. Які поживні речовини є в їжі?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 3. Які речовини будують наше тіло? В яких продуктах вони містяться?
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 4. Скільки у дорослої людини загалом зубів?
____________________________________________________
Завдання 5. Напишіть пропущений орган:
глотка → __________ → шлунок
Завдання 6. Знайдіть на рисунку стравохід та розфарбуйте його. Яка його функція?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Прізвища учнів ____________________________Клас_____
Група 3.
Завдання 1. Підпишіть зазначені цифрами органи травної системи.
Завдання 2. Без якої рідини неможливе життя? В чому її значення?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 3. Які речовини будують наше тіло? В яких продуктах вони містяться?
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 4. Яка речовина допомагає проковтувати їжу?
____________________________________________________
Завдання 5. Напишіть пропущений тип зубів:
різці → ікла → _________________ → великі кутні
Завдання 6. Знайдіть на рисунку тонкий кишечник та розфарбуйте його. Яка його функція?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Прізвища учнів ____________________________Клас_____
Група 4.
Завдання 1. Підпишіть зазначені цифрами органи травної системи.
Завдання 2. Яке значення мінеральних солей?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 3. Які речовини в основному запасаються і дають дуже багато енергії? В яких продуктах вони містяться?
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 4. В якому органі живуть бактерії, які допомагають перетравлювати їжу?
____________________________________________________
Завдання 5. Напишіть пропущений орган:
стравохід → __________ → тонкий кишечник
Завдання 6. Знайдіть на рисунку товстий кишечник та розфарбуйте його. Яка його функція?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________