Урок Групова робота «Травна система», 5 клас, Пізнаємо природу (за підр. Д. Біда)

Про матеріал
Розробка містить групову роботу (на 2 або 4 учні) з теми «Травна система» по §53 підручника «Пізнаємо природу», авт. Д. Біда, Т. Гільберг. Можна використовувати як самостійну роботу для закріплення знань з теми, як елемент самоконтролю засвоєння учнями знань. Інструкція: користуючись підручником (§53, с. 200) та конспектом в зошиті, дати відповіді на 6 завдань.
Перегляд файлу

Прізвища учнів ____________________________Клас_____

Група 1.

Завдання 1. Підпишіть зазначені цифрами органи травної системи.

 

 

 

 

 

Завдання 2. Яке значення має травна система?

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 

Завдання 3. Які речовини є основним джерелом енергії для людини? В яких продуктах вони містяться?

____________________________________________________

____________________________________________________

 

Завдання 4. Як називаються речовини, які пришвидшують перетравлення їжі?

____________________________________________________

 

Завдання 5. Напишіть пропущений тип зубів:

різці __________ малі кутні великі кутні

 

Завдання 6. Знайдіть на рисунку печінку та розфарбуйте її. Яка її функція?

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________


Прізвища учнів ____________________________Клас_____

Група 2.

Завдання 1. Підпишіть зазначені цифрами органи травної системи.

 

 

 

 

 

Завдання 2. Які поживні речовини є в їжі?

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 

Завдання 3. Які речовини будують наше тіло? В яких продуктах вони містяться?

____________________________________________________

____________________________________________________

 

Завдання 4. Скільки у дорослої людини загалом зубів?

____________________________________________________

 

Завдання 5. Напишіть пропущений орган:

глотка __________ шлунок

 

Завдання 6. Знайдіть на рисунку стравохід та розфарбуйте його. Яка його функція?

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________


Прізвища учнів ____________________________Клас_____

Група 3.

Завдання 1. Підпишіть зазначені цифрами органи травної системи.

 

 

 

 

 

Завдання 2. Без якої рідини неможливе життя? В чому її значення?

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 

Завдання 3. Які речовини будують наше тіло? В яких продуктах вони містяться?

____________________________________________________

____________________________________________________

 

Завдання 4. Яка речовина допомагає проковтувати їжу?

____________________________________________________

 

Завдання 5. Напишіть пропущений тип зубів:

різці ікла _________________ великі кутні

 

Завдання 6. Знайдіть на рисунку тонкий кишечник та розфарбуйте його. Яка його функція?

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________


Прізвища учнів ____________________________Клас_____

Група 4.

Завдання 1. Підпишіть зазначені цифрами органи травної системи.

 

 

 

 

 

 

Завдання 2. Яке значення мінеральних солей?

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 

Завдання 3. Які речовини в основному запасаються і дають дуже багато енергії? В яких продуктах вони містяться?

____________________________________________________

____________________________________________________

 

Завдання 4. В якому органі живуть бактерії, які допомагають перетравлювати їжу?

____________________________________________________

 

Завдання 5. Напишіть пропущений орган:

стравохід __________ тонкий кишечник

 

Завдання 6. Знайдіть на рисунку товстий кишечник та розфарбуйте його. Яка його функція?

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________

 ____________________________________________________