Тема заняття: Гуманне ставлення до котів і собак
Мета:
Структура заняття:
Вступ (5 хв)
Запитання: «Хто має домашніх тварин? Які у вас є?»
Коротка розмова про важливість дбайливого ставлення до тварин.
Важливість дбайливого ставлення до тварин
Вчитель: Привіт, дітки! Сьогодні ми поговоримо про наших чотирилапих друзів — котів і собак. Чому важливо дбати про них?
Учень 1: Тому що вони живі, як і ми!
Вчитель: Так, саме так! Вони відчувають голод, спрагу, радість і смуток. Які потреби мають коти і собаки?
Учень 2: Вони потребують їжі і води!
Учень 3: Їм потрібні прогулянки і увага!
Вчитель: Правильно! А що станеться, якщо ми не будемо про них дбати?
Учень 4: Вони можуть захворіти!
Учень 5: Або стати сумними!
Вчитель: Так, тварини, як і ми, потребують любові та турботи. Що ще ми можемо зробити для наших домашніх улюбленців?
Учень 6: Гратися з ними!
Учень 7: Забезпечити їм безпечне місце вдома!
Вчитель: Абсолютно вірно! І ще дуже важливо, щоб ми не забували про безпритульних тварин. Як ми можемо їм допомогти?
Учень 8: Можемо приносити їм їжу!
Учень 9: Або допомагати притулкам!
Вчитель: Чудові ідеї! Дбайливе ставлення до тварин робить наш світ кращим. Пам’ятайте, тварини — це не просто домашні улюбленці, а наші друзі, які заслуговують на турботу та любов.
Учень 10: Давайте будемо добрими до тварин!
Вчитель: Так, це найголовніше! Давайте завжди пам'ятати про важливість дбайливого ставлення до котів і собак!
Заключення:
Вчитель: Дякую вам за чудову бесіду! Пам’ятайте, що любов і турбота про тварин роблять нас кращими людьми.
Презентація (10 хв)
Обговорення ситуацій (15 хв)
Творча частина (15 хв)
Презентація робіт (10 хв)
Кожна група або учень коротко презентує свій малюнок і розповідає, чому важливо дбати про тварин.
Заключна частина (5 хв)
Обговоріть, як ми можемо допомогти безпритульним тваринам (наприклад, допомогти притулкам).
Запропонуй учням подумати, як вони можуть допомогти своїм тваринам вдома.
Додаткові матеріали:
Картки з ситуаціями.
Малюнки котів і собак.
Кольорові олівці, фарби, папір для творчої частини.