Додатковий матеріал для молодших класів НУШ "Безпечний Інтернет"

Про матеріал
  • Створено для заохочення школярів молодшого віку, закладки у вигляді стрілок. Цікаві веселі, можно роздрукувати з обох сторін, можно використовуватия, як і з однієї сторони. Закладки представлені у двох кольорах: зелені та рожеві. Я їх використала як приз після проходження конкурсу "Безпечний Інтернет". Дітям дуже сподобалось.
Перегляд файлу

                              ЧИТАННЯ                                               Учень: – читає свідомо, правильно плавно з дотриманням розділових знаків під час читання (крапка, кома); – повторює за вчителем зразок вимо ви слова, речення; – уміє повторити зразок невеличкого зв’язного висловлювання, пропоно ваного вчителем; – дотримується зразка читання, помі чає помилки, виправляє їх, самостій но та з допомогою учителя складає слова і речення з букв розрізної азбуки, правильно їх читає; – орієнтується у структурі тексту тво ру: заголовок твору, текст твору;                                                                                                                                           Учень: – уважно слухає те, про що говорить або читає учитель; – розуміє його фактичний зміст, пра вильно називає героїв (персонажів) твору, про кого? або про що? йдеться у творі; – розрізняє твори різних жанрів (прак тично, без вживання термінів); – уміє працювати колективно, щоб придумати закінчення доопрацьова ного тексту, правильно читає вірші, швидкомовки, дотримуючись зразка; – уміє прослухати запитання і правильно на нього відповісти; – під час відповіді на запитання використовує лексику твору, стежить за правильністю читання; – помічає і виправляє помилки; – ефективно використовує допомогу                                                                               Учень: – уміє плавно повільно читати ціли ми словами з дотриманням розділо вих знаків під час читання; – під час опрацювання тексту з учите лем уміє запитати по змісту тексту, відповісти на запитання, використо вує для відповіді лексику з прочита ного твору; – доречно вживає оцінну лексику, на водить приклади; – слідкує за правильністю відповідей та читання, помічає помилки, виправляє їх; – ефективно використовує допомогу                                                                                         Учень: – уміє свідомо, правильно, плавно чи тати цілими словами тексти у доступ ному для нього темпі; – під час опрацювання тексту на уроці уміє прослухати запитання і правильно на нього відповісти; – з допомогою учителя і самостійно розрізняє часові і просторові зв’язки між подіями у тексті твору; – користується ілюстрацією для роз повіді прослуханого чи прочитаного, – володіє прийомом словесного малю вання, уважно стежить за виконан ням завдання; – помічає і виправляє помилки, вико ристовує допомогу, адекватно реагує на оцінк                                                                     Учень: – розуміє значення слів, ужитих у прямому й переносному значенні, по яснює їх значення, спираючись на текст твору; – з допомогою вчителя визначає тему твору, дотримується умінь виразного читання; – уміє знайти за завданням учителя в тексті твору відповідний абзац і пере казати його зміст близько до тексту, – конкретизує об’єкти твору за допо могою прийменників і сполучників: біля, що, щоб, поряд, за, під, над, але; – розуміє смисл і уявляє та переказує те, про що йдеться у тексті прослуха ного чи прочитаного твору; – володіє уміннями словесного малю вання; – за завданнями вчителя та з його до помогою складає за сюжетними ма люнками невеличкі творимініатюри, вживаючи у них відповідну оцінну лексику; – вибірково усно переказує прочита не за запитаннями вчителя; – дотримується зразка, плану переказу,

docx
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку