Вчимося спілкуватися.Телефон - потрібна річ.

Про матеріал

Цей урок буде корисним для вчителів початкових класів, які працюють за програмою НУШ. У ньому поданий цікавий матеріал про те, як користуватися мобільним телефоном, яка користь та шкідливість від користування телефоном.

Перегляд файлу

Очікувані навчальні досягнення корекційно–розвивальної роботи на кінець навчального року.

Учні повинні: знати напам’ять склад чисел в межах 10; вміти порівнювати предмети за розміром, кольором, формрю; лічити різні предмети в межах 10, відповідати на питання „Скільки?” і „Котрий за рахунком”; порівнювати дві групи предметів на основі практичних дій і визначати, де предметів більше, менше, однаково; орієнтуватися на робочому місці, на сторінках підручника і зошита (розрізняти верх, низ, ліву і праву частини тощо); розуміти вирази: між, за, перед, посередині, раніше, пізніше; читати і записувати числа до 10; розв’язувати задачі на одну дію за допомогою додавання і віднімання; вимірювати за допомогою лінійки довжину відрізка в сантиметрах, будувати відрізок заданої довжини; розпізнавати прості геометричні фігури: коло, трикутник, квадрат, відрізок; користуватися знаками і позначеннями: +,-,=, см, 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9; володіти знаннями в межах підготовчого курсу програми; виконувати самостійно всі рухові дії, потрібні для письма та практичних; супроводжувати практичні дії словами: додав, стало більше, стало порівну, відняв, стало менше; називати узагальнюючі слова; розповідати про предмети, їх розміри тощо; вживати слова, що позначають колір, форму, розмір, взаємне розташування предметів; використовувати терміни для позначення розмірів предметів у процесі їх порівняння; розвивати пізнавальний інтерес до математики; виявляти елементарні вольові зусилля для подолання труднощів.

 

1 КЛАС 

140 год (I семестр – 64 год, у II – семестр – 76 год, 4 год на тиждень)

Пор№

К-сть год.

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

1

35

Додавання і віднімання в межах 10 (35 год.)

 

 

 

 

Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання на основі практичних дій з предметами. 

Додавання і віднімання 0. 

Переставна властивість додавання. 

Прийоми додавання і віднімання (додавання і віднімання чисел частинами, віднімання на основі знання відповідних випадків додавання).

Назви компонентів і результату дій додавання (доданок, сума) та віднімання (зменшуване, від’ємник, різниця) – на рівні ознайомлення.

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. 

Поняття “більше на”, “менше на”. 

Різницеве порівняння чисел. 

Поняття: на скільки більше, на скільки менше.

Розв’язування текстових задач на знаходження суми, остачі, на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння чисел. 

Прийоми пошуку дій розв’язування задачі: 

— прикидка величини невідомого числа (більше чи менше число треба знайти);

— аналіз запитання задачі і життєвої ситуації, яка подана в задачі

— короткий переказ задачі ;

— зображення задач за допомогою малюнків, схем, запису опорних слів.

Розв’язування задач на основі практичних дій з предметами і за малюнками. 

Учень:

Формулює і пояснює переставну властивість додавання.

Описує поняття “більше на”, “менше на”.

Складає і розв’язує приклади на додавання і віднімання у межах 10 на основі практичних дій з предметами; приклади на додавання і віднімання 0.

Використовує у процесі розв’язування прикладів на додавання і віднімання вивчені прийоми (додавання і віднімання чисел частинами, віднімання на основі знання відповідних випадків додавання); у процесі розв’язування задач прийоми пошуку дій: прикидку величини невідомого числа (більше чи менше число треба знайти); аналіз запитання задачі і життєвої ситуації, яка подана в задачі; короткий переказ задачі; зображення задач за допомогою малюнків, схем, запису опорних слів.

Розв’язує текстові задачі на знаходження суми, остачі, на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння чисел (на основі практичних дій з предметами і малюнків).

Сенсомоторний розвиток: додає і віднімає на основі практичних дій з предметами; виконує всі рухові дії потрібні для письма та виконання практичних завдань.

Пізнавальна діяльність: 

орієнтується в межах теми; вміє додавати і віднімати числа частинами, віднімати на основі знання відповідних випадків додавання; збільшувати та зменшувати числа на кілька одиниць; розв’язує текстові задачі на знаходження суми, остачі, на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння чисел за зразком чи словесною інструкцією вчителя; виконує прийоми пошуку дій розв’язувати задачі; виявляє елементарний контроль при самостійному виконанні завдань. 

 

Мовленнєвий розвиток: називає компоненти і результати дій додавання (доданок, сума) та віднімання (зменшуване, від’ємник, різниця); розуміє поняття: на скільки більше, на скільки менше; пояснює виконання завдання; дає часткову відповідь на поставлені запитання.

2

40

Другий десяток (числа 11-20). (40 год)

 

 

 

 

Поняття десяток. 

Назви і позначення чисел від 11 до 20.

Десятковий склад числа. 

Лічба предметів по одному, по два, по три і т. ін. 

Лічба на заданому числовому відрізку в прямому і зворотному порядку. 

Порядкова лічба.

Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел (11+1, 16– 1) та на основі знання десяткового складу чисел (10+2, 12-2, 12-10). 

Порівняння двоцифрових чисел на основі визначення їх десяткового складу. 

Числовий вираз. 

Складання числових виразів за практичними діями з предметами, малюнками. 

Знаходження значень виразів виду: 4+2+1, 10-5-2, 5+3-7, 9-4+2. 

Читання числових виразів різними способами, із застосуванням слів плюс, додати, мінус, відняти.

Учень:

Розпізнає натуральні числа у межах 20.

Читає і записує натуральні числа в межах 20.

Називає числівники у межах 20, в тому числі й на заданому числовому відрізку в прямому та зворотному порядку.

Описує поняття десяток, числовий вираз.

Визначає попереднє і наступне число до будь-якого даного числа у межах 20; десятковий склад чисел у межах 20.

Складає числові вирази за практичними діями з предметами, малюнками.

Знаходить значення числових виразів виду: 4+2+1, 10-5-2, 5+3-7, 9-4+2

Складає і розв'язує приклади на додавання і віднімання у межах 20 виду: 11+1, 12-1, 10+5, 15–5, 15–10.

 

 

Пізнавальна діяльність: запам’ятовує і відтворює новий матеріал; виконує завдання, що стосуються даної теми; відтворює лічбу на заданому числовому відрізку в прямому і зворотному порядку; вміє порівнювати двоцифрові числа на основі визначення їх десяткового складу; володіє елементарним самоконтролем при виконанні завдань. 

 

Мовленнєвий розвиток: використовує числівники у межах 20; читає числові вирази різними способами, із застосуванням слів плюс, додати, мінус, відняти.


 

3

60

Таблиці додавання та віднімання одноцифрових чисел. (60 год)

 

 

 

 

Зв'язок додавання з відніманням. 

Таблиці додавання одноцифрових чисел та їх застосування при відніманні. 

Таблиці віднімання.

 

Точка. 

Лінії: прямі, ламані, криві. 

Промені і відрізки. 

Кути. 

Многокутники (трикутник, чотирикутник, п'ятикутник і шестикутник). Елементи многокутника (сторони, кути).

 

Зображення знайомих геометричних фігур. Їх визначення у фігурах складної конфігурації.

Учень:

Пояснює зв’язок додавання з відніманням.

Знає напам’ять таблиці додавання і віднімання чисел 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 у межах 10; таблиці додавання і віднімання чисел 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 з переходом через десяток.

Розпізнає геометричні фігури: лінії (пряму, ламану, криву), промінь, відрізок, кут, круг, трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник.

Зображує вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки.

 

Сенсомоторний розвиток: зображує точку, лінії: прямі, ламані, криві, промені і відрізки, кути; вміє креслити многокутники (трикутник, чотирикутник, п'ятикутник і шестикутник), визначає елементи многокутника (сторони, кути); зображує знайомі геометричні фігури за допомогою математичних приладів.

 

Пізнавальна діяльність: користується набутими знаннями при вивченні таблиць додавання та віднімання одноцифрових чисел; розв’язує за зразком чи інструкцією вчителя навчальні завдання; пояснює виконання завдання; відповідає на запитання вчителя; виділяє знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації; використовує набуті знання у власній життєдіяльності. 

Мовленнєвий розвиток: використовує засвоєні математичні терміни у власному мовленні; відповідає на запитання вчителя; вміє робити висновки.

Особистісний розвиток: розвиває всі види сприймання, мислення, пам’яті, уваги тощо; використовує засвоєні математичні терміни у власному мовленні; відповідає на запитання вчителя; вміє робити висновки.

 спілкується з товаришами; приймає участь у колективних іграх.

4

5

Повторення. (5 год)

 

 

 

Очікувані навчальні досягнення корекційно–розливальної роботи на кінець навчального року.

Учень повинен: знати таблиці додавання і віднімання чисел 1,2,3,4,5,6,7,8,9 у межах 10; називати додавання і віднімання чисел 1,2,3,4,5,6,7,8.9 з переходом через десяток; читати і записувати числа в межах 20; складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10 та окремі випадки в межах 20 ( 11+1; 12-1; 10+5; 15-5; 15-10); складати числові вирази і обчислювати їх значення; користуватися знаками і позначеннями: +.-,=, >, <, см, дм, кг, л, 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9; розв’язувати арифметичні задачі на одну дію за допомогою додавання і віднімання; складати задачі за практичними діями з предметами і за малюнками; розпізнавати геометричні фігури: пряму, ламану, криву, промінь, відрізок, кут, круг, трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник; будувати відрізок заданої довжини; використовувати засвоєні математичні терміни у власному мовленні; відповідати на запитання вчителя; вміти робити висновки; вживати засвоєні математичні терміни у власному мовленні; пояснювати виконання завдання; активувати пізнавальну активність, спостережливість, комунікабельність.

 

docx
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку