Урок "Характеристика (структура) ЗНО з англійської мови"

Про матеріал
Матеріал підходить для друку та роздачі учням, щоб краще зрозуміли структуру тесту ЗНО
Перегляд файлу

Характеристика (структура) ЗНО з англійської мови

 

  • Listening : Tasks (# 1-3)  16 завдань Частина «Розуміння мови на слух (аудіювання)»
    • TASK 1 (№ 1-6) з вибором однієї правильної відповіді.
      • 1-3 (картинки)
      • 4-6 ABC
    • TASK 2 (№ 7-11) визначення правильності/неправильності твердження.
      • T/F
    • TASK 3 (№ 12-16) з вибором однієї правильної відповіді.
      • ABC

 

  • Reading : Tasks (# 4-7)  22 завдання  Частина «Читання»
    • TASK 4 (№ 17-21) встановлення відповідності.
      • Оголошення (картинки)
    • TASK 5 (№ 22-26) з вибором однієї правильної відповіді.
      • ВЕЛИКИЙ текст (ABCD)
    • TASK 6 (№ 27-32) встановлення відповідності.
      • 6 текстів (ABCDEFGH)
    • TASK 7 (№ 33-38) заповнення пропусків у тексті.
      • Вставити пропущені речення в текст (ABCDEFGH)

 

  • Use of English : (# 8 і #9)  20 завдань Частина «Використання мови»
    • TASK 8 (№ 39-43,  44-48) заповнення пропусків у тексті.
      • 2 тексти - вставити пропущене слово
    • TASK 9 (№ 49-53,  54-58) заповнення пропусків у тексті.
      • 2 тексти - вставити пропущене слово

 

  • Writing (# 59)  1 завдання (макс. кількість балів 14) Частина «Письмо»

 


Критерії

Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію

Бали

 

 

 

а.

Змістове наповнення (опрацювання умов, зазначених

у ситуації): а1 – перша умова;

а2 друга умова;

а3 – третя умова

а1 перша умова

Умову опрацьовано повністю, надано розгорнуту відповідь

(щонайменше два поширені речення)

2

Умову лише згадано, надано коротку відповідь

1

Умову не опрацьовано й не згадано, переписано текст з умови

або тексти із зошита сертифікаційної роботи

0

а2 друга умова

Умову опрацьовано повністю, надано розгорнуту відповідь

(щонайменше два поширені речення)

2

Умову лише згадано, надано коротку відповідь

1

Умову не опрацьовано й не згадано, переписано текст з умови

або тексти із зошита сертифікаційної роботи

0

а3 третя умова

Умову опрацьовано повністю, надано розгорнуту відповідь

(щонайменше два поширені речення)

2

Умову лише згадано, надано коротку відповідь

1

Умову не опрацьовано й не згадано, переписано текст з умови

або тексти із зошита сертифікаційної роботи

0

b.

Структура тексту

та зв’язність: b1 – логіка викладу та зв’язність тексту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

b2 відповідність письмового висловлення заданому

формату (приватний чи офіційний

b1 логіка викладу та зв’язність тексту

Текст укладено логічно й послідовно.

Наявні з’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень в абзацах.

У тексті є сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова тощо, ужиті доречно

 

 

2

Логіку викладу частково порушено.

З’єднувальних елементів між частинами тексту на рівні змістових абзаців та окремих речень в абзацах недостатньо, що частково порушує зв’язність викладу, або наявні з’єднувальні елементи вжиті недоречно

 

 

1

Логіки викладу немає.

З’єднувальних елементів немає, робота складається з набору речень

 

0

b2 відповідність письмового висловлення заданому формату (приватний чи офіційний лист)

Стиль письма повністю відповідає вимогам до висловлень заданого формату.

У письмовому висловленні використано відповідні лексичні та граматичні одиниці.

Письмове висловлення оформлено відповідно до правил

 

 

2


Критерії

Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію

Бали

лист)

написання та оформлення, прийнятих у країнах, мова яких вивчалася.

Наприклад, у приватному листі використано неформальний стиль, для якого є характерним приватний тон, а також уживання прямого звернення до адресата; використання імені, а не прізвища; скорочень і відповідних форм привітання та прощання тощо.

 

У листі є:

  •             привітання (greeting) відповідно до вимог оформлення приватного листа;
  • вступ (opening remarks);

 

Увага!

Якщо у вступі дослівно переписано умову письмового завдання, оцінка за цей критерій 1 бал.

 

  •             основна частина (main body) обов’язково структурована за змістовими абзацами, є три змістові абзаци (або два змістові абзаци, якщо дві змістові умови об’єднані в один абзац);
  • кінцівка (closing remarks);
  •             прощання (ending) відповідно до вимог оформлення приватного листа;
  •             підпис (name) вигадане ім’я або ім’я та прізвище відповідно до формату листа

 

Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту частково відповідають меті написання, є порушення основних вимог

1

Ознаки відповідно до формату тексту не відповідають меті написання висловлення або їх немає

0

 

с.

Використання лексики:

лексична наповнюваність;

– правильність уживання лексичних засобів

Продемонстровано достатній словниковий запас (використано різноманітні лексичні одиниці) для вирішення заданої

комунікативної ситуації.

Робота не містить лексичних помилок або є лексичні помилки (максимум три), що не впливають на розуміння написаного

 

 

2

Продемонстровано недостатній словниковий запас (використано одноманітні лексичні одиниці) для вирішення заданої

комунікативної ситуації.

Або робота містить більше ніж три лексичні помилки

 

1

Через велику кількість лексичних помилок зміст висловлення незрозумілий

0

 

d.

Використання граматики: правильність уживання граматичних засобів

Робота не містить помилок або є помилки (максимум вісім), що не заважають розумінню написаного, крім грубих помилок на:

  •                   уживання числа й особи в дієслівних часо-видових формах;
  • порушення порядку слів у реченні;
  •                   уживання інфінітива реченнях на зразок he must come; I have to come; he wants to win тощо);
  • уживання числа іменників.

Якщо серед восьми помилок є помилка, що відповідає хоч одному з перерахованих вище мовних явищ, оцінка за цей критерій – 1бал

 

 

 

 

2


Критерії

Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію

Бали

 

У роботі є помилки, що заважають розумінню написаного або значна кількість помилок (дев’ять і більше), у тому числі грубі, що не заважають розумінню написаного

 

1

У роботі велика кількість помилок, що унеможливлюють розуміння написаного

0

 

Увага!

  1. Якщо учасник зовнішнього оцінювання отримує 0 балів за всі критерії а. Змістове наповнення (а1, а2, а3), то всю роботу оцінюють у 0 балів.
  2. Якщо учасник зовнішнього оцінювання отримує 0 балів за критерій с. Використання лексики або  критерій d. Використання граматики, то всю роботу оцінюють у 0 балів.
  3. Якщо учасник зовнішнього оцінювання отримує 0 балів за один із критеріїв а. Змістове  наповнення (а1, а2, а3), то за критерій с. Використання лексики роботу оцінюють в 1 бал.
  4. Якщо учасник зовнішнього оцінювання не приступав до виконання завдання, власне висловлення  вважають ненаписаним і всю роботу оцінюють у 0 балів.
docx
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку