Характеристика (структура) ЗНО з англійської мови
Критерії |
Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію |
Бали |
а. Змістове наповнення (опрацювання умов, зазначених у ситуації): а1 – перша умова; а2 – друга умова; а3 – третя умова |
а1 – перша умова |
|
Умову опрацьовано повністю, надано розгорнуту відповідь (щонайменше два поширені речення) |
2 |
|
Умову лише згадано, надано коротку відповідь |
1 |
|
Умову не опрацьовано й не згадано, переписано текст з умови або тексти із зошита сертифікаційної роботи |
0 |
|
а2 – друга умова |
||
Умову опрацьовано повністю, надано розгорнуту відповідь (щонайменше два поширені речення) |
2 |
|
Умову лише згадано, надано коротку відповідь |
1 |
|
Умову не опрацьовано й не згадано, переписано текст з умови або тексти із зошита сертифікаційної роботи |
0 |
|
а3 – третя умова |
||
Умову опрацьовано повністю, надано розгорнуту відповідь (щонайменше два поширені речення) |
2 |
|
Умову лише згадано, надано коротку відповідь |
1 |
|
Умову не опрацьовано й не згадано, переписано текст з умови або тексти із зошита сертифікаційної роботи |
0 |
|
b. Структура тексту та зв’язність: b1 – логіка викладу та зв’язність тексту
b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (приватний чи офіційний |
b1 – логіка викладу та зв’язність тексту |
|
Текст укладено логічно й послідовно. Наявні з’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень в абзацах. У тексті є сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова тощо, ужиті доречно |
2 |
|
Логіку викладу частково порушено. З’єднувальних елементів між частинами тексту на рівні змістових абзаців та окремих речень в абзацах недостатньо, що частково порушує зв’язність викладу, або наявні з’єднувальні елементи вжиті недоречно |
1 |
|
Логіки викладу немає. З’єднувальних елементів немає, робота складається з набору речень |
0 |
|
b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (приватний чи офіційний лист) |
||
Стиль письма повністю відповідає вимогам до висловлень заданого формату. У письмовому висловленні використано відповідні лексичні та граматичні одиниці. Письмове висловлення оформлено відповідно до правил |
2 |
Критерії |
Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію |
Бали |
лист) |
написання та оформлення, прийнятих у країнах, мова яких вивчалася. Наприклад, у приватному листі використано неформальний стиль, для якого є характерним приватний тон, а також уживання прямого звернення до адресата; використання імені, а не прізвища; скорочень і відповідних форм привітання та прощання тощо.
У листі є:
Увага! Якщо у вступі дослівно переписано умову письмового завдання, оцінка за цей критерій – 1 бал.
|
|
Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту частково відповідають меті написання, є порушення основних вимог |
1 |
|
Ознаки відповідно до формату тексту не відповідають меті написання висловлення або їх немає |
0 |
|
с. Використання лексики: – лексична наповнюваність; – правильність уживання лексичних засобів |
Продемонстровано достатній словниковий запас (використано різноманітні лексичні одиниці) для вирішення заданої комунікативної ситуації. Робота не містить лексичних помилок або є лексичні помилки (максимум три), що не впливають на розуміння написаного |
2 |
Продемонстровано недостатній словниковий запас (використано одноманітні лексичні одиниці) для вирішення заданої комунікативної ситуації. Або робота містить більше ніж три лексичні помилки |
1 |
|
Через велику кількість лексичних помилок зміст висловлення незрозумілий |
0 |
|
d. Використання граматики: правильність уживання граматичних засобів |
Робота не містить помилок або є помилки (максимум вісім), що не заважають розумінню написаного, крім грубих помилок на:
Якщо серед восьми помилок є помилка, що відповідає хоч одному з перерахованих вище мовних явищ, оцінка за цей критерій – 1бал |
2 |
Критерії |
Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію |
Бали |
|
У роботі є помилки, що заважають розумінню написаного або значна кількість помилок (дев’ять і більше), у тому числі грубі, що не заважають розумінню написаного |
1 |
У роботі велика кількість помилок, що унеможливлюють розуміння написаного |
0 |
Увага!