Урок "Hobbies and Fun"

Про матеріал
Розробатка уроку з англійської мови за підручником Будна Мета:Освітня: формувати уявлення про різні види розваг, відпочинку. Розвиваюча: розвивати увагу, уяву, кмітливість та зорову пам’ять, комунікативні навички; Виховна: виховувати вміння працювати в колективі, інтерес до вивчення іноземної мови, виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

Julia Panasenko 32-ПО

План-конспект уроку

Клас: 3 Дата: 13.04.2022

Тема уроку: "Hobbies and Fun"

Практичні задачі: ввести нові лексичні одиниці hiking, skating, skiing, sledging

формувати навички говоріння, практично застосовувати лексику з розділу "Hobbies and Fun”. Сформувати в учнів уявлення про простий теперішній  час Present Simple.

Мета:

Освітня: формувати уявлення про різні види розваг, відпочинку.

Розвиваюча: розвивати увагу, уяву, кмітливість та зорову пам’ять, комунікативні навички;

Виховна: виховувати вміння працювати в колективі, інтерес до вивчення іноземної мови, виховувати культуру спілкування.

Обладнання: підручник «Тетяна Будна», 3 клас (p.91), слайди презентації, відеоролик для динамічної паузи.

Тип уроку: формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом.

Хід уроку

п/п

Етап

Зміст роботи

Час

І

Початок уроку.

1.Організація початку уроку.

- Good morning, children! Let me introduce myself. My name is Julia Volodymyrivna.

2. Мовленнєва зарядка. Spider Graph

Учні називають слова-асоціації до слова Hobby.

- Діти, зараз давайте поміркуємо, які слова спадають вам на думку коли ви чуєте слово “Hobby”

Make up a sentence with one of these words.

А зараз з словом, яке ви назвали щойно складіть просте  речення про своє хобі. Наприклад: My hobby is dancing. My hobby is playing computer games. My hobby is reading.

 What is your hobby?

 

 

                                      Hobby

 

 

 

(Dancing, reading, playing computer games, playing the piano, painting)

- Well done! Ви добре попрацювали, діти.

 

3.Ознайомлення з перспективою уроку.

-. Що ж хтось з вас має хобі? ( відповідь учнів) Як саме ви проводите свій вільний час?

- Давайте пригадаємо які розваги ви знаєте.

https://learningapps.org/8130774

- Тож, будьте уважними. Бо сьогодні на уроці, ви дізнаєтесь багато нового для себe.

10хв

II

Основна частина уроку

Практична задача №1: введення нових ЛО

 

 

 

 

 

 

Практична задача №2:вчити правильно використовувати ЛО в знайомих ГС на рівні речення

 

 

 

 

 

 

 

Практична задача №3: удосконалити знання з використання ГС Present Simple

 

1.Подача нового матеріалу

1)-Open your books page 91, Ex.1. Listen to the song.

Я зараз зачитаю вам речення, а ви будете повторювати за мною. repeat after me .

2. Запис нових ЛО до словника.

- Open your vocabulary and write down new words. (hiking, skiing, sledging, skating)

2)-Let’s read the sentences one by one.

Учні читають речення, передаючи естафету наступному.

3. Sing a song

Відтворити пісня за текстом всі разом.

4.Практика у мовленні.

1)-Read task for Ex.2.

Tick the picture from the song. Choose the correct variant.

- Зараз оберіть ті картинки про які йшлось у пісні. А потім ми перевіремо.

2) Фізхвилинка:

Tired? –(Так! Yes)Тоді давайте трохи розімнемося!

- Please stand up and repeat after me.

Make your right hand clap, clap, clap.

Make your left hand clap, clap, clap.

Turn around 1,2,3.

It is easy, you can see !

Make your right foot tap, tap, tap.

Make your left foot tap, tap, tap.

Turn around 1,2,3.

It is easy, you can see !

5. Робота з підручником

Після слів Love, like, hate наступне дієслово пишеться з ing (інговим) закінченням. Love – любити, LIKE – нравиться, HATE- ненавидіти. Look at the exceses 3. Ми бачимо речення з цими словами. (имя) прочитай 1 речення, подивиться  в реченні стоїть слово love а після нього використано дієслово play яке вжито з ing закінченням. Давайте прочитаємо наступне речення.

6. Тренувальні вправи

1. Find the words in the text. Діти зараз знайдіть в тексті слова з ing закінченням. Хто знайшов слово читає повністю речення.

Hello, my name is Alise. I have a lot of hobbies. In the summer I like swimming in the sea. I don`t like biking a ride. I`m hate hiking in the mountane. Alisa love surfing.

 

4.  Complete the sentences.

Учні складають речення за таблицею.

For example: Nastia doesn`t like playing ball games.

Nastia hate playing computer games.

Nastia like painting.

Taras like playing ball games.

Taras love playing computer games.

Taras hate painting.

7. Talk with a friend. Say what you like or hate doing. Use the pictures from exercise 2.

Вчителю демонструє картинки, а учні складають речення яка їм розвага подобається, а яка ні. ( Look at the picture you need say what do you like or hate doing)

 

III

Заключна частина уроку

1)Домашнє завдання

- Your homework is to learn new words and make five sentences with words Love, like, hate, don`t like.

2)Підсумки роботи

- Today we spoke about hobbies and fun.

Did you like our lesson? What was the most interesting for you ?

3)Оцінювання учнів, мотивація оцінок

-I’m extremely pleased with the work of the class. It seems to come easy to you.

4) Рефлексія «Smiles»

На слайде виведені смайлики, діти оцінюють свою роботу на уроці та називають відповідний смайлик.

Very good.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Панасенко Юлия
Додано
24 квітня 2022
Переглядів
1037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку