Урок" How many legs? My Monster"

Про матеріал
Тема: How many legs?/Скільки ніг? Підтема: My monster. Into my portfolio./ Мій монстрик. У моє портфоліо. Мета: повторити та систематизувати раніше вивчений лексичний граматичний матеріал за темою, практикувати структуру “Its name is… . It has got… . I have got… .”; розвивати рухові навички, навички говоріння та аудіювання, читання та письма. Компетентності: предметні- розвивати мовленнєві компетенції, спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію, описувати зовнішність, розпізнавати короткі прості інструкції, невеличкі тексти, знайомі слова, записувати слова по темі. ключові – оцінювати свої вміння й можливості ( ініціативність і підприємливість), виражати власні погляди, почуття і ставлення ( соціальна й громадянська компетентності), спілкуватися іноземною мовою та вчитися продовж життя. Обладнання: підручник, робочий зошит, картки із зображенням слів, презентація, мультимедійний додаток до підручника О. Карп’юк “English with Smiling Sam 2”, телевізор.
Перегляд файлу

План- конспект уроку для 2-го класу

Тема:  How many legs?/Скільки ніг?

Підтема:   My monster. Into my portfolio./ Мій монстрик. У моє портфоліо.

Мета: повторити та систематизувати раніше вивчений  лексичний граматичний матеріал за темою, практикувати структуру “Its name is… . It has got… . I have got… .”; розвивати рухові навички, навички говоріння та аудіювання, читання та письма.

Компетентності: предметні- розвивати мовленнєві компетенції, спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію, описувати зовнішність, розпізнавати короткі прості інструкції, невеличкі тексти, знайомі слова, записувати слова по темі.

ключові – оцінювати свої вміння й можливості ( ініціативність і підприємливість), виражати власні погляди, почуття і ставлення ( соціальна й громадянська компетентності), спілкуватися іноземною мовою та вчитися продовж життя.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки із зображенням слів, презентація,  мультимедійний додаток до підручника О. Карп’юк “English  with Smiling Sam 2”, телевізор.

Очікувані результати:

Учень може:

  •                       називати та писати  слова теми «Скільки ніг?»;
  •                       виокремлювати конкретну інформацію з коротких аудіо текстів;
  •                       описувати себе та зовнішність інших, вживаючи вирази “Its name is… It has got… . I have got… .”
  •                       висловлювати своє ставлення до оточуючих.

Схематичний план уроку

І. Початок уроку

1. Привітання та повідомлення теми та мети уроку 1хв

ІІ. Основна частина уроку 27 хв

ІІІ. Заключна частина

  1.          Підбиття підсумків уроку 1хв

 

 

І.  Початок уроку

  1. Привітання та повідомлення теми та мети уроку

T. Good morning, children! I’m glad to see you! How are you?

P: I’m fine, thank you!

T: Great! Today we continue our topic  “How many legs?” During our lesson  we speak about animals, different part of body and of course about monsters. Today’s  lesson is “My monster. Into my Portfolio”

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Фонетична та мовленнєва зарядка.
  1. Фонетична зарядка. Гра “Letter and Word”.

Вчитель демонструє картки з англійськими літерами і учням треба підібрати слово , яке починається з цієї літери або ця літера є в цьому слові. Слово має стосуватися теми, яку ми вивчаємо. 

 T: Be attentive! I show you a letter and your task  to tell me a word which are connected with our topic- it may be  a part of body or an animal, or  a word that helps us to describe someone.

T: H- head, hand, house F-foot, feet, finger, E – elephant, eyes, ears, L – legs, lion, little,  M -  mouth, monkey,  T - tiger, toes, tooth, teeth,  N – nose, neck, B -body, bear, big,  S – snake, shoulder, small, short. 

  1. Повторення ЛО теми.
  1. Учні називають частину тіла тварини.

 T: Let’s revise the words. Now look at the screen and say “What part of the body?”

- a crocodile’s head

-  an elephant’s ear

-  a monkey’s tail

- a zebra’s leg

- a hippo’s eye

- a snake’s body

- a giraffe’s neck

- a lion’s nose

- a crocodile’s mouth

b) Учні читають речення вибираючи правильне слово.

T: Look at the screen, read and choose the correct  word.

  • The elephant has got … ears. (big, small)
  • The crocodile has got … legs. ( long, short)
  • The snake has got … body. (long, short)
  • The giraffe is … . (tall, short)
  • The hippo has got … mouth. ( big, small)
  • A snake is … . (dangerous, not dangerous)
  • A monkey has got … ears. (big, small)
  • A crocodile has got … teeth. (big, small)
  1. Фізкультхвилинка.

T: Let’s have a rest and dance and sing “Head and shoulders, knees and toes”. Stand up.

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

  1. Розвиток лексико-орфографічних навичок. Робота в зошиті. (АВ ex 2 p 61)

Закінчити речення про себе.

T: Open your AB p 61 ex 2, our task is to fill in the sentences about yourself.

  1. Розвиток слуховимовних навичок. Прослуховування пісні.

T: We have an unusual guest  and he sings a monster rap for us.

Listen!  Monster Rap. ( MP (Unit -5- Songs and Chants-4)

  1. Активізація навичок аудіювання. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок. Ex 1 p 72.

T: Open your book p 72. Look at task 1.  Whom can you see in the picture?

P: Monsters.

T: Read their names.

P: Izzy, Lizzy, Fizzy.

T: Let’s listen the dialogue between the teacher and Jessica and say which monster is Jessica’s. ( PB Audio (track Unit5 - Les11-12).

T: OK. And what is Jessica’s monster?

P: Lizzy.

  1. Розвиток навичок описового мовлення.

Учні описують монстрика.

T: Look at my monster . What does the monster look like? My purple monster has got…

P: two big eyes, two horns and big ears, a big mouth, a big head, two short legs, eight toes

T: What does my green monster look like? My green monster has got…

        P: three big blue eyes, no ears, a big mouth with 4 teeth, a big head, two arms with 8 fingers, no legs.

  1. Проєктна робота.

Учні презентують своїх монстриків.

T: Your task at home was to draw  your own monster. Ex 3p 71

P: This is my monster. Its name is…

Its name is…

It has got … and … … .

It is very … .

 III. Заключна частина.

  1. Підбиття підсумків уроку.

T: It’s time to finish our lesson. During our lesson you were active, attentive, polite and creative. Thank you very much. The lesson is over. Good-bye.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Манько Інна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
1559
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку