Інформатика 10 клас. Модуль «Комп’ютерна графіка». Розділ «Векторна графіка»
Тема. Художні ефекти.
Мета:
Обладнання: комп’ютери навчального комп’ютерного комплексу, презентація до уроку, програма Inscape.
Тип уроку: Комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Створення атмосфери психологічного комфорту.
ІІ. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду
На попередньому уроці відбувалася робота з текстом у векторному графічному редакторі . Створіть зараз в Inscape простий текстовий надпис – назву вашого класу Ми його використаємо в подальшій роботі, тож постарайтеся зробити його гарним Його можна використати, наприклад, щоб зробити емблему вашого класу, але для цього потрібно буде його видозмінити для створення унікальності. Як – дізнаймося на цьому уроці.
ІІІ. Повідомлення теми. Організація спільного з учнями формулювання мети й завдань уроку
IV. Мотивація навчальної діяльності
Сприйняття тексту, зображеного на малюнку, суттєво залежить від його оформлення. Шляхом використання певних ефектів, які будуть розглянуті на цьому уроці, його можна ще покращити. Наприклад, зробити його таким, що візуально викривлюється разом з самою поверхнею, на якій він зображений.
Також ми розглянемо, як з використанням деяких вбудованих інструментів векторного графічного редактора можна створювати досить ефектні елементи в зображенні, досягаю ці, наприклад, ефекту фракталізації.
V. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету та програми керування комп’ютерами класу)
VI. Практична робота . Створюємо в середовищі Inscape зображення з художніми ефектами за інструкціями з презентації
VIІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія
Дайте відповіді на запитання
VIІI. Домашнє завдання
Опрацювати теоретичний матеріал з теми уроку
IX. Оцінювання роботи учнів