Тема: In a Café. I can order food or drink in a café.
Мета: Розвивати навички усного мовлення на основі діалогу з використанням нових ЛО, тренувати учнів у вживанні вивчених і нових ЛО, розвивати здогадку за малюнками, практикувати учнів у вимові цін у різній валюті, практикувати учнів в діалогічному мовленні.
Засоби: Підручник, роздаткові матеріали, ноутбук, проектор.
I Мотиваційний етап. Початок уроку. Привітання учнів.
Повідомлення теми та мети уроку. Введення в англомовне середовище: Good afternoon! How are you? Do you like going to cafes? What cafes do you like? What food or drink do you usually eat there?
Давайте підготуємо наші язички до англійської вимови і разом пригадаємо вивчені фрази і слова. Учитель роздає тарілочки, а учні повинні заповнити їхні тарілки фруктами і овочами. Фрукти і овочі можна отримати за правильну відповідь. Учитель називає речення українською мовою, а діти перекладають їх на англійську.
Я дійсно люблю макарони/овочі/смажену картоплю/салат/йогурт/яблучник сік.
Я не проти бананового соку/фрукти/супу/бутерброду/морозива/сиру.
Я ненавиджу яйця/курятину/боби/рибу/м'ясо/бутерброди з куркою.
Мені подобається піца/газовані напої/горіхи/рис/бюргер з сиром/овочеві бургери.
ІІ Операційно-пізнавальний етап. Основна частина уроку.
Ex1 p58
Complete the menu with the words in the box. Which things on the menu do you like or you dislike?
Фізкультхвилинка: учні слухають пісеньку і коли вони чують назву харчового продукту або напою, то вони встають, плескають у долоні і відразу сідають.
ІІІ Рефлексійний етап. Заключна частина уроку. Підсумок уроку. Оцінювання учнів.
And now imagine you can order food in our canteen. Make your order. Діти складають речення про те, що б ви замовили сьогодні у їдальні, якби мали вибір.
Учні показують скільки у них в тарілці фруків чи овочів і отримують оцінки за урок.
Домашнє завдання. Виконати вправи 6 ст.58 SB.