Урок "In a Cafe. I can order food in a cafe"

Про матеріал
Урок на за темою "У Кафе. Я можу робити замовлення у кафе" спрямований на розвиток усного мовлення на основі діалогу, розвиток здогадки за малюнками, практику вимови цін у різній валюті. до пидручніка English Plus1 (ne edition).
Перегляд файлу

Тема: In a Café. I can order food or drink in a café.

Мета: Розвивати навички усного мовлення на основі діалогу з використанням нових ЛО, тренувати учнів у вживанні вивчених і нових ЛО, розвивати здогадку за малюнками, практикувати учнів у вимові цін у різній валюті, практикувати учнів в діалогічному мовленні.

Засоби: Підручник, роздаткові матеріали, ноутбук, проектор.

I Мотиваційний етап. Початок уроку. Привітання учнів.

Повідомлення теми та мети уроку. Введення в англомовне середовище: Good afternoon! How are you? Do you like going to cafes? What cafes do you like? What food or drink do you usually eat there?

Давайте підготуємо наші язички до англійської вимови і разом пригадаємо вивчені фрази і слова. Учитель роздає тарілочки, а учні повинні заповнити їхні тарілки фруктами і овочами. Фрукти і овочі можна отримати за правильну відповідь. Учитель називає речення українською мовою, а діти перекладають їх на англійську. 

Я дійсно люблю макарони/овочі/смажену картоплю/салат/йогурт/яблучник сік.

Я не проти бананового соку/фрукти/супу/бутерброду/морозива/сиру.

Я ненавиджу яйця/курятину/боби/рибу/м'ясо/бутерброди з куркою.

Мені подобається піца/газовані напої/горіхи/рис/бюргер з сиром/овочеві бургери.

ІІ Операційно-пізнавальний етап. Основна частина уроку.

  1. Виконання вправи на заповнення пропусків.

Ex1 p58

Complete the menu with the words in the box. Which things on the menu do you like or you dislike?

  1. Прослуховування та повторення цін. Ex2 p58. Діти продовжують наповнювати свої тарілочки фруктами та овочами (які отримують за правильні відповіді).
  2. Читання цін у різній валюті. Ex3 p58. Після того як всі учні прочитають ціни, вчитель роздає невеличкі листочки з різними сумами, які учні теж повинні правильно прочитати – це гроші, якими діти зможуть розрахуватися за своє замовлення у кафе. 

 

Фізкультхвилинка: учні слухають пісеньку і коли вони чують назву харчового продукту або напою, то вони встають, плескають у долоні і відразу сідають.

 

  1.  Читання діалогу, підрахування ціни замовлення за вже опрацьованим меню та слухання діалогу.
  2. Виконання вправи на заповнення пропусків. Читання діалогу з партнером  з підстановкою інших страв.  
  3. Діалогічне мовлення за прослуханою ситуацією. Робота в групах. Клас розділений на кілька груп, які прийшли до різних видів харчових закладів: вегетаріанська бургерна, кав’ярня та ресторан швидкого харчування. В кожній групі є офіціант та компанія друзів. Учні складають міні діалоги і розраховуються за замовлення, використовуючи певні дієслова Would you like… ? Can I have a … ? Here you are.

 

ІІІ Рефлексійний етап. Заключна частина уроку. Підсумок уроку.  Оцінювання учнів.

And now imagine you can order food in our canteen. Make your order. Діти складають речення про те, що б ви замовили сьогодні у їдальні, якби мали вибір.

Учні показують скільки у них в тарілці фруків чи овочів і отримують оцінки за урок.

Домашнє завдання. Виконати вправи 6 ст.58 SB.

 

 

 

 

docx
Додано
5 червня 2019
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку