26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Урок. "Інформатика. 2 клас. Змістовна лінія “Моя цифрова творчість”"

Про матеріал
Урок Адаптований до Типової освітньої програми під керівництвом Р. Б. Шияна
Перегляд файлу

Конспект уроку вчителя інформатики Кузнецової С. А.

Інформатика. 2 клас. Змістовна лінія “Моя цифрова творчість”

 (Типова освітня програма під керівництвом Р. Б. Шияна)

 

Тема: “Створення простих малюнків за допомогою цифрових пристроїв та програм” (Графічний редактор)

Мета: 

Закріпити знання про інструменти графічного редактора,

вчити роботі з командами "Виділення" ;

розвивати  вміння створювати зображення у середовищі графічного редактора, змінювати значення властивостей окремих об’єктів,

розвивати соціальні навичкі спілкування,

розвивати зв’язне мовлення учнів,

виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я.

Обладнання : комп’ютери, мультимедійний проектор, зошит, аркуші паперу, картки з завданнями, картки з малюнками, білети для подорожі.

Тип уроку: Урок-подорож

Ранкова зустріч.

Дихальна вправа «Пір’їнка».

Вправа.  «Привітатися. Не повторятися»

                     Чи цікаво всім дізнатись,

Що сьогодні може статись?

Доброго ранку!

  • На нашу адресу прийшло запрошення у подорож!!!

(На дошці буде складатися карта подорожі до країни "PAINT- land" )

(На всіх станціях «робота в парах».)

Вправа «Поміркуй»

Сьогодні ми відправимося у чарівну подорож.

  • Які люді можуть подорожувати – ті, у яких міцне ____(здоров’я), ті, хто піклується про своє здоров’я
  • Збираючись у подорож, люди беруть з собою ____(багаж), куди кладуть особисті речі, одяг. Ось ми візьмемо багаж, куди покладемо свої знання.

Давайте збирати багаж знань!

Щоб сісти на чарівний потяг, треба придбати  білети. По черзі учні беруть «Білет», на білеті треба розпізнати  інструмент графічного редактора, назвати його і його призначення. 

Дослідження

  • Чі всі інструменти ми знаємо?
  • Як можна з декількох елементів скласти картинку?

А куди ж саме ми відправимося? До якої країни? До країни, в якої можна не тільки малювати, а ще і з декількох елементів складати малюнок (комбінувати). У вас є білети. На зворотному боці білету є літера з назви чарівної країни. Треба скласти назву країни "PAINT- land" на дошці.

За активну роботу всі учні отримають по чарівнії паличці.

Відправляємося у подорож !!!

Вправа (на рівновагу) Всі учні шикуються в состав і за паровозиком - вчителем і крокують навколо 1 рядка парт. Рука витягнута вперед долонею догори. На кінчиках всіх пальців  лежить чарівна паличка. Треба пройти коло і зупинитися на станції. Отримати завдання.

1 станція. Учні отримують шифровку, яку треба розшифрувати і зробити припущення – яка  назва цієї станції.  «Добре здоров’я допоможе прожити цікаве життя « (назва прикріплюється на дошку)

Вправа (на рівновагу) Всі учні шикуються в состав і за паровозиком - вчителем і крокують навколо 1 рядка парт. Рука витягнута вперед долонею догори. На кінчиках 2-х пальців  лежить чарівна паличка. Треба пройти коло і зупинитися на станції. Отримати завдання

Етап «Відкриття нового знання»

2 станція.  Комбінування (назва прикріплюється на дошку).   Розташуйте елементи в певному порядку ( Роздатковий матеріал картки з малювання + природознавство + російська мова. Психологічне здоров’я) 

Розповідь вчителя про комбінування об’єктів (з демонстрацією за допомогою  відео проектора)

Вправа (на рівновагу) Всі учні шикуються в состав і за паровозиком - вчителем і крокують навколо 1 рядка парт. Рука витягнута вперед долонею догори. На кінчики 1 пальця   лежить чарівна паличка. Треба пройти коло і зупинитися на станції. Отримати завдання.

3 станція.  Компютерленд.. Практична робота за комп’ютером

  1.               Інструктаж з безпеки життєдіяльності  в вигляді  вправи (для психологічного розвантаження) «Розкажи мудрій сові 1правило БЖД»   ( учні встають в коло, передають сову один одному після того, як  розказали мудрій сові будь яке правило з БЖД)
  2.               Виконайте за 10 хв.  Практичне завдання  (Виконується на комп’ютері. На допомогу можна взяти підручника).

Вправа (на рівновагу) Всі учні шикуються в состав і за паровозиком - вчителем і крокують навколо 1 рядка парт. На голові  лежить чарівна паличка. Треба пройти коло і зупинитися на станції.

4 станція. Ось ми і добралися до чарівної країни "PAINT- land", в якої можна творити чудеса

Рефлексія            Вправа «Мікрофон»

Учні по черзі «беруть мікрофон» і висловлюються:Під час уроку я дізнався…, зрозумів…, навчився…

Виконайте завдання на комп’ютері за алгоритмом (алгоритм  промовляє вчитель)

  1. Відкрити на робочому столі  малюнок «Настрій»
  2. Скомбінуйте смайлік, який відповідає вашому настрою.

Подорож закінчена! До побачення!
Вправа  «Попрощатися, не повторятися»

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 липня
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку