Конспект уроку вчителя інформатики Кузнецової С. А.
Інформатика. 2 клас. Змістовна лінія “Моя цифрова творчість”
(Типова освітня програма під керівництвом Р. Б. Шияна)
Тема: “Створення простих малюнків за допомогою цифрових пристроїв та програм” (Графічний редактор)
Мета:
Закріпити знання про інструменти графічного редактора,
вчити роботі з командами "Виділення" ;
розвивати вміння створювати зображення у середовищі графічного редактора, змінювати значення властивостей окремих об’єктів,
розвивати соціальні навичкі спілкування,
розвивати зв’язне мовлення учнів,
виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я.
Обладнання : комп’ютери, мультимедійний проектор, зошит, аркуші паперу, картки з завданнями, картки з малюнками, білети для подорожі.
Тип уроку: Урок-подорож
Ранкова зустріч.
Дихальна вправа «Пір’їнка».
Вправа. «Привітатися. Не повторятися»
Чи цікаво всім дізнатись,
Що сьогодні може статись?
Доброго ранку!
(На дошці буде складатися карта подорожі до країни "PAINT- land" )
(На всіх станціях «робота в парах».)
Вправа «Поміркуй»
Сьогодні ми відправимося у чарівну подорож.
Давайте збирати багаж знань!
Щоб сісти на чарівний потяг, треба придбати білети. По черзі учні беруть «Білет», на білеті треба розпізнати інструмент графічного редактора, назвати його і його призначення.
Дослідження
А куди ж саме ми відправимося? До якої країни? До країни, в якої можна не тільки малювати, а ще і з декількох елементів складати малюнок (комбінувати). У вас є білети. На зворотному боці білету є літера з назви чарівної країни. Треба скласти назву країни "PAINT- land" на дошці.
За активну роботу всі учні отримають по чарівнії паличці.
Відправляємося у подорож !!!
Вправа (на рівновагу) Всі учні шикуються в состав і за паровозиком - вчителем і крокують навколо 1 рядка парт. Рука витягнута вперед долонею догори. На кінчиках всіх пальців лежить чарівна паличка. Треба пройти коло і зупинитися на станції. Отримати завдання.
1 станція. Учні отримують шифровку, яку треба розшифрувати і зробити припущення – яка назва цієї станції. «Добре здоров’я допоможе прожити цікаве життя « (назва прикріплюється на дошку)
Вправа (на рівновагу) Всі учні шикуються в состав і за паровозиком - вчителем і крокують навколо 1 рядка парт. Рука витягнута вперед долонею догори. На кінчиках 2-х пальців лежить чарівна паличка. Треба пройти коло і зупинитися на станції. Отримати завдання
Етап «Відкриття нового знання»
2 станція. Комбінування (назва прикріплюється на дошку). Розташуйте елементи в певному порядку ( Роздатковий матеріал картки з малювання + природознавство + російська мова. Психологічне здоров’я)
Розповідь вчителя про комбінування об’єктів (з демонстрацією за допомогою відео проектора)
Вправа (на рівновагу) Всі учні шикуються в состав і за паровозиком - вчителем і крокують навколо 1 рядка парт. Рука витягнута вперед долонею догори. На кінчики 1 пальця лежить чарівна паличка. Треба пройти коло і зупинитися на станції. Отримати завдання.
3 станція. Комп’ютерленд.. Практична робота за комп’ютером
Вправа (на рівновагу) Всі учні шикуються в состав і за паровозиком - вчителем і крокують навколо 1 рядка парт. На голові лежить чарівна паличка. Треба пройти коло і зупинитися на станції.
4 станція. Ось ми і добралися до чарівної країни "PAINT- land", в якої можна творити чудеса
Рефлексія Вправа «Мікрофон»
Учні по черзі «беруть мікрофон» і висловлюються:Під час уроку я дізнався…, зрозумів…, навчився…
Виконайте завдання на комп’ютері за алгоритмом (алгоритм промовляє вчитель)
Подорож закінчена! До побачення!
Вправа «Попрощатися, не повторятися»
1