Ознайомити учнів з клавішами "Епteг" та "Еsс", та клавішами керування курсором; формувати навички роботи з клавіатурою; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати цікавість до вивчення інформатики.
Урок- інформатика -2 клас
Тема: Продовжуємо вивчати клавіатуру
Мета уроку: ознайомити учнів з клавішами "Епteг" та "Еsс", та клавішами керування курсором; формувати навички роботи з клавіатурою; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати цікавість до вивчення інформатики.
Тип уроку: удосконалення і закріплення знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор, робочий зошит, підручник
Хід уроку:
2) Дай відповіді на запитанням.
Розповідь вчителя
Загадка.
Сотня клавіш, різні знаки
Спершу учні –небораки,
А тепер раз – два і готово
Відстукали слово.
Ось де пальцям фізкультура
І це все - ……. (клавіатура).
- А як ви здогадалися?
- Сьогодні ми з вами продовжимо знайомимося з клавіатурою .
Ми з вами дізнаємося, яке значення мають клавіші Enter та Esc, та клавіші керування курсором.
Давайте розглянемо малюнок на стор.50 та дізнаємося де розташовані ці клавіші.
Клавіша Enter розташована на клавіатурі праворуч, над клавішею Shift. А клавіша Esc знаходиться у лівому куті клавіатури.
Клавіша Enter має особливе значення. ЇЇ називають клавішею введення і використовують для введення команд. Вона призначена для того, щобопускати текст нижче і переходити на наступний рядок. Коли потрібно підтвердити те, про що запитує тебе комп’ютер, теж треба натискати цю клавішу.
Клавішу Esc натискають, коли треба відмінити команду, яку комп’ютер ще не почав виконувати, або припинити її виконання.
Клавіші керування курсором знаходяться справа від алфавітно-цифрової клавіатури і натискають, коли треба перемістити курсор в заданому направлені.
III.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Ми продовжуємо з вами вивчати клавіші клавіатури та їх призначення.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємося, як вводити великі літери. Для цього використовують 2 клавіші Shift та CapsLock.
Щоб ввести велику літеру за допомогою клавіші Shift, нам потрібно виконати наступні дії:
1. Натиснути й утримувати клавішу Shift.
2. Натиснути й одразу відпустити клавішу з потрібною літерою.
3. Відпустити клавішу Shift.
Вище клавіш з літерами знаходяться клавіші з цифрами та різними знаками.Якщо утримувати натиснутою клавішу Shift і натиснути клавішу з цифрою, то на екрані відобразиться розділовий знак або символ.
Наприклад, якщо натиснути клавішу Shiftі , не відпускаючи її, натиснути клавішу з цифрою 6, то на екрані відобразиться знак питання «:».
На клавіатурі розміщено дві клавіші Shift – зліва і справа. Це зроблено для того, щоб ми могли швидше натискати потрібні клавіші пальцями обох рук.
Ознайомлення з новим матеріалом.
Ланцюжкове читання тексту.
V.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Хто ж там, хто вже так стомився?
І наліво нахилився.
Треба дружно всім нам встати
Фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз,
Вгору трошки подивись.
Руки склали, як вітряк
І покрутимося так.
Вище руки підійміть
І спокійно опустіть.
Будемо дружно ми сідати
І до праці приступати.
VI.ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ
1. Робота з комп'ютером
2. Робота з зошитом ст. 22 №1-3
VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ
Очі щільно ми закрили –
це один, два, три, чотири.
Потім ширше розкриваєм,
Вдалині щось роглядаєм.
І поки ми розглядали
До шести порахували.
Щоб очі наші відпочили,
Робим це разів чотири.
VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) прочитати §11 ст. 50
2) Завдання в робочому зошиті №4-6 ст.23