26 травня о 18:00Вебінар: Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Урок інформатики "Текстовий редактор"

Про матеріал

Тема уроку. Текстовий редактор

Мета уроку: вчити учнів працювати в середовищі текстового редактора; розвивати вміння швидкого набору тексту, самостійність, творчі здібності, навички писемного мовлення; формувати внутрішню мотивацію навчання, між предметні зв'язки;

виховувати інтерес до вивчення інформатики

Перегляд файлу

                                                   Інформатика 10 клас

Тема уроку. Текстовий редактор

Мета уроку: вчити учнів працювати в середовищі текстового редактора; розвивати вміння швидкого набору тексту, самостійність, творчі здібності, навички писемного мовлення; формувати внутрішню мотивацію навчання, між предметні зв’язки;

виховувати інтерес до вивчення інформатики

Тип уроку: урок комплексного застосування знань, умінь та навичок учнів

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютер, інструкції з ТБ в комп’ютерному кабінеті

Програмне забезпечення: MS Word

 

План уроку

І. Вступна частина уроку (20хв.)

1. Організаційний момент

2. Оголошення теми і мети уроку

3. Актуалізація опорних знань

ІІ. Основна частина уроку  (20хв.)

ІІІ. Підсумкова частина уроку (5хв.)

  1. Підбиття підсумків уроку
  2. Оцінювання
  3. Завдання додому

 

Хід уроку

І. Вступна части уроку

1. Організаційний етап

Доброго дна! Розпочинаємо наш урок. Я бажаю вам гарного настрою на протязі всього уроку, позитивного спілкування та активної роботи.

2. Оголошення теми і мети уроку

Тема нашого уроку «Текстовий редактор». Ми з вами продовжуємо працювати в середовищі текстового редактора і завдання ваше сьогодні, виготовити  «Блискавку». Я знаю, що ваш клас чергував на минулому тижні, отже вам буде що написати в стіннівці. Кожен з вас буде виконувати певну роботу. А кожну роботу, як ви знаєте, потрібно оцінити. Я, користуючись критеріями оцінювання навчальних досягнень з теми  «Текстовий редактор», можу сказати, що робота ваша буде середнього, достатнього та високого рівнів. Набір тексту – це середній рівень, креслення діаграми та виконання малюнка – достатній рівень і з’єднати весь матеріал докупи, роздрукувати – це завдання високого рівня. Але для того, щоб виконати цю роботу нам потрібно повторити теоретичний матеріал.

3. Актуалізація опорних знань

«Прес – конференція» (фронтальне опитування)

  • Як запустити текстовий редактор?
  • Що потрібно зробити, щоб видалити, скопіювати або перенести фрагмент тексту?
  • Які команди потрібно виконати, щоб текст надрукувати у двох колонках?
  • З чого потрібно починати будувати діаграму?
  • Як  виконати попередній перегляд документа?
  • Як виконати друкування даного документа?

 

Для того, щоб виконати поставлене завдання вам потрібно вміти набирати текст, будувати діаграму, малювати карикатуру. З чого ж ми почнемо нашу роботу? Ви всі бачите у себе на столі газети, журнали.

  • Як ви вважаєте, як виготовляли книги раніше?
  • Що змінилося після того, як на допомогу людині прийшли комп’ютери?

Вірно, зараз книжки, журнали, газети спочатку набирають на комп’ютері, а потім друкують у типографії.

Давайте уявимо, що ми з вами знаходимося у типографії і нам потрібно випустити стіннівку. Кожен з вас буде виконувати частину якоїсь роботи, а головний редактор скоригує вашу роботу і роздрукує газету.

(Робота біля дошки. Креслимо «Блискавку», підписуємо рубрики)

Давайте вирішимо з кількох части буде складатися наша газета і які колонки , рубрики в ній будуть.

1 колонка – шкільні новини

2 колонка – відомості чергового класу

3 колонка – діаграма «Чистий клас»

4 колонка – карикатура

5 колонка – спортивні новини

(Підготувати  клас до роботи, оголосити, хто буде виконувати роль головного редактора, художника - оформлювача, оператора комп’ютерного набору, спортивного редактора та літературного редактора).

Якщо в когось є якісь запитання, ви звертаєтесь до свого головного редактора. На екрані ви можете використовувати різна кольори.

Діти, щоб набрати текст, багато часу не потрібно. У вас буде вільний час. Ви майже випускники, вже дехто з вас задумувався над вибором професії. Можливо у декого є мрія. Ваше завдання: надрукувати твір – мініатюру на тему «Моя майбутня професія», або «Моя мрія». Перший, хто справиться з цим завданням – зчитає свій твір.

(Слухаємо твір – мініатюру, якщо часу не вистачить – перенести у ІІІ частину уроку)

ІІ. Основна частина уроку

Інструктаж з техніки безпеки

Практична робота учнів на комп’ютерах. Друкування стіннівки

ІІІ. Підсумкова частина уроку

1. Підбиття підсумків уроку

Роботу ви закінчили, виготовили стіннівку, яку ми помістимо на дошку Оголошень. Ви всі добре працювали, я задоволена вашою роботою.

Інтерактивна вправа “Мікрофон”

Учні діляться враженнями.

2. Оцінювання (виставлення оцінок)

3. Домашнє завдання

Інтерактивна вправа «Вибери сам». Ви повинні самостійно вибрати і повторити ту тему, по якій, як ви відчуваєте, є у вас прогалини, тим самим підготувати до тематичного оцінювання по темі «Текстовий редактор»

До побачення!

Урок закінчено.

doc
Додано
6 липня 2018
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку