1 урок – Поняття навчального проекту.
Знайомство з поняттям «проект», «план проекту»
План проекту:
1. Визначення теми і мети проекту
«Сучасний мультиплікаційний герой. Який він?» (за рейтингом популярності серед учнів класу такі мультфільми «Лунтик», «Фіксики», «Маша і Ведмідь», «Вінні пух і всі, всі, всі», «Барбоскіни») – робота в групах.
2. Підготовчий етап – 2 урок (ознайомлення з поняттям Портфоліо проекту, пошук матеріалів в мережі Інтернет), створення зображень засобами графічного редактора Paint
3. Проектний – опрацювання зібраних матеріалів для отримання запланованого результату – 3 урок
4. Оформлювальний - підготовка спільної презентації 3 урок
5. Презентаційний – захист проекту - 4 урок
6. Підсумковий - підбиття підсумків, чи всі завдання проекту було виконано, чи досягнутий очікуваний результат, яку користь може принести даний проект – 4 урок
Основні моменти роботи над спільним колективним проектом
Тема проекту | Сучасний мультиплікаційний герой. Який він? |
Мета проекту | Вже більш ніж півстоліття мультфільми органічно увійшли у наше життя і мисляться невід'ємною складовою дитинства. 06 квітня відзначається всесвітній день мультиплікації. Які риси характеру притаманні мультиплікаційним героям, які особливо популярні серед дитячої аудиторії? |
Результат проекту | Створення спільної презентації засобами Google, представлення дитячих робіт, створених засобами графічного редактора Paint, написання оповідання «Чим подобається мені саме цей герой» за допомогою текстового редактора Word Pad |
Основні етапи роботи | Створення Портфоліо проекту , пошук матеріалів в мережі Інтернет , створення зображень засобами графічного редактора Paint, використання текстового редактора Word Pad |
Способи роботи | Розглянути основних героїв мультфільмів, створити порівняльну таблицю (позитивні/ негативні риси характеру) |
Терміни роботи | 4 тижні - 4 уроки |
Обов'язки учасників | Проект спільний для І підгрупи учнів класу. Робота над презентацією – кожен учень – 1 слайд Створення графічних зображень – кожен учень індивідуально Написання оповідань – індивідуально Створення порівняльної характеристики – спільна робота в групах |