Урок інформатики в 3 класі "Етапи виконання навчального проекту. Підготовка до захисту проекту."

Про матеріал

1 урок – Поняття навчального проекту.

Знайомство з поняттям «проект», «план проекту»

План проекту:

1. Визначення теми і мети проекту

«Сучасний мультиплікаційний герой. Який він?» (за рейтингом популярності серед учнів класу такі мультфільми «Лунтик», «Фіксики», «Маша і Ведмідь», «Вінні пух і всі, всі, всі», «Барбоскіни») – робота в групах.

2. Підготовчий етап – 2 урок (ознайомлення з поняттям Портфоліо проекту, пошук матеріалів в мережі Інтернет), створення зображень засобами графічного редактора Paint

3. Проектний – опрацювання зібраних матеріалів для отримання запланованого результату – 3 урок

4. Оформлювальний - підготовка спільної презентації 3 урок

5. Презентаційний – захист проекту - 4 урок

6. Підсумковий - підбиття підсумків, чи всі завдання проекту було виконано, чи досягнутий очікуваний результат, яку користь може принести даний проект – 4 урок

Основні моменти роботи над спільним колективним проектом

Тема проекту

Сучасний мультиплікаційний герой. Який він?

Мета проекту

Вже більш ніж півстоліття мультфільми органічно увійшли у наше життя і мисляться невід'ємною складовою дитинства. 06 квітня відзначається всесвітній день мультиплікації. Які риси характеру притаманні мультиплікаційним героям, які особливо популярні серед дитячої аудиторії?

Результат проекту

Створення спільної презентації засобами Google, представлення дитячих робіт, створених засобами графічного редактора Paint, написання оповідання «Чим подобається мені саме цей герой» за допомогою текстового редактора Word Pad

Основні етапи роботи

Створення Портфоліо проекту , пошук матеріалів в мережі Інтернет , створення зображень засобами графічного редактора Paint, використання текстового редактора Word Pad

Способи роботи

Розглянути основних героїв мультфільмів, створити порівняльну таблицю (позитивні/ негативні риси характеру)

Терміни роботи

4 тижні - 4 уроки

Обов'язки учасників

Проект спільний для І підгрупи учнів класу.

Робота над презентацією – кожен учень – 1 слайд

Створення графічних зображень – кожен учень індивідуально

Написання оповідань – індивідуально

Створення порівняльної характеристики – спільна робота в групах

zip
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
2816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку