Тема: Текстовий редактор
Мета уроку:
Обладнання: програма "WordPad".
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Повторення правил з техніки безпеки.
Розминка.
Задача (Льюїса Керрола). В жорстокому бою 70 із 100 піратів втратило око, 75 – одне вухо, 80 – поранень в руку i 85 в ногу. Яка максимальна кількість піратів, що отримали всі чотири поранення?
Іноді розв'язування задачі зручно показувати на малюнках. Після першої умови ясно, що 70 шрамів мають 1 поранення, решта 30 поранень не мають.
Після другої умови при yмовi, що кількість поранених мінімальна, будемо вважати, що 30 піратів, що не мали поранень, отримають перше поранення. А оскільки всього отримало поранення 75, то iз тих, що раніше отримали поранення ще 45 отримають його вдруге. Всього 1 поранення будуть мати 55 піратів, 2 поранення – 45 піратів.
1. Після третього поранення (80 пipaтів), тих, хто мав одне поранення, отримають його вдруге (55). Із тих, хто мав 2 поранення, третє обов'язково отримають ще 25 (80 - 55 = 25). Тобто маємо, що 2 поранення мають 55 + 20 = 75 пірата, 25 матимуть 3 поранення.
2. Відомо, що ще 85 шрамів отримали поранення, з них для 75 це буде 3-є поранення, а серед тих, що мали 3 поранення 4-е поранення обов'язково отримають ще 10 (85-75=10).
Відповідь: мінімальна кількість пipaтiв, що отримали 4 поранення.
II. Перевірка домашнього завдання.
Раз, два! –
Bci пірнають,
Три, чотири! – виринають.
П'ять, шість! - на воді
кріпнуть крильця молоді.
Сім, вiciм! - повторили
I за парти тихо сіли.
V. Робота за комп'ютером. Пpoграма "WordPad"
Запуск програми ПУСК ПРОГРАММЫ СТАНДАРТНЫЕ WordPad.
.
Релаксація.
Вправи для очей.
Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторити тричі .
Вправи для рук.
3ігнути одну руку в кисті (до себе). Великий палець з допомогою іншої руки повинний дотягтися до руки. Вправа виконується поперемінно двома руками.
VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання.
Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 49).