6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Урок інформатики в 4 класі "Текстовий редактор"

Про матеріал
Тема: Текстовий редактор Мета уроку: • розвивати навички роботи з текстовим редактором; • задачі на множини, перетин множин; • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; • виховувати любов до природи. Обладнання: програма "WordPad".
Перегляд файлу

Тема: Текстовий редактор

Мета уроку:

  •      розвивати навички роботи з текстовим редактором;
  •      задачі на множини, перетин множин;
  •      розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  •      виховувати любов до природи.

Обладнання: програма "WordPad".

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Задача (Льюїса Керрола). В жорстокому бою 70 із 100 піратів втратило око, 75 – одне вухо, 80 – поранень в руку i 85 в ногу. Яка максимальна кількість піратів, що отримали всі чотири поранення?


Іноді розв'язування задачі зручно показувати на малюнках. Після першої умови ясно, що 70 шрамів мають 1 поранення,  решта 30 поранень не мають.

Після другої умови при yмовi, що кількість поранених мінімальна, будемо вважати, що 30 піратів, що не мали поранень, отримають перше поранення. А оскільки всього отримало поранення 75, то iз тих, що раніше отримали поранення ще 45 отримають його вдруге. Всього 1 поранення будуть мати 55 піратів, 2 поранення – 45 піратів.

1. Після третього поранення (80 пipaтів), тих, хто мав одне поранення, отримають його вдруге (55). Із тих, хто мав 2 поранення, третє обов'язково отримають ще 25 (80 - 55 = 25). Тобто маємо, що 2 поранення мають 55 + 20 = 75 пірата, 25 матимуть 3 поранення.

2. Відомо, що ще 85 шрамів отримали поранення, з них для 75 це буде 3-є поранення, а серед тих, що мали 3 поранення 4-е поранення обов'язково отримають ще 10 (85-75=10).

Відповідь: мінімальна кількість пipaтiв, що отримали 4 поранення.

II. Перевірка домашнього завдання.

  1. Актуалізація опорних знань.
  2. Вивчення нового матеріалу.
  1.                   Робота з підручником.
  2.                   Фізкультхвилинка.

Раз, два! –

Bci пірнають,

Три, чотири! – виринають.

П'ять, шість! - на воді

кріпнуть крильця молоді.

Сім, вiciм! - повторили

I за парти тихо сіли.

V. Робота за комп'ютером. Пpoграма "WordPad"

Запуск програми ПУСК ПРОГРАММЫ СТАНДАРТНЫЕ WordPad.

.

Релаксація.

Вправи для очей.

Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторити тричі .

Вправи для рук.

3ігнути одну руку в кисті (до себе). Великий палець з допомогою іншої руки повинний дотягтися до руки. Вправа виконується поперемінно двома руками.

VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

VII. Домашнє завдання.

Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 49).

 

docx
Додано
10 серпня 2020
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку