Урок інформатики "Віртуальні подорожі. Як подорожувати, не виходячи з дому?"

Про матеріал
Конспект уроку інформатики у 4 класі "Віртуальна подорож" не залишить байдужими жодного учня. Позитивні враження від вивчення теми гарантовані!
Перегляд файлу

Віртуальні подорожі. Як подорожувати, не виходячи з дому?

Очікувані результати: учні знають принципи роботи деяких Google сервісів, зокрема Google Earth Voyager, Google Sky, Google Arts & Culture; вміють ними користуватися.

Мета: пояснити основні принципи роботи Google Earth Voyager, Google Sky, Google Arts & Culture; здійснювати віртуальні подорожі по планеті Земля, у космос; відвідувати віртуальні галереї; розвивати логічне мислення, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, друкований зошит, презентація, проєктор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  1. Привітання з класом
  2. Вправа «Енергізатор»

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань.

  1. Слово вчителя

-Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а віртуальну. Ми будемо мандрувати Космосом і не тільки.

-Давайте поміркуємо, яким транспортом можна здійснити подорож у Космос (відповіді учнів).

- Давайте виконаємо арифметичні дії над числами та визначимо під яким номером літаючий засіб, який допоможе нам здійснити цю подорож.

 

                                                     

                                                                                                       

 

       Космическая ракета на белом стоковое фото ©Alexmit 74111069      ᐈ НЛО чи гра уяви? | Discover.in.ua            Вогняна куля (зореліт) | Зорепедія | Fandom

 

 

 

-         Хто з вас знає як називається цей літаючий об’єкт?

-         Це зореліт-  космічний апарат, здатний рухатися між зоряними системами, здійснюючи таким чином міжзоряний політ.

2. Збір багажу знань. Робота в групах.

 Збираючись у подорож, люди беруть із собою багаж, куди кладуть особисті речі, одяг. Ось і ми візьмемо багаж – багаж своїх знань. Давайте зберемо його й візьмемо з собою в дорогу.(Учні «складають» свій багаж на картках)

 

Як називається прилад для визначення місцезнаходження об’єкта. (Навігатор)

Як називається онлайн-мапа, що працює і в телефоні і в смартфоні?( Google maps)

Як люди дізнавалися дорогу до незнайомих місць, коли не було інтернету і смартфонів?

Ви – пілот зорельота, що летить із Сум на Місяць. Летіти добу із пересадкою на Марсі. Скільки років пілоту? (Скільки учню років, стільки й пілоту)

 

3.Повторення правил техніки безпеки. Робота в групах. Виконання завдань на картках.

-         Тепер нам потрібно отримати квиток на борт зорельоту. Щоб отримати проїзний квиток ми повинні пригадати правила поведінки в комп’ютерному класі.

4.Робота з Qr-кодами.

- Ось ми вже і на космічному зорельоті, знайшли свою кабіну. Але нас туди не пускають, двері зачинені. Що ж робити? Необхідно отримати ключ.

- Відскануйте Qr-код, прочитайте та поясніть значення прислів’їв.

  1.     Хороша компанія в подорожі робить шлях коротшим.
  2.     Подорожі множать всі людські емоції.
  3.     Якщо хочеш дістатися швидко, йди один. Якщо хочеш дістатися далеко – йдіть разом.
  4.     Подорожі навчають більше, ніж будь-що інше.

4. Створення сенквейну «Подорож». (Робота в парі, використання методу критичного мислення «Сенквейн»).

          ЗРАЗКИ відповідей учнів

        Подорож

Цікава, дивовижна,

Захоплює, милує, дивує.

Я дуже люблю подорожувати.

Відпочинок.

 

         Подорож

Цікава, далека.

Розповідає, показує, закликає.

Я знаю цікаву подорож.

Екскурсія.

 

Подорож

Весела, захоплива.

Літати, їхати, йти.

Я люблю подорожувати Україною.

Дорога.

III. Повідомлення теми і мети уроку

-         Тож вирушаємо у Космічну подорож. У віконечко нашого зорельоту ми бачимо пухнасті хмаринки. А щоб дізнатись що ми будемо вивчати з вами під час мандрівки пропоную на одній з таких хмаринок прочитати ключові слова з теми.

IV. Вивчення нової теми

  1. Робота з презентацією та підручником с.71-72.
  2. Вправа «Піраміда»

-         Обговорення учнями та вчителем важливості вивчення даної теми.

 

  1. Робота у друкованому зошиті с. 47.

 

Фізкультхвилинка

V. Усвідомлення набутих знань, формування вмінь та навичок

1. Інструктаж вчителя.

2. Отримання інструктивної картки для роботи за комп’ютером.

- А тепер кожен з вас відчує себе пілотом нашого зорельоту, сівши за свій власний зореліт-комп’ютер. Щоб вправно виконувати практичні завдання вам потрібне водійське посвідчення. Воно знаходиться на вашому робочому місці.

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці. (самооцінка своєї діяльності під час роботи за комп’ютером)

VІ. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності

  1. Оформити на дошці Jamboard свої знання з теми.

 

-         Ми прибули на кінцеву зупинку нашої віртуальної подорожі, до нашого комп’ютерного класу, але подорож країною Інформатика ми продовжимо на наступних уроках, де будемо дізнаватися про щось нове і цікаве.

ЗОРОВА ГІМНАСТИКА

 

  1. Зафарбувати кольоровими олівцями заряд акумулятора зорепаду.

(Розмістити картки аналізу своєї діяльності на дошці)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Подорож

2 прикметники _________________________________________________________

3 дієслова ______________________________________________________________

4 слова в реченні, яке передає ставлення до теми_____________________________

_______________________________________________________________________

1 слово синонім до іменника_______________________________________________

 

1 Подорож

2 прикметники _________________________________________________________

3 дієслова ______________________________________________________________

4 слова в реченні, яке передає ставлення до теми_____________________________

_______________________________________________________________________

1 слово синонім до іменника_______________________________________________

 

1 Подорож

2 прикметники _________________________________________________________

3 дієслова ______________________________________________________________

4 слова в реченні, яке передає ставлення до теми_____________________________

_______________________________________________________________________

1 слово синонім до іменника_______________________________________________

 

1 Подорож

2 прикметники _________________________________________________________

3 дієслова ______________________________________________________________

4 слова в реченні, яке передає ставлення до теми_____________________________

_______________________________________________________________________

1 слово синонім до іменника_______________________________________________

 

1 Подорож

2 прикметники _________________________________________________________

3 дієслова ______________________________________________________________

4 слова в реченні, яке передає ставлення до теми_____________________________

_______________________________________________________________________

1 слово синонім до іменника_______________________________________________

 

1 Подорож

2 прикметники _________________________________________________________

3 дієслова ______________________________________________________________

4 слова в реченні, яке передає ставлення до теми_____________________________

_______________________________________________________________________

1 слово синонім до іменника_______________________________________________

 

 

 

 

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

 

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

 

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

 

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

 

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

 

 

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

 

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

 

 

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

 

Інструктивна картка

  1. Відкрити Google Classroom.
  2. Знайти 4-А клас завдання з інформатики.
  3. Зайти за покликанням Google Earth.
  4. Google Sky.
  5. Google Arts & Culture
  6. Зайти за покликанням онлайн-дошки Jamboard.
  7. Додати стікери на дошку, вказати на них, що нового дізналися на уроці.

 

 

Як називається прилад для визначення місцезнаходження об’єкта.

Як називається онлайн-мапа, що працює і в телефоні і в смартфоні?

Як люди дізнавалися дорогу до незнайомих місць, коли не було інтернету і смартфонів?

Ви – пілот зорельота, що летить із Сум на Місяць. Летіти добу із пересадкою на Марсі. Скільки років пілоту?

 

 

Як називається прилад для визначення місцезнаходження об’єкта.

Як називається онлайн-мапа, що працює і в телефоні і в смартфоні?

Як люди дізнавалися дорогу до незнайомих місць, коли не було інтернету і смартфонів?

Ви – пілот зорельота, що летить із Сум на Місяць. Летіти добу із пересадкою на Марсі. Скільки років пілоту?

 

 

 

 

 

Як називається прилад для визначення місцезнаходження об’єкта.

Як називається онлайн-мапа, що працює і в телефоні і в смартфоні?

Як люди дізнавалися дорогу до незнайомих місць, коли не було інтернету і смартфонів?

Ви – пілот зорельота, що летить із Сум на Місяць. Летіти добу із пересадкою на Марсі. Скільки років пілоту?

 

 

Як називається прилад для визначення місцезнаходження об’єкта.

Як називається онлайн-мапа, що працює і в телефоні і в смартфоні?

Як люди дізнавалися дорогу до незнайомих місць, коли не було інтернету і смартфонів?

Ви – пілот зорельота, що летить із Сум на Місяць. Летіти добу із пересадкою на Марсі. Скільки років пілоту?

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 березня
Переглядів
453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку