Урок: «Інструменти та електрообладнання»

Про матеріал
Тема програми : «Інструменти та електрообладнання» Тема уроку : Електроапаратура перукарень. Пристосування до перукарських робіт. Пізнавальна мета : вивчити новий матеріал, навчитися застосовувати його в стандартних та змінених умовах. Розвиваюча мета: вміти примінити новий матеріал у змінених умовах, вміти працювати в колективі. Виховна мета: навчити учнів прислухатися один до одного , враховувати точку зору іншого, бути активним та працелюбливим на уроці. Обладнання: завдання - ілюстрації з зображеними проділами, кросворди, плакат, підручники, конспекти Тип уроку: урок засвоєння знань, вмінь та навичок
Перегляд файлу

 

План уроку на «___»________20__р.

Тема програми :  «Інструменти та електрообладнання»

Тема уроку : Електроапаратура перукарень. Пристосування до перукарських робіт.

Пізнавальна мета : вивчити новий матеріал, навчитися застосовувати його в стандартних та змінених умовах.

Розвиваюча мета: вміти примінити новий матеріал у змінених умовах, вміти працювати в колективі.

Виховна мета: навчити учнів прислухатися один до одного , враховувати точку зору іншого, бути активним та працелюбливим на уроці.

Обладнання: завдання - ілюстрації з зображеними проділами, кросворди, плакат, підручники, конспекти

Тип уроку: урок засвоєння знань, вмінь та навичок

Структура  уроку

  1.                          Організаційна частина.
  2.                          Перевірка д /з, актуалізація та корекція опорних знань.

Діти зараз ми перевірено ваші знання , для цього я поставлю вам декілька питань:

  1. з чого складаються електричні щипці?
  2. чим доповнюються ел. щипці?
  3. яку потужність мають професійні фени?
  4. чим доповнюються фени?
  5. з чого складаються фени?
  6. бігуді яких видів використовуються в перукарнях?
  7. коклюшки яких видів використовуються в перукарнях?

 

 

3. Повідомлення теми й мети уроку, мотивація навчання.

 Тема  нашого уроку: : Електроапаратура перукарень. Пристосування до перукарських робіт.. Мета нашого уроку добути ці знання та навчитися їх використовувати як у стандартних , так і у змінених умовах.

4. Вступні вправи ( вивчення нового матеріалу, правил для виконання певних дій ).

 

 

 

План:

1.а)Електроапаратура для сушки волосся, прискорення хімічних процесів, фарбування хімічної завивки, її конструкція, принцип роботи, правила користування. Вимоги охорони праці час роботи з апаратом для сушки волосся.

б)Клімазони, інфрагрілка, її будова, призначення. Правила використання та  вимоги охорони праці.

2. пристосування для перукарських робіт.

5. Пробні вправи ( використання вивченого в стандартних умовах ).

- Діти зараз я пропоную вам виконати ось таке завдання : зараз ви отримаєте ілюстрації на котрих зображено електрообладнання та пристосування, ваша задача дати відповідь на питання – які додаються до малюнку, ви повинні виконати його самостійно, для того , щоб перевірити та закріпити отримані знання.

 ( черговий роздає завдання ).

6. Тренувальні вправи ( використання вивченого в стандартних умовах ).

А тепер ваша задача дещо ускладниться , вам потрібно самим виконати охарактеризувати електрообладнання та пристосування.

7.Творчі вправи ( використання вивченого у змінених умовах ).

А тепер щоб закріпити пройдений матеріал я пропоную вам відповісти на тести. Молодці, дуже добре!

8. Підсумки уроку, д /з.

 Ви сьогодні гарно попрацювали, найактивніші отримають оцінки.

Домашнє завдання: складіть угорський кросворд зі слів сьогоднішньої теми, на наступний урок ви повинні добре підготуватися бо він є останнім з цієї теми.

( підручник, стор. 33 -36 ).

 

Урок закінчено, успіхів вам!

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання № 1

П.І.Б. учня________________________________________________

 

  1. до чого належить зображений малюнок до електрообладнання чи до пристосувань?

________________________________________________________

 

  1. яку він має назву?

________________________________________________________

 

  1. під час яких перукарських послуг використовується?

 

 

 

Завдання № 2

П.І.Б. учня________________________________________________

 

 

Охарактеризуйте кожне електрообладнання

обладнання

характеристика

Сушуари

 

 

 

 

Клімазони

 

 

 

 

Пароапарати

 

 

 

 

 

Інфрагрілки

 

 

 

 

 

 

Тести

  1. використовується для зволоження волосся:
  • мисочка
  • губка
  • пульверизатор
  1. використовується для змішування барвників
    • пензлик
    • мисочка
    • шейкер
  2. бувають металеві, пластмасові, для розподілу волосся на зони:
    • шпильки
    • затискачі
    • пензлики.

 

Тести

1.використовується для зволоження волосся:

  • мисочка
  • губка
  • пульверизатор

2.використовується для змішування барвників

  • пензлик
  • мисочка
  • шейкер

3.бувають металеві, пластмасові, для розподілу волосся на зони:

  • шпильки

затискачі

 

 

 

План уроку на “_____”_________________20__р.

Тема програми : інструменти та електрообладнання..

Тема уроку: Тематичне оцінювання.

Пізнавальна мета : перевірити знання, вміння та навички  учнів.

Розвиваюча мета: розвити в учнів систематичне мислення, прагнення до кращих результатів.

Виховна мета: сформувати в учнів відповідально і зосереджено працювати, застосовувати прийоми контролю та самоконтролю.

Обладнання: завдання для тематичного оцінювання.

Тип уроку: урок перевірки та корекції знань, вмінь, навичок.

 

Структура уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.

Діти сьогодні тема нашого уроку “ інструменти ти електрообладнання”, мета нашого уроку перевірити ваші знання , щоб дізнатися чи добре ви засвоїли тему, та чи зможете самостійно підібрати необхідні інструменти для виконання будь-якої перукарської послуги. .

  1. Перевірка знань фактичного матеріалу.

Учні отримують  завдання для т /о, та відповідають на перше питання.

  1. Перевірка знань основних понять.

Учні відповідають на друге питання.

  1. Перевірка глибини усвідомлення знань.

Учні відповідають на третє питання.

  1. Використання знань у стандартних умовах.

Учні отримують картки – запитання, та відповідають на них.

  1. Використання знань у змінених умовах.

Учні отримують задачі та вирішують їх.

  1. Збір виконаних завдань ( їх перевірка, аналіз, оцінювання ).

Чергові збирають завдання, вчитель перевіряє їх, аналізує та оцінює.

  1. Підсумки уроку.

Виставлення оцінок.

Урок закінчено, успіхів вам!

 

 

 

 

doc
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку