Тема: Інтернет – всесвітня павутина. Робота з інтернетом.
Мета: Ознайомити дітей з інтернетом, навчити користуватись мережею інтернет, розвивати їх знання про інтернет, виховувати інтерес до інформатики, бережливого ставлення до комп’ютерної техніки.
Обладнання: комп’ютер Pentium, Opera, лист від Ельзіка.
План
а)зустріч дітей
б)розсаджування дітей за робочі місця
в)представлення
г)перевірка присутності учнів
2. Актуалізація опорних знань
а)правила поведінки в кабінеті інформатики
б)правила техніки безпеки
в)правила користування мережею інтернет
3. Виклад нового матеріалу
а)основні терміни інтернету
б)демонстрація можливостей пошукового сайту
4. Практична частина
а)пошук зображення грибів
б)пошук фото Тараса Шевченка
в)пошук фото Баскова
г)пошук зображення вовка
д)пошук зображення тюльпанів
5. Закріплення нового матеріалу
6. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
Хід уроку:
- Діти, заходьте тихенько, акуратно в клас і сідайте за парти. Всі вже посідали за свої місця і заспокоїлись, слухаємо мене уважно.
Мене звати Наталія Василівна і урок інформатики проведу сьогодні у вас я.
Так.
Молодці, а зараз скажіть, будь-ласка, хто сьогодні відсутній?
Відповіді дітей
Відповіді дітей
Відповіді дітей
Відповіді дітей
Ходжу і перевіряю домашнє завдання.
Відповіді учнів.
Стіл, стілець, комп’ютер.
Викликаю одного учня і він демонструє як правильно сидіти.
50-60 сантиметрів
- Діти, а які речі ми називаємо зайвими в кабінеті інформатики?
Відповіді дітей.
Самому ні в якому разі нічого не робити, а негайно повідомити вчителя .
Все робити лише з дозволу вчителя.
Так.
Читаю лист.
Привіт, дорогі діти! Мені запам’ятався минулий урок, який я провів разом з вами. На тому уроці ви всі були активними. Але я ще хочу переконатись чи були ви уважними. Тож якщо ви дасте правильні відповіді на мої запитання, я в цьому переконаюсь
Читаю запитання.
Молодці я думаю, що Ельзіку ваші відповіді сподобаються і він ще раз завітає до вас на урок.
Завдяки мережі Інтернет інформація з одного комп’ютера може потрапити на інший, розташований в будь-якому місці. Кожен комп’ютер у такій мережі має свою адресу, яка дозволяє знаходити його.
Всі комп’ютери, які підключені до Інтернету поєднані в єдину мережу. Тому ми часто вживаємо вислів «всесвітня павутина».
Показую зображення на моніторі комп’ютера.
Відповіді дітей.
Запитую кількох учнів, що таке Інтернет.
На комп’ютері показую учням її позначення
Відповіді дітей.
Відповіді дітей.
- Адресний рядок існує для того, щоб вводити назву сайту, а так як назва сайту пишеться англійськими літерами то і нам доведеться писати назву англійськими. Давайте введемо адресу пошукового сайту яндекс, в якому ми можемо знайти потрібну нам інформацію.
Після того як ввели назву натискаємо клавішу Enter.
Пишу назву сайту на дошці. Показую , як вводити адресу, даю декільком учням самим спробувати ввести адресу.
Саме в цей рядок ми вводимо назву того, що будемо шукати. Давайте введемо «собака зображення», після того, як ми ввели інформацію в пошуковий рядок потрібно натиснути клавішу Enter.
Ми знайшли потрібну нам інформацію, але зараз треба повернутися назад.
Натиснути кнопку «назад».
Учень здійснює пошук одночасно коментуючи свою роботу.
Відповіді дітей.
Учень шукає і одночасно коментує. І так двох, трьох учнів викликаю, які будуть шукати зображення тюльпана, вовка, Баскова.
Молодці ви сьогодні були активними.
На домашнє завдання вам буде написати міні-твір про свою улюблену тварину на 7-9 речень. Будете писати у зошиті з інформатики пропустивши 4 клітинки після останньої роботи.
На цьому наш урок закінчений.
1