Конспект уроку на тему: "Знайомство з LegоEducatiоnWeDо 2.0.Створення робота із використанням мотору"

Про матеріал
Конспект уроку із робототехніки у 4 класі на тему: "Знайомство з LegоEducatiоnWeDо 2.0.Створення робота із використанням мотору"
Перегляд файлу

Конспект уроку у 4 класі

Тема: Знайомство з LegоEducatiоnWeDо 2.0.Створення робота із використанням мотору.

Мета: ознайомити з основними деталями конструктора,формувати вміння шукати необхідні деталі; ознайомити з принципом дії однієї з механічних частин конструктора (мотора); розвивати логічне мислення, увагу, дрібну моторику рук; виховувати вміння працювати в команді.

Обладнання: екран, проєктор, набори LegоEducatiоnWeDо 2.0.

Хід уроку

І.Організаційна частина.

ІІ.Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.

Побудую гарний дім,
й кілька жителів у нім.

Розберу тоді швиденько,
приберу все до пори,
поскладаю я гарненько
всі деталі для гри.                    (Конструктор)

-Для чого призначений Legо-конструктор?
-Що Ви вмієте конструювати?

-Що хотіли б навчитися конструювати?

-А чи хотіли б Ви, щоб ваші моделі рухались?

ІІІ.Вивчення нового матеріалу.

Розповідь вчителя.

Слово «конструктор» походить від лат. означає «будівельник».Ідею створення будь-якого пристрою, виробу, яким ми користуємося, розробляє конструктор. Створенням креслення цієї ідеї займається інженер-конструктор.Він не тільки розробляє ідею, а й регулює, робить налаштування і випробовує свій пристрій. В наш час конструкторам значно облегшують роботи – комп'ютери і спеціальні прогрмаи. 

Перегляд навчального відео «Хто такий інженер-конструктор? Рубрика "Дитяча енциклопедія"»(https://www.yоutube.cоm/watch?v=-j0VrfxzNqk)

Професія конструктора дуже цікава і багатогранна. Ми з вами теж попробуємо себе в ролі конструкторів. Пропоную ознайомитися із навчальни набором, із яким ми будемо працювати.

Розгляд складових набору LegоEducatiоnWeDо 2.0, знайомство з деталями.

Наш конструктор чарівний але для того щоб наші деталі оживали і наше навчання було безпечним,  потрібно знати деякі правила при роботі з конструктором.

Правила безпеки при роботі з конструктором.

  1. Не можна використовувати конструктор не по призначенню, тобто не штовхати в вухо, ніс, рот, адже деякі деталі дуже дрібні.
  2. У конструкторі є механічні частини, тому не можна під час роботи механізму торкатися пальцями зубчиків, не тримати механізм близько обличчя.
  3. Дотримуватися правил техніки безпеки при роботі за комп’ютером.

IV.Практична робота

(Учням роздаються робочі аркуші)

Вчитель демонструє учням зображення.
р1.jpgр2.jpgробот 2.jpg93764930_images_12569370466.jpg 

-Що зображено на малюнках?

-Які питання у Вас виникли?

-Яку модель ви побудуєте? Запишіть ідеї у свій аркуш.

-Подумайте, як Ви реалізуєте свою модель за допомогою лего-цеглинок.Будьте готові поділитися ними з групою.

Обговорення продемонстрованих учнівських моделей та вибір однієї з них.

-Запишіть,  які функції повинен виконувати наш робот.

(переміщення, поворот в різні сторони, зупинка)

Фізкультхвилинка із цеглинками Legо

Всі стомились працювати,
Будемо з «LEGO» відпочивати.
Жовта – тупаєм, кружляєм,
Від роботи спочиваєм.
А зелена – присідаєм,
Й руки вгору піднімаєм.
Голубу тримаю я – плескає вся дітвора.
В кошик цеглиночки складемо,
Працювати всі почнемо.

 

Створення проєктного рішення

Інструкція для збірки моделі «Робот Майло»
(із запропонованого збірника  LegоEducatiоnWeDо 2.0)

https://lh6.googleusercontent.com/GOVrylrFOfQnhJQNn5DGWRdK4z1Eaib118HXqidKyQklDtTxHYmNa9K2gJBXRN7lyDfjO06FpHoqLYMPPgD9-iZVmtypqwOXtlV9YrNamC8LsWbqeojZRB4dqbZfzXFswvf2qEU

https://lh3.googleusercontent.com/4VjL__J7uI55i-SaD3SzCcayw7j-ohyWeaPlX-odqsn3cXe8nyZ4tp8tLXrtWhKPyLTlVYdse6wwdJStsa6NEUEsCFuaEcXk_Ku9g8-_fFwDVBXQXEeaUgOSgHJieBvjRuGSyC0

https://lh4.googleusercontent.com/bQdgxF4tep3tgM11J9R9BoAfmUVZhLM7ERrzKBpRAGUdUUUNvIrC8JRn_OhLW7J1uEaCvhCHOg9IlCT0jBfTidDRPRIfN22rJqmhd51_1n5n1roYRYhxzUm1RkiL5g2nWEqIMiw

https://lh3.googleusercontent.com/P7gW9NZLWWxelAhWndhYGyRRq26TPdbx5TLxiVCB2kqxqGEjsuFW6zWPWChDCvc-blgFKhcK79J2WnyMBPSn3FPMWfal47ea0j6J7ZE7XieSGCTth4xP6eNFR9rg1QDoOAeGuu4

https://lh3.googleusercontent.com/pFKe9E_eLLeGTcKKs8CYFFGxnrsgdMjTftuRvpnBI334hqCrAND4SXDgxhvyknMhkY3LxPgM14gUBCgPVNZ2l9NVDgctUWxMueLGGbE_kQlNxkC6CHjwPDOuAgPLukHTXvi_E9o

https://lh3.googleusercontent.com/yCYidyLt7-K5rE9Bas46HfFXZv3lcPIsRbmL9w4zoLSgqJtvKLomf1i-lgBT1dOwH3OK9vlX277kVdVjhrfcDc_nlcDJtmHVzyQFW90-X6Hsb9FTdXeE5pN8ch0vzgMGFgl8SrU

https://lh3.googleusercontent.com/JRDFGBgF-fDr1RVL2L3XkpZjn85Q5LgvKPRsAJfor9_TUR5AIcj46GYMDbxcwhMPmfBxJ0GnXMCBgz-jprpAl2DPVZ8BOWrTdddKj-tK6iBfW9PSBb-vKr40f8-h14w7W4RoeiI

https://lh4.googleusercontent.com/l5HgqdoGdHi_sVhkJJFjGtOEDviS7_ouud2UgUOo2MflUeY7-MHqzbOHy_-kR00hDRp8h3a98EVzKA0AkzRk_krOGXhD_HnCYQHmd3dqxTl8zmwTPs6yaFHGD3mqj5RtnjS0yvE

https://lh4.googleusercontent.com/l5HgqdoGdHi_sVhkJJFjGtOEDviS7_ouud2UgUOo2MflUeY7-MHqzbOHy_-kR00hDRp8h3a98EVzKA0AkzRk_krOGXhD_HnCYQHmd3dqxTl8zmwTPs6yaFHGD3mqj5RtnjS0yvE

V. Підсумок уроку.

Рефлексія.

  • Сьогодні я дізнався….
  • Було цікаво….
  • Було важко…
  • Тепер я можу…..

 

docx
Додано
22 січня 2021
Переглядів
1809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку