Конспект уроку у 4 класі
Тема: Знайомство з LegоEducatiоnWeDо 2.0.Створення робота із використанням мотору.
Мета: ознайомити з основними деталями конструктора,формувати вміння шукати необхідні деталі; ознайомити з принципом дії однієї з механічних частин конструктора (мотора); розвивати логічне мислення, увагу, дрібну моторику рук; виховувати вміння працювати в команді.
Обладнання: екран, проєктор, набори LegоEducatiоnWeDо 2.0.
Хід уроку
І.Організаційна частина.
ІІ.Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Побудую гарний дім,
й кілька жителів у нім.
Розберу тоді швиденько,
приберу все до пори,
поскладаю я гарненько
всі деталі для гри. (Конструктор)
-Для чого призначений Legо-конструктор?
-Що Ви вмієте конструювати?
-Що хотіли б навчитися конструювати?
-А чи хотіли б Ви, щоб ваші моделі рухались?
ІІІ.Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Слово «конструктор» походить від лат. означає «будівельник».Ідею створення будь-якого пристрою, виробу, яким ми користуємося, розробляє конструктор. Створенням креслення цієї ідеї займається інженер-конструктор.Він не тільки розробляє ідею, а й регулює, робить налаштування і випробовує свій пристрій. В наш час конструкторам значно облегшують роботи – комп'ютери і спеціальні прогрмаи.
Перегляд навчального відео «Хто такий інженер-конструктор? Рубрика "Дитяча енциклопедія"»(https://www.yоutube.cоm/watch?v=-j0VrfxzNqk)
Професія конструктора дуже цікава і багатогранна. Ми з вами теж попробуємо себе в ролі конструкторів. Пропоную ознайомитися із навчальни набором, із яким ми будемо працювати.
Розгляд складових набору LegоEducatiоnWeDо 2.0, знайомство з деталями.
Наш конструктор чарівний але для того щоб наші деталі оживали і наше навчання було безпечним, потрібно знати деякі правила при роботі з конструктором.
Правила безпеки при роботі з конструктором.
IV.Практична робота
(Учням роздаються робочі аркуші)
Вчитель демонструє учням зображення.
-Що зображено на малюнках?
-Які питання у Вас виникли?
-Яку модель ви побудуєте? Запишіть ідеї у свій аркуш.
-Подумайте, як Ви реалізуєте свою модель за допомогою лего-цеглинок.Будьте готові поділитися ними з групою.
Обговорення продемонстрованих учнівських моделей та вибір однієї з них.
-Запишіть, які функції повинен виконувати наш робот.
(переміщення, поворот в різні сторони, зупинка)
Фізкультхвилинка із цеглинками Legо
Всі стомились працювати,
Будемо з «LEGO» відпочивати.
Жовта – тупаєм, кружляєм,
Від роботи спочиваєм.
А зелена – присідаєм,
Й руки вгору піднімаєм.
Голубу тримаю я – плескає вся дітвора.
В кошик цеглиночки складемо,
Працювати всі почнемо.
Створення проєктного рішення
Інструкція для збірки моделі «Робот Майло»
(із запропонованого збірника LegоEducatiоnWeDо 2.0)
V. Підсумок уроку.
Рефлексія.