Урок ''Jim`s day. Present Simple'' (Family and friends 3 Class book/ Grammar Book)

Про матеріал
Тема уроку: Jim`s day. Present Simple. Мета: практикувати всі види мовленнєвої діяльності, повторення та тренування лексичних вмінь та навичок, навчити правильно використовувати Present Simple, тренування пам'яті, уваги, логічного мислення, зацікавити учнів темою уроку, допомогти їм бути впевненими під час спілкування, повторення лексичного матеріалу попередніх уроків. Тип уроку: вивчення нового матеріалу Обладнання: онлайн підручник Family and friends 3 Class book/ Grammar Book, презентація.
Перегляд файлу

Баранова Д.М.

Клас: 3-4

Тема уроку: Jim`s day. Present Simple.

Мета: практикувати всі види мовленнєвої діяльності, повторення та тренування лексичних вмінь та навичок, навчити правильно використовувати Present Simple, тренування пам'яті, уваги, логічного мислення, зацікавити учнів темою уроку, допомогти їм бути впевненими під час спілкування, повторення лексичного матеріалу попередніх уроків.

Тип уроку:  вивчення нового матеріалу

Обладнання: онлайн підручник Family and friends 3 Class book/ Grammar Book, презентація,

 

Хід уроку

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.

T: Good morning, children! Sit down, please.

Ps: Good morning!

T: Today we have unusual warm-up. Look at the screen. Who come to our lesson? Do you watch this cartoon?

 Учні переглядають презентацію та виконують вправи, які подані у ній.

2. Перевірка домашнього завдання.

T: Good job! I think, we can start to check your homework. What was your homework? (Let`s open your books on page 44. And read the text on roles).

II Основна частина уроку

T: Okey, today we start new grammar topic. It`s Present Simple.

What do you remember about it?

Let`s open your Grammar books on page 30.

T: Present Simple – це один з часів англійської мови. Let`s read rule in your book.

(Учні читають та перекладають правило про вживання Present Simple)

T: Отже, Present Simple ми використовуємо, коли розповідаємо про свої та чиїсь звички та дії, які є регулярними. Тобто те, що ми робимо кожного дня, кожного літа. Також, коли розповідається про факти та речі, які є законами та правилами. І звичайно про наші думки саме ,що нам подобається, а що ні. Отож, перейдемо до структури таких речень.

(Учні читають affirmative sentences.) 

T: Діти, що ви помітили у цих реченнях? Що в них різне?

Так, подані речення складаються з особи та дієслова. Коли в нас особа вираження словами  I/ you/ we/they то поруч стоїть дієслово без закінчень. А коли особа выражена словами he /she/ it (він/вона/воно) тоді до дієслова додається закінчення –s.

Let`s make your sentences.

(Учні читають negative sentences.) 

T: Яка особливість цих речень?

Так, у них реченнях з’являються допоміжні слова  do та does. Вибір буде залежити від особи. Давайте зробимо висновок, як бувати такі речення.

(Учні формують правило)

Фізкультхвилинка

https://youtu.be/JV-D_K4drsA

Учні переглядають  3 колонку short forms та разом робимо висновок чим вони відрізняються від другої колонки.

T: Так, правильно це є скорочені форми.

 Do not – don`t

Does not - doesn`t

Let`s make your sentences.

T: Well done! Now we are going to make exercise. You need to say how these sentences are build and choose right picture.

https://wordwall.net/resource/17792425/daily-life-verb-phrases-part-2

T: Wonderful! Next, we have a quiz. Be attention!

https://quizizz.com/admin/quiz/56ae0bb87e490257574581bb/present-simple-tense

III Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання

Вивчити правило Present Simple (Class Book p. 45)

Вправи 3, 4 Class Book p. 45

  1. Підведення підсумків уроку .

T: Thank you for your today`s work. You were very active, creative and excellent. Have a nice day.

 

docx
Додано
23 серпня 2022
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку